V70 polttoaine vuoto

Volvonmees

Ongelma siis sellainen kuin että 2002 vuosimallia oleva Volvo V70 laskee alleen bensaa, jos se on tankattu täyteen. Vuoto ilmenee vasemmalla puolella takaoven kohdalta kun katsoo auton alle. Tankin pohja näkyy ja bensaa valuu sitten sieltä tankin päältä. Mistähän kohdasta se sitten vuotaa? Onko kyseessä yleinen ongelma näissä vehkeissä?

11

6261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensinnäkin polttoainevuoto on ns. yhdyssana, joka siis kirjoitetaan yhteen.
      Toiseksi kysymyksessä on jo aika vanha auto.
      Kolmanneksi, eikö kannattaisi ostaa autopurkaamosta uutta tankkia, sillä bensiini
      on raskaasti verotettua ja mielestäni kallista, vai kuinka kauan ajattelit vuotamista ihmetellä?.

• pöllöolet

zjj meinaatko että muovitankki ruostunut puhki kun tankin vaihtoa ehdotat ?

• Anonyymi

Kumman tankin neuvot ostamaan?

• Romuvolvo

Eiköhän 16-vuotias Volvo ole valmis paalattavaksi. Vanhasta romusta ei kannata enää kysellä.

• v-7o

Äläs höpötä joutavia, kyllä tuollainen auto on vielä iskussa. Minullakin on jo aika iäkäs Volvo, ja sillä meinaan kauppareissut tehdä vielä vuosia, jää rahaa paljon tarpeellisempaan kun ei autolla "elvistele".

• oikeaajärkeä

jotkut hermannit luulee että kun tietty määr vuosia, esim 20 vuotta on tullut täyteen autolle niin se olisi paaliin valmis..järkeä nyt perkele. volvo on ruostumaton auto. jos sen korjaa aina, voi ajaa vaikka 3 miljoonaan. ja korjaus kannatta erittäin hyvin koska uuden auton arvon alenemalla yhden vuoden aikana, tekee vanhaan vaikka vaihteisto tai moottoriremontn yms. toisekseen jos ostatkin 5000e auton 25000 ududen auton sijaan, voit sijoittaa 20000 euroa ja saada sile 10% tuoton. jos vielä osaat korjata autoa itse, ei maksa kuin osien hinta. muutamia osia joka vuosi laittaa niin ajaa ajamistaan vaan vuosikymmeniä.

• Anonyymi

Se tuo yhdyssanavirhe tuli tämän puhelimen takia, se kun tuppaa korjailemaan kirjoituksia. Olen ajellut nämä pari vuotta vajaalla tankilla kun ei tältä palstalta löytynyt tietoa mahdollisesta viasta. Eikä ole huvittanut eikä ole tehnyt mieli alkaa ihmettelemään vanhan Volvon tankin mysteereitä. Auto on kyllä toiminut aivan loistavasti muuten.

• Anonyymi

Kas kummaa että löyty just sama ongelma mitä ite pähkäilen tällä hetkellä mutta eipä tällä foorumilla saa koskaan kunnon vastauksia vaan pelkkää vittuilua. Mutta joo itellä samahomma että täyteen tankatessa vuotaa vasemman takaoven kohdalta. Selvisikö mistä johtui vuoto?

• Anonyymi

Yhdysputki tankkien välillä ruostuu.
        Ei ole mikään ihme;20-25 vuotta vanhassa autossa.
        Ei näy putki ilman purkamista,tankkeja laskettava etupäästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdysputki tankkien välillä ruostuu.
        Ei ole mikään ihme;20-25 vuotta vanhassa autossa.
        Ei näy putki ilman purkamista,tankkeja laskettava etupäästä.

Pilkun jälkeen tulee AINA välilyönti!

Tässä esimerkki: Minä olen kouluja käymätön juntti, enkä osaa vielä kirjoittaa.

Miten joku voi ollakin noin sivistymätön!

• Anonyymi

Kannattaa hitsata kuntoon muovihitsaus koneel

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      90
      8596
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4748
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4421
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      46
      2633
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      99
      1510
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1306
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1256
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1162
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1160
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      167
      1100
    Aihe