Pitkähiuksisten miesten asema

LettiHetero

Olen kasvattanut hiuksiani jo useamman vuoden ajan ja hiukseni ylettyvät puoleenväliin selkääni. Olen heteroseksuaali mies ja kuitenkin saan kuulla asiasta homottelua yms. muuta syrjimistä. Ymmärrättehän te että kautta historian miehillä on ollut pitkät hiukset ja miehillä lyhyet hiukset yleistyivät vasta noin 200 vuotta sitten? Mutta te meitä syrjivät lyhythiuksiset "alffat", oletteko hetkeen katsoneet peiliin? Teidäthän voi helposti sekoittaa 40-vuotiaisiin lesboihin rekkakuskeihin. Heillähän on tunnetusti lyhyet hiukset.

8

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmm

      Joo o. Pitkät hiukset ja heteroseksuaali? En oikein usko

    • jippiiiiiiii

      Mullaki on pitkät hiukset, mutta olen tosin homoseksuaali

    • määoikeestinäänsut

      Mää nään sut. Tai empä nääkkää ku noi hiukset on eessä. DD. Mää voin jo aavistaa, että kun luet tätä viestiä, niin luet sitä juuri nyt. skrrrrrä, pu pu pu pu pu pum! skrrrrrä. more souchhhh

    • bändihommiin

      Kovin pitkä tukka on raksa- ja konepajahommissa ongelma. Tukka voi tarttua mihin tahansa. Ainakaan sorvariksi ei kannata ryhtyä. Eikä rakennusmaalariksi. Pitkän tukan puhtaana ja siistinä pitäminen on iso homma. Joskus jopa täysin mahdotonta. Sinulla joku vissi tarkoitus kun kasvatat todella pitkää tukkaa. Auttaako työn haussa ? Rokkibändihommissa pitkä tukka voi olla meriittikin. Toki soittaa pitää osata. Ei kukaan pitkän tukan takia homppelina pidä. Joku muu juttu siinä on. Monasti se on se tapa liikkua ja elehtiä ja keikutella itseänsä.

    • pitkät hiukset ovat miehelle häpeäksi

      mene parturiin tai hanki hiusten leikkuukone

    • ritiratirallaaaa

      Pienestä se on miesten miehuus kiinni. Kikkelin koosta ja hiusten pituudesta.
      ####huvittunutta naurua####

    • Siallasaparo

      Hevosella on perseessä pitkät hiukset, miks kö hän?

    • Uskomatonturhimus

      Mutta jos syrjäytynyt olet niin miksi edes olet ulkosalla kiusattavissa? Ei ole minun hiuksia negatiivisesti kommentoitu sen jälkeen kun lukitsin itseni sisälle.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe