Kysymys palstan kreationisteille

mänytvaankysyn

Arveletteko pääsevänne taivaaseen ja ikuiseen elämään ja millä perusteella?

16

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän meneväni taivaaseen, koska Jeesus on minut pelastanut ja Jeesus on minun laskuvarjonani, joka vie minut perille taivaan kotiin kun hyppään iankaikkisuuteen.
      Eihän lentokoneestakaan kannata hypätä ilman laskuvarjoa, muuten käy hullusti.
      Kuoleman jälkeen iankaikkisuuteen hypätessä kannattaa ensin pukea Jeesus-laskuvarjo päälle.

      Jokainen joka Herran nimeä huutaa pelastuu.

      12. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä

      Kaikki, jotka uskovat(=luottavat) Jeesuksen pelastuvat ja tulevat Jumalan lapsiksi.
      Jokainen joka ottaa Jeesuksen vastaan pelastuu, eikä kukaan nyppäise Jeesuksen omia pois hänen kädeltään.

      • räyhräyh2

        Sinä umpityhmä pölkkypää, jonka rinnalla vasemman jalan saapaskin on älykkö, vain luulet, etkä tiedä. Olet tollo.


    • Iankaikkinen kohtalomme on meidän omissa käsissämme. Voimme itse valita mennä taivaaseen iankaikkiseen elämään Jeesuksen kautta tai kadotukseen kieltämällä hänet.
      Jeesus sanoi ''Minä olen tie, totuus ja elämä. Kukaan ei mene Isän luokse paitsi minun kauttani.''
      Jeesus on ainoa tie taivaaseen. Jos kiellät Jumalan Pojan, niin olet valinnut kadotuksen.
      Taivaaseen pääsee pyyytämällä Jeesuksen omaksi pelastajakseen ja myöntämällä hänelle olevansa syntinen ja tarvitsevansa pelastusta.

      12. Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.

      Ota iankaikkinen elämä vastaan ilmaisena lahjana vastaanottamalla Jeesus ja hänen ristillä vuodattama sovintoverensä yksinkertaisesti pyytämällä ja luottamalla häneen ainoana pelastuksenasi.

      • Kuulehan asdf-bebis, luulo ja "varmuus" iankaikkisesta elämästä on varma tie kohti kadotusta ja ikuista tulihelvettiä. Näen että sinäkin olet hyvää vauhtia korvaamassa aidon Jumalan itseäsi epäjumaloimalla, ja olet varmaan selvillä siitä, että epäjumalanpalvelus on synneistä suurimpia. Ole siis hyvin varovainen sanoissasi ja teoissasi ja muista, että oikea kristitty on nöyrä eikä luota liikaa taivaaseen pääsyyn. Näillä sivuilla tiuhaan saarnaava Mark5 on paras mahdollinen esimerkki itseään jumaloivasta ihmisestä, joka on päässyt niin pitkälle sillä tiellä, joka kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin johtaa, etten edes minä enää kykene häntä pelastamaan. Sen tien on hän aivan itse valinnut - varo ettei sinulle käy samoin.


      • asdfman
        JumaIa kirjoitti:

        Kuulehan asdf-bebis, luulo ja "varmuus" iankaikkisesta elämästä on varma tie kohti kadotusta ja ikuista tulihelvettiä. Näen että sinäkin olet hyvää vauhtia korvaamassa aidon Jumalan itseäsi epäjumaloimalla, ja olet varmaan selvillä siitä, että epäjumalanpalvelus on synneistä suurimpia. Ole siis hyvin varovainen sanoissasi ja teoissasi ja muista, että oikea kristitty on nöyrä eikä luota liikaa taivaaseen pääsyyn. Näillä sivuilla tiuhaan saarnaava Mark5 on paras mahdollinen esimerkki itseään jumaloivasta ihmisestä, joka on päässyt niin pitkälle sillä tiellä, joka kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin johtaa, etten edes minä enää kykene häntä pelastamaan. Sen tien on hän aivan itse valinnut - varo ettei sinulle käy samoin.

        Jumala on luvannut että jokainen joka luottaa Jeesuksen vereen ja ottaa Jeesuksen vastaan menee iankaikkiseen elämään eikä Jumala koskaan valehtele ja Jumala pitää aina lupauksensa.
        Tässä ei kuule ole kyse itseni jumaloinnista, vaan luotan yksin Jumalan lupauksiin ja annan kaiken kunnian Jumalalle syntiasian hoitamisesta ja taivaaseen viemisestä.
        Jeesuksen armahdus ja hänen täydellinen uhri on riittävä jokaisen pelastukseksi, jos sen vain haluaa ottaa vastaan.


      • asdfman kirjoitti:

        Jumala on luvannut että jokainen joka luottaa Jeesuksen vereen ja ottaa Jeesuksen vastaan menee iankaikkiseen elämään eikä Jumala koskaan valehtele ja Jumala pitää aina lupauksensa.
        Tässä ei kuule ole kyse itseni jumaloinnista, vaan luotan yksin Jumalan lupauksiin ja annan kaiken kunnian Jumalalle syntiasian hoitamisesta ja taivaaseen viemisestä.
        Jeesuksen armahdus ja hänen täydellinen uhri on riittävä jokaisen pelastukseksi, jos sen vain haluaa ottaa vastaan.

        Kuulehan asdf-bebis, näen ettet usko Jumalaasi. Saatat kuoltuasi löytää itsesi kadotuksesta ja ikuisesta tulihelvetistä, sillä tällä haavaa näyttää vaarallisesti siltä, että olet valitsemassa saman tien kuin Mark5. Yksikään kristitty ei voi toivoa pelastusta pelkällä Jeesuksella (lyhyesti sanoen), jos hän unhottaa kristillisen nöyryytensä ja antaa ylpeytensä sokaista itsensä. Monet ovat niin tehneet ja monet ovat kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin itsensä tuominneet.


      • JumaIa kirjoitti:

        Kuulehan asdf-bebis, näen ettet usko Jumalaasi. Saatat kuoltuasi löytää itsesi kadotuksesta ja ikuisesta tulihelvetistä, sillä tällä haavaa näyttää vaarallisesti siltä, että olet valitsemassa saman tien kuin Mark5. Yksikään kristitty ei voi toivoa pelastusta pelkällä Jeesuksella (lyhyesti sanoen), jos hän unhottaa kristillisen nöyryytensä ja antaa ylpeytensä sokaista itsensä. Monet ovat niin tehneet ja monet ovat kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin itsensä tuominneet.

        Kuulepas veliseni. Saat pitää ihan ittelläs ne kretumieliharmit, turha luikerrella vastuusta ja yrittää passittaa niitä tänne, sinun peräähän ne muutenkin vinkuu. Tänne en niitä latvakakkosia huoli paikkoja paskomaan. Pistä ne vaikka paskaa lapioimaan siellä jos et ole vielä saanut sitä ikuisuusviemäröintiprojektiasi valmiiksi.


      • asdfman kirjoitti:

        Jumala on luvannut että jokainen joka luottaa Jeesuksen vereen ja ottaa Jeesuksen vastaan menee iankaikkiseen elämään eikä Jumala koskaan valehtele ja Jumala pitää aina lupauksensa.
        Tässä ei kuule ole kyse itseni jumaloinnista, vaan luotan yksin Jumalan lupauksiin ja annan kaiken kunnian Jumalalle syntiasian hoitamisesta ja taivaaseen viemisestä.
        Jeesuksen armahdus ja hänen täydellinen uhri on riittävä jokaisen pelastukseksi, jos sen vain haluaa ottaa vastaan.

        Oletko valmis ottamaan riskin? Entä jos tuo kirjoittaja ON oikea Jumala ja sinä pullikoit vastaan? Mihin arvelet päätyväsi jos jatkat tuolla linjalla?


    • "...millä perusteella?"

      Samalla perusteella, millä kaikki noitien polttajat sinne ajattelivat pääsevänsä eli olemalla kuuliaisia Jumalalle.

      Arvelisin kyllä, ettei nuo kretut ole kretuja tuon palkkion toivossa, kristinusko on vain keppihevonen noille vartti-hulluille. Kristitty-kretuja, islam-kretuja, hindu-kretuja jne yhdistää jokin muu kuin uskonto ja veikkaan, että se yhdistävä tekijä löytyy jokaisen kretun, oli uskonto mikä tahansa, korvien välistä.

    • Ketjujen palstakäytöksen perusteella he kuvittelevat saavuttavansa taivaspaikan valehtelemalla Jumalan puolesta.

    • Jyristys

      Minä olen ortodoksijuutalaista sukua eikä meitä taivas kiinnosta.

      Muistat kai sen että jos Aatami olisi valinnut toisin niin hän olisi saanut siitä elämän puusta ja olisi elänyt ikuisesti maan päällä.

      • Eihän siitä ole kauan kun vakuuttelit ettei sinussa ole vähääkään juutalaista.

        Kumpi sillä Brewsterillä lensikään, isäsi vai isoisäsi? Mitä hirvinaudalle nykyään kuuluu?


      • PuhuvaKärmes kirjoitti:

        Eihän siitä ole kauan kun vakuuttelit ettei sinussa ole vähääkään juutalaista.

        Kumpi sillä Brewsterillä lensikään, isäsi vai isoisäsi? Mitä hirvinaudalle nykyään kuuluu?

        Jyrbä on "hyvässä" seurassa. Olihan Jeesuksellakin kaksi ihan erilaista sukutaulua.


    • Paatepatee

      Kristittyjen jumalilla on oudot mieltymykset: Antaisivat suuret palkinnot siitä, kun uskoo niihin vaikka eivät anna itse mitään tasapuolista merkkiä kaikille.
      Tiettyyn kulttuuriympäristöön ja maantieteelliseen paikkaan syntyneet ovat etuasemassa.
      Sen kyllä ymmärtäisi, että palkkio uskosta on pappien pelottelua ja höpinöitä.

    • 12____13

      Raamatun mukaan ikuinen elämä on vanhurskaille.

      "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään".
      Mat. 25:46

      En mielestäni ole niin vanhurskas, että minun olisi hyvä päästä tuonne.

      • mäkysyin

        Hienoa! Järjellinen vastaus uskovalta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      54
      850
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe