Moi! Miestä etin tässä ja päätyny jo tänneki kun on kiire! Nähtäis tänään. En asu täällä joten kaupungilla tai sun luon nähtäis? :);) kuka uskaltaa nähä?
Kotka seuraa heti
12
2311
Vastaukset
- Puutteessako
Tuu hämeenlinnaan niin vaikka heti!
Äh.. just "siältä päin tullu en jaksa takasin:D ei siis hl mut siältä päin. Höh. Teleportti nyt tänne heti! :(
- Jdjkkld
Aika surkeeta ettei nainen saa munaa :( kyllä tälläsee ilmoon pitäis tulla jotain 6 halukasta ainakin..
- Anonyymi
Löytyy kyllä :)
- Anonyymi
heitä viesti: [email protected]
- Anonyymi
Seuraa tahtoisin. Yksinäinen eläjäjä
- Anonyymi
En puuttessa
- Anonyymi
Ethän nyt ois Kotkassa?
- Anonyymi
No hei jos tahdot tavata minut asun Karhulassa ja olen hyväkäytöksinen kiltti mies ja kaipaan naisen seuraa jos sua kiinnostaa niin ota ja soita minulle sovitaan sitten lisää t Mikael
- Anonyymi
Löytyiskö Kotkasta naisseuraa?🙂
- Anonyymi
Etsin naiseuraa Kotkasta!olen muuttanut tänne,enkä vielä tunne ketään täältä.olen nuorekas 60v suomalainen mies.
- Anonyymi
Mitäs muutit 🤡
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124273
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.202226Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042161Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341822- 1811594
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261491Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391192
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170