https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Venäjän_ilmavoimien_kalustosta#Hävittäjät Herätus natopahvit! Mitä Suomi tekee uusilla hävittäjillä? Kuka natopahveista vastaa ja naurattaa?
Natopahvit herätys!
57
790
Vastaukset
- PaskaKalinka
Pulukin putolevit tiputtaa :)
Saahan sitä olla vaikka mitä lentäviä roskapönttöjä mutta ei niillä tee mitään moderneja länsihävittäjiä vastaan. :-D
Ryssä yritti parastaan PAK-projektin kanssa ja siitä tuli täysi susi eikä se kelvannut edes intialaisille. Evaluaatio oli karua; elektroniikka, tutkat, anturointi ja moottori kelvottomat.
Venäjä on teknisesti länttä vähintään kaksikymmentä vuotta jäljessä. Stealth-ominaisuuksia ryssä ei saa koneisiinsa. Tutkat, anturoinnit ja kaikki elektroniikka on aataminaikuista.
Otat F-35 häivehävittäjän niin voit lentää sillä Helsingistä Pietarin ympäri eikä ryssä erota sitä variksesta, puhumattakaan että saisi lukittua siihen tulenjohtotutkan.
Että vastauksena kysymykseesi on että KYLLÄ SUOMI TARVII MODERNEJA LÄNSIHÄVITTÄJIÄ. Ryssä ei mahda niille yhtään mitään.- PaskaKalinka
Faktatkehiin kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suhoi_Su-57 Revihän tästä satujasi!
Kone on SUSI.
- SulleNauretaan
Faktatkehiin kirjoitti:
Kontulan läskihomo ja mielikuvituskaverit, reppana on niin tosissaan....
Ottaako joku vakavasti?
Huutonaurua!!!!!!!!!!!!! - iironniistäjä
Kontulan läskihomo ja mielikuvituskaverit, reppana on niin tosissaan....
Ottaako joku vakavasti?
Huutonaurua!!!!!!!!!!!!!
Se on tuo kirjoittaminen aina yhtä vaikeaa sinulle, paljon tulee ''näppäilyvirheitä'' sentään (h)uimamaisterille......... - 477.99PZ
Faktatkehiin kirjoitti:
Pari päivää sitten SU-57 todettiin täysin epäonnistuneeksi farssiksi. Intia oli mukana kehityksessä, mutta pisti hanskat tiskiin. Koneesta ei ole mihinkää.
- Kyykkyhomo
Sukkahousupahvi mikä on maisterisormuksen logo ja aatelisten keskustelupalstan nimi näillä sinut on kyykytetty monasti eli mene sinne rotankoloon mistä tulitkin ja jätä aikuiset rauhaan
- HomppelinHimot
Onko puppelipoika itse "menettänyt loputkin järkesi"? Pitäisi homppelin tietää, etti luettelo ilmasotaa ratkaise!
Tutustu joskus omaaan kalustoosi niin havaitset, ettei puppelin kannata isotella! - IL9GDBZ
""Tutustu Venäjän sotakalustoon Wikipediasta ""
Wikipedia ei ole faktatietoa. Wikipediaan voi ihan ketä vaan ,kirjoitella mitä vaan.
Faktojen perusteella Venäjän kalusto on ikivanhaa ja täysin käyttökelvotonta romua.
- PaskaKalinka
Näin siinä sitten kävi:
https://thediplomat.com/2018/04/india-pulls-out-of-joint-stealth-fighter-project-with-russia/
Ei kelpaa venäläinen 'high tech' edes Intialle. Eikä ihme. Ei lännellä ole tarjota edes Suomelle kunnollista hävittäjää, saati että olisi jotain vastaavaa kuin isolla naapurilla.
- PaskaKalinka
Ei ole F-35:n voittanutta. Ei missään eikä kenelläkään.
Ryssällä vähiten.
PureJenkin tekninen ’asiantuntemus’ kyllä tiedetään 😀 - IhmeJaKumma
On se vain kumma, että venäläiset ihmehävittäjät eivät oikein käy kaupaksi eivätkä pärjää tositoimissa länsimaisille.
- PaskaKalinka
Olet muuten oikeassa että kenelläkään ei ole tarjota sellaista primitiivistä RYÖNÄÄ mitä ryssän lentävät roskapöntöt ovat.
- RommeliKolalla
moloch_horridus kirjoitti:
Ja mikä se vastaava siellä naapurissa on?
Ankaran miettimisen ja pitkän neuvottelun vessan peilissä irvistelevän aivottoman ainoan kaverinsa kanssa, sekä tietysti useamman bostik-tuubin imuroinnin jälkeen surkea sossurotta vastaa, sinkkiämpäri, tuo venäläisen teknologian viimeisin sana......
