KEPU PETTÄÄ AINA!

Saapas nähdä miten nopeasti Seppo Kääriäisellä vielä takki kääntyy tässä Pohjois-Karlan prikaatin lopettamiskysymyksessä.

Moni muistaa vielä, että Esko Ahon hallituksessa kauppa- ja teollisuusministerinä toimineesta Seppo Kääriäisestä muuntui yhdessä yössä ydinvoiman kovasta vastustajasta ydinvoiman innokas kannattaja.

"Ministerin sana pitää" varmaan tässä varuskunta-asiassakin yhtä hyvin. En olisi kovin levollisin mielin, jos työskentelisin Pohjois-Karjalan prikaatissa.

KEPU PETTÄÄ AINA!

7

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • historian siipien havinaa

      Esko Ahon hallituksessa Seppo Kääriäinen toimi kauppa- ja teollisuusministerinä.

      Hallituksen viimeisenä virkapäivänä Kääriäinen nimitti puoluetoverinsa ministeriönsä kansliapäälliköksi ohi pätevien hakijoiden.

      Seurauksena oli, että valtio joutui myöhemmin maksamaan 100,000 markkaa korvauksia päteville hakijoille, jotka tekivät nimityksestä valituksen.

      Tällainen kähmijä Seppo oli jo 90-luvulla.

      • Kotilainen

        Iiro-porvari matkasi ympäri maapalloa lainaamassa rahaa valtiolle jota Seppo-porvari jakoi tukena menestyneille savolaisfirmoille kuten Olville.


    • änäK

      Eihän Kääriäinen ole vielä mitään päätöstä asian kanssa tehnyt. Miten silloin voi kääntää takkinsa ? Vastahan tuo sai selvitysmiehen raportin.

      • kyllästynyt

        Känä ja rautalehti yms kumppanit keksivät valeen ja yrittävät sitä toistamalla saada siitä totuuden. Sitten on iso joukko luusereita, jotka onnettomat vielä uskovat näitä reppanoita.

        Känä on äitinsä tissiä imevä runkkari - Känä valehtelee AINA !


      • ..ja..
        kyllästynyt kirjoitti:

        Känä ja rautalehti yms kumppanit keksivät valeen ja yrittävät sitä toistamalla saada siitä totuuden. Sitten on iso joukko luusereita, jotka onnettomat vielä uskovat näitä reppanoita.

        Känä on äitinsä tissiä imevä runkkari - Känä valehtelee AINA !

        on sillä niin helevetin ruma akka, että heikompaa hirvittää..aivan karmea petolinnun perse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Juuttas

      Känä pettää aina. Ei Kepu.
      Keskustapuolue on ryhdikäs puolue vaikkapa demareihin verrattuna.

      • tarkkaillut

        Täällä pohjanmaan keskustalaisissa pikkupitäjissä Kepun ryhdikkyys on erityisen hyvin näkyvissä.
        Siivoojan sairasloman siaisuuskin vaatii kepun jäsenkirjan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe