Kysymys nuorille miehille

Hämmentynyt

Olen 55 vuotias nainen ja eräs miespuoleinen nuori ystäväni saa syksyllä opiskelujen takia oman asunnon. Asumme tosi etäällä toisistamme ja olen aina pitänyt hänestä paljon ja ollut sellainen turvallinen aikuinen. Kysellyt kuulumisia jne. Nyt hän sanoi että sä voit siten tulla mun luokse vaikka vähän pidemmäksi aikaa, sit kun mulla on oma kämppä. Vielä pari vuotta sitten en olisi häkeltynyt, mutta nyt mä olen hämilläni kutsusta. Hän on miehistynyt ja on aivan tavattoman komea. Jotenkin en osaa suhtautua uuteen olemukseen, kun hänestä on tullut mies. Vieläpä tosi komea mies. Tapa, jolla hän katsoo minua nyt on ihan uusi. Olen aina kehunut hänen ulkonäköään ja kaikkea muuta hänessä. Nyt hän saattaa kysyä "ai,oonko mä sun mielestä komea?" Ja hän on tyytyväisen näköinen.Aiemmin hän hihitteli asialle eikä juuri kiinittänyt huomiota siihen. Minulla ei ole tapana punastua, mutta se katse millä hän katsoo nyt minua on ihan uusi. tai sitten kuvittelen vain.
Meillä on ikäeroakin yli 30 vuotta. Ei kai hän minuun ole ihastunt? Olen pikkasen pyörähkökin ja en todellakaan mikään missi. Onko se tavallista että noin nuori ihastuu näin vanhaan? oletteko te olleet ihastuneita vanhempiin naisiin?

21

3979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 43poika

      Kyllä kai se varsin tavallista on, että nuoret miehet ihastuu vanhempiin naisiin. Itse olen kokenut vanhemmat naiset aina erittäin viehättävinä. Etenkin seksi vanhemman naisen kanssa on jollain tavalla sekä kiihottavampaa että tyydyttävämpää. Nauti saamastasi ihailusta ja heittäydy rohkeasti peliin mukaan. Sen voin sanoa että iän myötä vain vanhemmat ja vanhetta kiihottaa. Minä olen nyt 43 -vuotias itseni vielä varsin nuoreksi kokeva mies ja erityisesti 60-70v. naiset ja sitä vanhemmatkin kiihottavat. Olisi hienoa tavata joku 75v tyylikäs nainen ja ryhtyä hänen rakastajakseen.

    • Hämmentynyt

      Kuinka rohkeasti sitten olette tehneet aloitteita itse? Kun tämä sanoi minua hiljattain kauniiksi ja silmistä näki (tai ainakin luulen niin) halukkuuden. Ja siis tämä on sellainen kohta 19 vuotias .
      Oma mies on minua vähän vanhempi ja sairastaa. Ei olisi mikään ongelma olla poissa paripäivää, kun meillä on pitkä historia. Mutta kokisin olevani sukurutsaaja, vaikka emme sukua olekaan.
      Olen melkein varma että tuo nuorimies on vielä poikuus tallella. Onko se kuinka tavallista että se halutaa "hävittää" jonkun vanhemman naisen kanssa ennenkin aletaan tyttöystäviä etsimään?
      joissakin kulttuureissa on tavallista että pojat menevät "koulutukseen" ennen avioliittoa.

      • Vanhatkiihottaa

        Ota pojalta poikuus vaan pois.nuori kiimainen mies panee sua kunnolla jos et ole kullia saanut aikoihin.ajattele millainen seisokki pojalla on,tuskin edes laskee vaikka ruikkii spermat.opeta myös nuolemaan niin saat takuu varman tyydytyksen.tiedä vaikka pojalla olis kulli kuin hevosella


      • Hämmentynyt
        Vanhatkiihottaa kirjoitti:

        Ota pojalta poikuus vaan pois.nuori kiimainen mies panee sua kunnolla jos et ole kullia saanut aikoihin.ajattele millainen seisokki pojalla on,tuskin edes laskee vaikka ruikkii spermat.opeta myös nuolemaan niin saat takuu varman tyydytyksen.tiedä vaikka pojalla olis kulli kuin hevosella

        Juu, helle on sekottanut varmaan minunkin pään. Seksihalut herää itse kullakin. pitkän kylmän talven jälkeen. Pojat siinä rannalla veti leukoja, niin tahallaan viivyttelin laiturilla. "kuivattelin" pyyhkeen sisällä olkapäät paljaana auringossa. leopardi-uimapuku roikkui vettä valumassa naulassa. Oikein hävettää, että vanha akka härnää sillä tavalla.


    • KikIsonallekarhu

      Kyllä se on vain totta suurin osa haluaa niin naiset kuin myös miehet vanhemman ensimmäisiksi kerroiksi näyttämään ja opettamaan

      • Hämmentynyt

        Tekeekö nuoret miehet aloitteita? Vaikutti siltä, mutta en tiedä. Voi tulkita ihan viattomaksi tokaisuksi, mutta se katse.. Ollaan oltu kyllä aina tosi läheiset henkisellä tasolla vaikka välimatkaakin nykyään on.


      • Kokeneempi_M34
        Hämmentynyt kirjoitti:

        Tekeekö nuoret miehet aloitteita? Vaikutti siltä, mutta en tiedä. Voi tulkita ihan viattomaksi tokaisuksi, mutta se katse.. Ollaan oltu kyllä aina tosi läheiset henkisellä tasolla vaikka välimatkaakin nykyään on.

        Hän ei välttämättä uskalla tehdä enempää aloitetta, kuin mitä on jo tehnyt. On kuitenkin ihan selvää, että hän haluaa sinua ja luultavasti toivoisi että veisit häneltä poikuuden.

        Jos sinua kiinnostaa, niin suosittelen, että otat kutsun vastaan, ja hänen luonaan olet määrätietoinen ja otat itse ohjat käsiin. Sitä hänkin varmasti haluaa. Vanhemman naisen, joka opettaa hänelle seksiä. Tuollaisessa nuoressa ja kokemattomassa miehessä on sekin hyvä puoli, että hän varmasti on miellyttämisenhaluinen ja tekee sinulle kaiken mitä haluat juuri niin kuin sanot. Ja noin nuorilla kalu on pystyssä käytännössä 24/7, eli saat vaikka läpi yön jos itse jaksat :)


      • Hämmentynyt
        Kokeneempi_M34 kirjoitti:

        Hän ei välttämättä uskalla tehdä enempää aloitetta, kuin mitä on jo tehnyt. On kuitenkin ihan selvää, että hän haluaa sinua ja luultavasti toivoisi että veisit häneltä poikuuden.

        Jos sinua kiinnostaa, niin suosittelen, että otat kutsun vastaan, ja hänen luonaan olet määrätietoinen ja otat itse ohjat käsiin. Sitä hänkin varmasti haluaa. Vanhemman naisen, joka opettaa hänelle seksiä. Tuollaisessa nuoressa ja kokemattomassa miehessä on sekin hyvä puoli, että hän varmasti on miellyttämisenhaluinen ja tekee sinulle kaiken mitä haluat juuri niin kuin sanot. Ja noin nuorilla kalu on pystyssä käytännössä 24/7, eli saat vaikka läpi yön jos itse jaksat :)

        Naurattaa ja punastuttaa ajatuskin. Hän on tavallaan oma poika, vaikka ei tosiaan sukua olekaan. Mutta oma mies on aika huonokuntoinen. Minä olen pikkasen pyöreä, mutta harrastan liikuntaa ja mies taas ei. Seksielämää meillä ei ole ollut valovuosiin. Voisi tehdä hyvää.
        Onkohan helle sekottanut kaikki nuoret miehet? Äsken kävin kastamassa talviturkin ja rannalla oli pari nuorta miestä. He siinä alkoivat esiintyä samalla tavalla kuin nuoret porukassa tekevät ja minä olin tavallaan ainoa yleisö. Toinen hyppäsi puunoksaan roikkumaan ja alkoi vetää leukoja. Sellaista soidinmenon tapaista liikehdintää. Hymyilytti.


    • Aina

      Voi helvetti sinun seksi huutaa jo loppua kun kuuskymmiset on jo täyson pois seksielämästä. Näkemiin muistelemaan...

    • Lesbosexirunkkari

      Onhan siinä ainakin sellaiset pointit että varttuneemmalle naiselle ei tarvitse esittää mitään täydellistä rakastajaa ja jos joku juttu ei mene niin kuin siinä puutarhaohjelmassa niin se ei ole maailmanloppu. Riittää kunhan vaan on nuori kyrpä joka tosiaankin seisoo 24/7 niin hyvässä iässä oleva nainen kyllä tietää miten sitä käytetään ja mihin reikiin sitä haluaa.

    • Tj74vm

      Tee ihmeessä itse aloite...itellä kokemusta parikymppisestä...heh..aivan mieletön seisokki..heh..eka lasti tuli nopsaan mut ei ottanut edes ulos eikä laskenut kalu...veti kahdet lastit samaan kumiin...heh..testaa ihmeessä nuorimies ja jos vielä saat ottaa poikuuden...heh...pääsee poika oppineena tyttöjä paneen....heh..luulen et sulla on paikat hellänä kun vietätte romanttisen yön...heh...

      • Ghggg

        Kortsu ei pysy päällä enää sen jälkeen kun sinne on mällit ammuttu, joten voit painua valehtelemaan johonku muualle siitä.


    • Kyllä se niin on että vanhemmat naiset on helvetin seksikkäitä, varsinkin kun on kurveja mistä ottaa kiinni ;) panisin jos saisin mahdollisuuden

    • Hämmentynyt

      On hämmentävää että yli 30 vuotta ikäeroa ei ehkä haittaa. Täytyy tämän asian kanssa nyt tehdä töitä, että pääsen "lapseensekaantumis ajatuksesta" eroon. Onhan hän kuitenkin jo aikuinen ja aikuisen näköinen. Lihaksia ja komea miehen vartalo. Oma mies on todella kaukana tästä.
      Ikäero kyllä hämmentää.
      Mutta onhan niitä tyttöjäkin jotka haluavat itseään vanhemman miehen kanssa seksiä. Jotenkin en pidä niin pahana jos 16 poika ja 50 vuotias nainen harrastaisivat seksiä, kuin että 16 vuotias tyttö ja 40 vuotias mies harrastavat seksiä. En tiedä, mistä se johtuu. Ehkä siitä että tytöillä on mahdollisuus tulla raskaaksi. Enkä siis tuomitse ketään, mutta jotenkin ajattelee että poika ei ehkä kadu seksiä yhtä herkästi kuin tyttö. Ehkä ajattelen ihan väärin tässä, mene ja tiedä.

      • Tj74vme

        Mieti miltä pojan kova kalu tuntuis kun ratsastaisit sillä...hmmm..osaatko sanoa millaista koko luokkaa penis on..pullottaako housuis..kivekset varmaan kiinteät ja täyteläiset...


      • Tj74vm
        Tj74vme kirjoitti:

        Mieti miltä pojan kova kalu tuntuis kun ratsastaisit sillä...hmmm..osaatko sanoa millaista koko luokkaa penis on..pullottaako housuis..kivekset varmaan kiinteät ja täyteläiset...

        No joko olet saanut ottaa pojalta poikuuden..heh..


    • Perseeseen_vetäjä

      Ainutlaatuinen tilaisuus opettaa nuorelle miehelle anaaliseksi ja miten siitä nautitaan

    • <<Onko se tavallista että noin nuori ihastuu näin vanhaan?>>

      On se. Sekä hän on osoittanut ihastuksensa sinuun, että itse olet ihastunut hänen. Tilanne on siis molemminpuolinen, mutta ujouden ja ikäeron takia kumpikaan ei uskalla tehdä selkeätä aloitetta. Pallo on nyt sinulla. Rohkeasti! Sheivaa vittusi, näytä se miehelle, ja sano: "Jos haluat, tämä on sinulle."

    • ei muuta kuin toimeen vaan mulla on kokemus tästä asiasta olin itse silloin 22v ja nainen oli 56v en ole koskaan sellaisia kyytejä kuin silloin sain . kannattaa siis varmasti kokeilla

    • Kokemuksestakin

      Sama täällä. Jo alle 20v ikäisenä käytiin kaverin kanssa iltapäivätansseissa. Melkein joka kerta lähdettiin eri naisten matkaan ja oli hienoa aikaa. Oli ne kaikki varmaan 40 ja vanhimmat 70.

    • jukkap9

      Kun saisikin kauniin ,leveälanteisen rouvan syliini,niin pitäisin hyvänä pitemmänkin aikaa salaa, mutta missähän on halukas ja himokas 40-60v. Niin,vastata voi, [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe