Miksi EU vihaaja on niin TYHMÄ ?

Miksi EU vihaaja on niin TYHMÄ ?
Miksi se ei edes tiedä omaa historiaa ja onko niin, että suurin osa
EU-vihaajista ei edes tiedä Ukkinsa tai Isoäitinsä vanhempien nimiä tai edes
sitä missä ne on syntyneet ?

Minulla on ihan perhepiirissä sellainen henkilö joka vihaa EU:ta ja se on myös
hyvin yksinkertainen ja Tyhmä. Minun on helppo tietää millaisia Te olette.
Hän ei myöskään usko jumalaan, koska Pastori on kuulemma sellainen ja sellainen.
Sanoin hänelle, että Kristinuskossa ei ole kysymys Papista tai kirkosta, vaan
siitä mitä Jeesus opettaa tai mitä Raamatussa on kirjoitettu.

Tämä " my heritage " DNA Testi voi kertoa monelle sellaista mitä he eivät halua edes
kuulla ja toisaalta, voisin olettaa, että nämä EU vastustajat eivät edes osaa tilata
tätä testiä saatika tehdä testiä.

Minä Tiedän, että Teille on valehdeltu koko suomen Neuvostoliiton ajan. On
päivän selvää, että Neuvostoliitto vaikutti suomen politiikkaan jo vuodesta 1944
saakka, kun katsoo eduskuntaa ja hallitusta. Oikeistohallitus oli kielletty ja samoin
oikeistolaiset järjestöt ja kauppa. (YYA)

Tiesittekö, että suomea puhuttiin jo 400 vuotta sitten ? Mutta ei täällä missä me
asutaan nyt. Se alue oli väritetty vihreiksi Kommunistisen peruskoulutuksen
poliittisesti valituissa oppikirjoissa. Koulukirjat oli ja on edelleen poliittisen aatteen
sensuurissa. Totta on myös, että Porilaisten marssi on ruotsalaisten sotilasmarssi.

" Uudet tulokset geeniperimästämme vahvistavat Adolf Ivar Arwidsson in
lausahdusta jo vuosisata sitten: Ruotsalaisia emme ole, venäläisiksi emme halua tulla,
olkaamme siis suomalaisia", Sanottiin jo 1809 ! Ei suinkaan Aleksi Kivi sitä keksinyt.
Tämäkin oli osoitus ruotsalaisesta kansakunnasta nyky suomessa.

SATTUUKO POIJAT POIJAT ? Mitä Teille sitten oikeastaan Jää ?
Aivan Oikein Te olette venäläisiä ja tai oikeastaan suomenkielisiä, jotka hävitettiin
venäjältä, niin Tsaarin, kuin Stalinin ja Koiviston toimesta. Suomalainen on työläinen
työhön Teitä on aina laitettu ja johtajan ja Kartanon isänniksi Teitä ei ole koskaan
kelpuutettu. Olihan Mannerheim myös Ruotsalainen ja ruotsin kielinen.

Se Miksi Te olette, niin TYHMIÄ voi johtua myös Geeneistä ?
Minulla itselläni on myös ruotsalaista verta suvussani, joten voin ehkä nähdä tämän
eri tavalla. Jos sä kykenet käsittelemään nämä kaikki asiat kokonaisuutena, niin
sinun on silloin pakko ymmärtää mitä minä tässä kerron ja tajuta ja löytää oma itsesi.
Kun ymmärrät ja löydät oman itsesi ja sukusi ja vanhempasi, niin ymmärrät myös sen,
minkä vuoksi Me Eurooppalaiset olemme niin innokkaita toisistamme.

Emme me ole syntyneet tai meidän äitimme ja isämme ei ole syntyneet suomalaisiksi
rodullisesti, vaan Te puhutte koko ajan aatteellisesta suomalaisesta, mikä tarkoittaa
juuri kommunismia ja Tiedät kyllä mistä se on peräisin.

5

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakkaavalehtelemasta

Mitä sillä Jeesus -homolla on meille opetettavaa ,muuta kuin nyrkkiä suuhun poliisilaitoksella ?

• Enpä taaskaan erehtynyt. . . Sä olet vain niin Tyhmä, ettet edes itse tajua.
        Mikä kohta aloituksessa oli valhetta ? ? . . . Kerro, mutta olet niin Tyhmä, ettet
        edes osaa.

• niinhännehomotaina

Valahtelet ,että Jeesus rosvolla olisi meille jotain opetettavaa.

• Joo poijat suomen kommunismin todistajat:
      Tuossa oli taas yksi otsikko:
      "#Vapaaherratar Ruth Munck oli jääkärien ja suomalaisten SS-miesten
      arvostettu sairaanhoitaja. Jatkosodan jälkeen hänet tuomittiin maanpetturina
      vankeuteen. #"

Niin oliko se persun ja paavon kätyri joka laittoi myös tämän Silloisen
      oikeistolaisen suomen pressan vankilaan vuonna 1944 ? Taisi olla Kekkonen
      ja Paasikivi yhdessä. ... Valmistamassa suomesta hyvin hyvin punaista ? ?
      Viitsitkö perusp*** tarkistaa vuoden 1944 silloisen hallituksen ja edustajien
      poliittisen liikkeen ------- SOS -----

• annamunkaikkikestää

Sun jutut menee jo niin överiksi, ettei niihin viitsi enää edes vastata. Ajan tuhlausta muutenkin. Miksi kieltäydyt hoidoista ja lääkkeistä??? Keskusteluforumi terapeuttina ei taida toimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe