Moi! Miestä etin tässä ja päätyny jo tänneki kun on kiire! Nähtäis tänään. En asu täällä joten kaupungilla tai sun luon nähtäis? :);) kuka uskaltaa nähä?
Kotka seuraa heti
12
2439
Vastaukset
- Puutteessako
Tuu hämeenlinnaan niin vaikka heti!
Äh.. just "siältä päin tullu en jaksa takasin:D ei siis hl mut siältä päin. Höh. Teleportti nyt tänne heti! :(
- Jdjkkld
Aika surkeeta ettei nainen saa munaa :( kyllä tälläsee ilmoon pitäis tulla jotain 6 halukasta ainakin..
- Anonyymi
Löytyy kyllä :)
- Anonyymi
heitä viesti: [email protected]
- Anonyymi
Seuraa tahtoisin. Yksinäinen eläjäjä
- Anonyymi
En puuttessa
- Anonyymi
Ethän nyt ois Kotkassa?
- Anonyymi
No hei jos tahdot tavata minut asun Karhulassa ja olen hyväkäytöksinen kiltti mies ja kaipaan naisen seuraa jos sua kiinnostaa niin ota ja soita minulle sovitaan sitten lisää t Mikael
- Anonyymi
Löytyiskö Kotkasta naisseuraa?🙂
- Anonyymi
Etsin naiseuraa Kotkasta!olen muuttanut tänne,enkä vielä tunne ketään täältä.olen nuorekas 60v suomalainen mies.
- Anonyymi
Mitäs muutit 🤡
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241