Onko sisäilmaongelmia sielläkin? Isot parakit tulleet koulun pihalle. Puretaanko koulu?
Kirkonkylän koulu, miksi parakit?
2
1068
Vastaukset
- Olen-Robootti
Homeessa se on, ja kohta aletaan rakentaa hirsistä uutta puukoulua joka mätänee vielä nopeammin kuin betoni/villa rakennukset. Kunnanisät luulee että puusta tehdyt hirret ei homehdu ollenkaan.
- ohhoijjaa
Purkulistoilla on Tuusulassa oikeastaan kaikki kyläkoulut, nimenomaan huonon sisäilman säästön takia.
Outoa sinänsä, kun joukossa on ihan tuorettakin koulua, laajennusta ja rakennusta - mutta kun pulloksi pitää nykyään rakentaa, niin eihän siitä mitään tule. Tässä voisi melkein sanoa, että tyhmyys tiivistyy kosteudeksi seiniin ja rakenteisiin.
Mitenköhän ne 1000 oppilaan koulut rakennetaan, kun sadallekaan ei osata enää rakentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079