Olen ujo 34v sporttinen mies. Ongelmani on poikuus ja en tiedä syytä.. minulla on paksu ja 20cm pitkä.. mies, nainen iällä ei väliä auttakaa tänäyönä... mikkeli
Tahdon eroon poikuudesta
Ainako
8
881
Vastaukset
- KuumaPuuma
Missäpäin Mikkeliä??
- Ainako
mitä olisi mielessä?
- Ainako
Tosiaan yksi nainen on vahingossa nähnyt kaluni pystyssä ja myöhemmin oli isoksi puhunut.. teen mitä vain pyydät vain tän yön täällä.. sitte takas pohj.
- Ainako
Visulahti
- Ainako
Käykö?
- Ainako
Voin tulla johonkin
- Ainako
Olen selvinpäin voitko luottamuksella tavata haluaisin tuntea edes jonkun toisen käden ja laueta. Jos olette pari voisin katsella ja teen kuin käsket
- Ainako
Tottapuhjen olen aina hävennyt sperman määrää oon runkatessa ihmetellyt ja miten nainen siihen suht. Siis paljon. Voitko edes katsoa ku laukeen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333164Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441569Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709