Sain profetian

Saatueilen

Sinä piskuinen lihallinen lauma. Miksi piehtaroitte synnissä ettekä kuule Minua. minä olen suuri ja ohjaama sinua. Oi miksi pyörittää lihan hinnoissa. Unohda paha ja tee hyvää minun vähäisimmille lapsilleni jotka aitovierien varrella odottavat almuasi. Mutta älä anna vain alkua vaan anna kaikki koko omaisuutesi. Anna vaatteet kotisi ja autosi seurakuntaan saarnaajalle. Jätä itsellesi vain yksi vaatekerta. Herra pitää sinusta huolen. Kun annat kymmenyksen saat enemmän. Älä huolehdi vaan pidä itsesi puhtaana ja pyhitä itsesi. Pyri yhä puhtaampaa. Minä olen kiivas ja rankaiseminen luotiin. En siedä saastaa. Maa allasi on lihasta saastunut.kohta venäjä tulee. Tee varavsstteita sinä piskuinen lihaksia. Aamen aamen aamen

5

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jobinpostia
      8.8.2017 21:40

      Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

      --------------------------------------------------------------------------------------

      "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

      ........

      Herran rauhaa ja armoa !
      ...................................................

      Johanneksen ilmestys 16

      10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
      11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

      ........

      JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

      ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

      SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

      ........

      JEREMIA 23

      30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
      31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
      32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

    • Hyväoli

      Oli hyvä Profetia alussa. Varoitettiin synnistä ja käskettiin luovuttaa omaisuus Herran työhön. Tästä tulee siunaus. Myös pitää pyhittyä. Hyvä ja kiitos alkuperäiselle. Taisi olla lyönti virheitähyvä

    • tupuliini10

      tää on niitä lihallisia profetioita.näitä saa kaikki ne jotka ovat maailmassa.

    • Kirjakääröt

      Jaak.2:13 Biblia. Sillä armotoin tuomio pitää hänen päällensä tuleman, joka ei laupiutta tehnyt; ja laupius kehuu tuomiota vastaan.

    • Kirjakääröt

      Jaak.4:14 Biblia. Jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu. Sillä mikä on teidän elämänne? Se on löyhkä, joka vähäksi (hetkeksi) näkyy. mutta sitte katoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2222
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1715
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      379
      1682
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1206
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1049
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      97
      1035
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1014
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1003
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      867
    Aihe