KYSE on siitä miten TYÖN tulos jaetaan,vai mitä ? Juhalle tiedoksi jaetaan TULOS oikein ja oikeudenmukaisesti ???
Kestävyysvajetta ei ole,humpuukia,huijausta !
10
166
Vastaukset
- Onkotasapuolista
Meinaatko ,että he jotka sen tuloksen tekevät ei saa edes sitä mikä heille kuuluu vai pitääkö sekin jakaa työtä vieroksuville ?
Kaikki vaan maataloussyöttiläille. Ei viisi tuhatta miljoonaa riitä mihinkään, Tukiaisissa rypeminen on paljon arvokkaampaa.
- dfvgrt56
Eikös maatalousyrittäjätkin ELÄÄ pitkälti tukiaisten varassa.
- LapinSomali
Haluan tavata asianajajani.
Haluan lukea omat paperit.
Haluan suojelua koska tappouhkaukset ja uhkaukset.
Tiedän että oikeusprosessi meneillään ja yritetään tehdä todistelun esto. Totuuden esto.
Minua ei pitäisi saada vahingoittaa ennen kuin asia käsitelty.
Suomessa on uskonvapaus. Hengellinen väkivalta on kielletty eikä sitä voi sallia.
syrjintä.fi
Kiitos. - jakaa8
Eihän työn tulosta voi jakaa kuin itelle ...eikö vaan ?
- Riku.Aalto-
Miksi minä jakaisin muille? Vien VVO:n kautta vuokralaisilta miljoonia. En varmasti anna kenellekään mitään.
- ei.ole.vikaa.vikaa.vikaa
Keputrolli edelleen vapaalla jalalla.
- 67273589
Missä on muka kysymys työn tuloksen jakamisesta? Työ on vain yksi monista asioista, joita myydään markkinoiden määrittelemään hintaan. Siinä kaiki.
- sssde1q
Ymmärrän tämä on vaikea KÄSITTÄÄ....joillekkin !
- 67273589
sssde1q kirjoitti:
Ymmärrän tämä on vaikea KÄSITTÄÄ....joillekkin !
Ehkä joillekin ei opetettu hiekkalaatikolla, ettei muiden leluja ja hiekkakakkuja saa rynnätä jakamaan itselle mieleisellä tavalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247