- FaktaaOn
IhmeJaKumma kirjoitti:
On se vain kumma, että venäläiset ihmehävittäjät eivät oikein käy kaupaksi eivätkä pärjää tositoimissa länsimaisille.
Puhu pukille Uuno. Länsimaat eivät halua tukea Venäjää. Siinä syy!!
- IhmeJaKumma
FaktaaOn kirjoitti:
Puhu pukille Uuno. Länsimaat eivät halua tukea Venäjää. Siinä syy!!
Uuno, miksi ne eivät mene kaupaksi muuallekaan, vaikka Intiaan tai Kiinaan?
- GggMan
Eihän Usa saa edes kantorakettejaan toimimaan. Venäjän apu on tarpeen. Liian vaikeaa tekniikkaa Usalle😹😹😹
- niinpäniin
Palstan yksinkertaisin tiltu on siitä hauska, että joka ikinen hänen yrityksensä epäonnistuu, eikä tuossa ole poikkeusta.
- PöljänPulinaaTaas
Eikös vaan? Ja venäläiset on käyneet kuussa.... koska? En nyt muista? Olisiko liian vaikeaa iivanalle😹😹😹
- PaskaKalinka
Asia on erittäin yksinkertainen:
Mikäli venäläiset hävittäjät olisivat hyviä niin ne kävisivät helposti kaupaksi.
Ne eivät käy kaupaksi koska ovat huonoja. 😀
Kukaan ei osta lentäviä Ladoja jotka eivät saa F-35:ttä edes tulenosoitustutkaansa ja F-35 ei näitä päästä lämpöhakuisen ohjuksen tai tykin kantaman päähän.
F-35 ampuu täyslaidallisen ja kuusi putolevia räjähtää ennenkuin edes tajuavat mikä heihin iski. Sitä ei nähty kun se tuli eikä sitä nähdä mihin se meni.
Ryssällä ei ole pienintäkään mahdollisuutta sitä vastaan 😀Ota selvää faktoista ja höpise vasta sitten.. Suomella ei ole mitään jakoa Venäjää vastaan, vaikka Suomi ostaisi sata uutta hävittäjää.
- MoskovanJetro
ironmikess kirjoitti:
Ota selvää faktoista ja höpise vasta sitten.. Suomella ei ole mitään jakoa Venäjää vastaan, vaikka Suomi ostaisi sata uutta hävittäjää.
Uhoa ja uhmaa Kontulassa hiekkalaatikon reunalta kuultuna, tällaista kertoo onneton kaikkien kiusaama ylipainoinen håmåpåika, ''mun isä voittaa sun isän ihan varmasti'' vaikka mä en tiedä kuka mun isä on.
Oikea jonnipeekuut, ''kirjoitus ja lukutaito on vähän niin ja näin mutta poskeen se ottaa vaikka väärinpäin'' kou jonni kou.........
Omistettu iiro the imurille......
Huutonaurua!!!!!!! MoskovanJetro kirjoitti:
Uhoa ja uhmaa Kontulassa hiekkalaatikon reunalta kuultuna, tällaista kertoo onneton kaikkien kiusaama ylipainoinen håmåpåika, ''mun isä voittaa sun isän ihan varmasti'' vaikka mä en tiedä kuka mun isä on.
Oikea jonnipeekuut, ''kirjoitus ja lukutaito on vähän niin ja näin mutta poskeen se ottaa vaikka väärinpäin'' kou jonni kou.........
Huutonaurua!!!!!!!Hulluus ja harhat vaivaavat Mikki-hiirulaista. Posken sijasta tarjolla olisi luuvtosia ja unettavaa sellaisia. Paskotko yhä pelosta allesi? Hopi, hopi!
- MoskovanJetro
ironmikess kirjoitti:
Hulluus ja harhat vaivaavat Mikki-hiirulaista. Posken sijasta tarjolla olisi luuvtosia ja unettavaa sellaisia. Paskotko yhä pelosta allesi? Hopi, hopi!
Ei se oikein uimamaisterilta suju tuo kirjoitus vieläkään, kovasti vaan pukkaa näppäilyvirhettä joka toiseen sanaan.
Huutonaurua!!!!!!!
Ps. älä välitä vaikket isästäsi mitään tiedä, ei tiedä muutkaan rakit Kontulan kujilla. MoskovanJetro kirjoitti:
Ei se oikein uimamaisterilta suju tuo kirjoitus vieläkään, kovasti vaan pukkaa näppäilyvirhettä joka toiseen sanaan.
Huutonaurua!!!!!!!
Ps. älä välitä vaikket isästäsi mitään tiedä, ei tiedä muutkaan rakit Kontulan kujilla.Sinullahan meni hyvin tällä kertaa! Ei ollut kuin toistakymmenta noloa virhettä. Hyiiii! Tunnen itseni suorastaan neroksi sinun rinnallasi ja tietenkin joka suhteessa paremmaksi. Olet minua parempi mm. syvälläkyykkimisessä valehtelussa. Huooooooh!
- MoskovanJetro
ironmikess kirjoitti:
Sinullahan meni hyvin tällä kertaa! Ei ollut kuin toistakymmenta noloa virhettä. Hyiiii! Tunnen itseni suorastaan neroksi sinun rinnallasi ja tietenkin joka suhteessa paremmaksi. Olet minua parempi mm. syvälläkyykkimisessä valehtelussa. Huooooooh!
Mitä lyllerö homotat, et sitten osannut tuotakaan kertoa ilman virheitä.....
Kai muistit tarkistuttaa löytämäsi virheet SETA:n kielimiehillä, vai arvioitko ihan vaan oman koulutuksesi varassa?
Huutonaurua!!!!!!!
Ps. älä välitä vaikket isästäsi mitään tiedä, ei tiedä muutkaan rakit Kontulan kujilla. - Iirofanittaja
MoskovanJetro kirjoitti:
Mitä lyllerö homotat, et sitten osannut tuotakaan kertoa ilman virheitä.....
Kai muistit tarkistuttaa löytämäsi virheet SETA:n kielimiehillä, vai arvioitko ihan vaan oman koulutuksesi varassa?
Huutonaurua!!!!!!!
Ps. älä välitä vaikket isästäsi mitään tiedä, ei tiedä muutkaan rakit Kontulan kujilla.Tuliko rääpäleelle taas löysät pelosta allesi? Aika noloa on inistä täällä, mutta tosipaikassa paskoa itkuisena alleen😹😹😹
- MoskovanJetro
Iirofanittaja kirjoitti:
Tuliko rääpäleelle taas löysät pelosta allesi? Aika noloa on inistä täällä, mutta tosipaikassa paskoa itkuisena alleen😹😹😹
Mistä tosipaikasta mahdat lyllerö homottaa, sinullahan ne on taas paskat housuissa kun pitää turvautua mielikuvituskavereihin, niilläkö luulet pärjääväsi?
Tuliko nyt miehekäs olo kun ''kaveri'' vähän puolustaa, tajuatko edes olevasi säälittävä satujenkertoja?
Huutonaurua!!!!!!!
Ps. älä välitä vaikket isästäsi mitään tiedä, ei tiedä muutkaan rakit Kontulan kujilla. - MoskovanJetro
''Opettele kirjoittamaan''
Ylipainoinen håmåpåika opettaa, vaikkei itse osaa ensinkään......
HUUTONAURUA!!!!!!!!
Oikea jonnipeekuut, ''kirjoitus ja lukutaito on vähän niin ja näin mutta poskeen se ottaa vaikka väärinpäin'' kou jonni kou.......
- PaskaKalinka
Uusimmassa ilmasodankäynnissä homma menee niin että isoonkin tehtävään riittää YKSI F-35 häivehävittäjä joka johtaa useamman miehittämättömän robottidroonin tulta ja tätä laivuetta seuraa miehittämätön Stingray-tankkausdrooni.
YKSI ihminen pystyy täten suorittamaan erittäin mittavan operaation.
Turha sanoakaan että ryssillä ei ole mitään tähän verrattavaa 😀
Ryssä tulee VÄHINTÄÄN 20 vuotta jälkijunassa ja ryssällä mahtavaa on pelkät puheet 😀- PaskaKalinka
Esimerkissä aseistettu drooni on autonominen General Atomicsin valmistama Reaper eli Predator B ja tankkeridrooni US Navyn Stingray.
Toimivia, testattuja ja erinomaisia laitteita USA:sta. 😊 - Säälittävääpaskaa
PaskaKalinka kirjoitti:
Esimerkissä aseistettu drooni on autonominen General Atomicsin valmistama Reaper eli Predator B ja tankkeridrooni US Navyn Stingray.
Toimivia, testattuja ja erinomaisia laitteita USA:sta. 😊Kyllä. Testattu siviileillä, useaan otteeseen.
Säälittävääpaskaa kirjoitti:
Kyllä. Testattu siviileillä, useaan otteeseen.
Harmi sinänsä, että et kuulunut testauksen aikana "kohderyhmään". ;-)
IMHO.
- farmalogiaa
NATOKIIMAISET hakeutukaa välittömästi mielenterveyshoidon piiriin
toivoo : Terveyskekukset ja apteekit kautta maan !- PaskaKalinka
Onko ryssä taas napannut yliannoksen Volgan sientä?
