Saara Aalto, ihana ihminen. Hyvä kun pääsi euroviisu karsinnoiden jatkooooooon. Mutta kuka huomasi, lavakoristeiden sisällä oleviin viittauksiin, niin poliittista, että. Se viittasi suoraan natsien tekemiin rikoksiin. Todellisiin isoihin monstereihin, joita ei tietenkään enää koskaan haluuta. Iso valo ristikko ja taustatanssijoiden asuihin. Hyvä suomi kannanotto on tärkeetä aina ilman väkivaltaa. Jos ei tule mainetta niin kunnia säilyy aina. Joka nostaa itsensä ylemmäs ei koskaan saavuta sitä täydellisyyttä mitä kaipaa. joka on vähäinen ja tyytyväinen elämäänsä saa enemmän. se pätee kaikessa ja aina. En vielä usko suomen voittoon kun ei voi olla kahta monsteria peräkkäin.
Saara Aalon hyvä Homma.
käpälät
1
1338
Vastaukset
Huono oli esitys ja kappale mitäänsanomaton. Ei 10 parhaan joukkoon !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221