Hyvää tavaraa ei kannata viedä. Täynnä ammattirikollisia. Lähtee heti kävelee paremmat vaatteet, merkkivaatteet ja etenkin laukut. Hälyjä on turha kiinnittää. Kiinnitin niitä pilvin pimein "arvokkaimpiin" tuotteisiin. Lähti samoin tein ja hälyt oli lähteneet. Mielenkiintoista oli myös huomata, että vaikka hälyjä oli vaatteissa sisällä eivät ne hälyttäneet portilla. Mitään myymäläetsivää eivät ole sinne palkanneet ja ainakin viimeisen kuukauden aikana, näin samat kalastelijat siellä joka ikinen aamu. Kulkivat reppu selässä ja kävelivät hyllyt läpi, etsien niitä uusia kiinnostuksen kohteita. Ilmapiiri on tunkkainen ja ihmiset eivät välitä mistään mitään. Itse vein pari kertaa vieraan "kojun" tavaraa asianomaiselle kojulle ja hyvä, että edes katsoivat päin. Aivan kuin olisi ollut minun vikani, että olivat joutuneet minun myyntipaikalleni. Mikään ei saa maksaa mitään, muuten tulee natinaa, eikä mikään liiku. En myöskään ymmärrä, miksi kassaan ei voi ohjelmoida vaikka 20 tai 30% alemerkintää, kun 50 % kuitenkin onnistuu. Tylsää. Mieluummin vien tavarani suoraan Konttiin tai UFFiin, kun annan ammattirikollisuuden kukoistaa. En suosittele.
Kirppis Center Manhattan
SellaSari
0
224
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354193- 552905
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472827- 302583
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212521- 382119
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541855Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411517