Se volisee joka pelkää 😀
Tyhmä ryssä! - PaskaKalinka
NATOa kannattamalla ei voi hävitä, ryssä pieni 😀
Länsi on edelleen sotilaallisesti kymmenen kertaa Venäjää voimakkaampi ja teknologisesti ja taloudellisesti kuilu Lännen hyväksi on vielä paljon suurempi.
Länsi on yhtenäinen ja verkostoitunut Norjasta Uuteen Seelantiin.
Venäjä taas on ypöyksin vailla ystäviä ja liittolaisia eikä sen noin Espanjan suuruisella taloudella mitään suurvaltaa leikitä.
Näin ollen ryssänkiimaisten pitäisi hankkia aivot ja edes jonkinlainen looginen ajattelukyky.
Ei kannata veikata Venäjää sillä se kapinen kaakki häviää takuuvarmasti laukkakilpailun.
Tyhmä ryssä!
- LavnorFanglub
Lännen Hipit ampuilee jo toisiaan kun nallipyssykiima ylitää hermojen sietokyvyun !
USA:ssa on aselaki joka mahdollistaa koko kansan tappamisen sen omilla aseilla ja niihän tämä TOLLO LÄNSI pösilö tekee !
Putinin ei tarvitse rikkaa ristiin laittaa kun on Maailman valtias ilman yhtään ammuttua venäläistä luotia tai ohjusta ! - saa.mitä.tilaa
Kyllä on J...ollain Niinistöllä järki kateissa, eikö tuota voi vaihtaa,
vai taitaa olla myöhäistä :( - HuldaWainolainen
Hyvä aloitus ja oikeassa suhteessa kriittinen !
- PaskaKalinka
Buahahhaaa!!!
Pelleryssiä! 😀
- 477.99P
Ryssät pelkää oikeasti Suomeen hankittava uusia hävittäjiä.
- PaskaKalinka
Tietenkin pelkää kun eivät mahda F-35:lle yhtään mitään 😀
Syyria todisti että ryssän ilmapuolustus on täysi VITSI. Kuten kaikki ryssän himmelit.
Tiltusten tattaripuuroon näemmä vielä riittää kopeekoita 😀 Tosin nämä nyt mölyävät ovat halpatyöläisiä - rupusakkia. Ehkä tsetseenejä?
Tyhmä ryssä!
- 0YtYRVÄÄNnÄRHETAB
Pieni Nokipoika vaan ( paskakalinaka ) , panee aina parastaan , ellei löydy parastaan , sitten toiseks ( Trump ) parastaan ....................................... NAURUA LOPUTTOMIIN !
- PaskaKalinka
Oletko juovuksissa vai muuten jotenkin ulosantirajoitteinen?
- PaskaKalinka
Katsos kun tavallista yrittää niin priimaa vaan tuppaa tulemaan!
WEST & FREEDOM, tiltu pieni. :)
- eiNatoon
ironimikes on kova kundi ja palstan ehdotonta eliittiä.
- AikaPaksua
No missäs kohtaa sä olet sellasta todistanut, tai yleensä yhtään mitään, omassa mielikuvituksessasko?
- MoskovanJetro
Älä älä hyvä veli vaan vaadi todisteita mistään, se kun on Seta antanut julistuksen jonka kontula-asetuksen mukaan ei todistustaakkaa saa koskaan asettaa pienille pyyleville hanttihinttareille, tästä on olemassa itse iiron ja kymmenien mielikuvituskavereiden aateliskunniaan perustuva lausunto.
Ja iiro on myös sanonnut ettei sitä saa epäillä.
Siksi Chuck Berryä lainatakseni.
Oikea jonnipeekuut, ''kirjoitus ja lukutaito on vähän niin ja näin mutta poskeen se ottaa vaikka väärinpäin'' kou jonni kou......... MoskovanJetro kirjoitti:
Älä älä hyvä veli vaan vaadi todisteita mistään, se kun on Seta antanut julistuksen jonka kontula-asetuksen mukaan ei todistustaakkaa saa koskaan asettaa pienille pyyleville hanttihinttareille, tästä on olemassa itse iiron ja kymmenien mielikuvituskavereiden aateliskunniaan perustuva lausunto.
Ja iiro on myös sanonnut ettei sitä saa epäillä.
Siksi Chuck Berryä lainatakseni.
Oikea jonnipeekuut, ''kirjoitus ja lukutaito on vähän niin ja näin mutta poskeen se ottaa vaikka väärinpäin'' kou jonni kou.........LOLz. ;-)
- IiroKanveesissa
Kappas vain, todiste iiron valehtelusta poistettiin. Kuten aina ennenkin.
- voivoimummoTässä
iromikessi elää vanhantestamentin aikaa , hänen junansa meni jo aikaa sitten !
- Nuori poika ja noin wanhat ajatukset !
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33484131 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692308- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91351- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181771290RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421187