Kävin Islam-palstalla

Oletteko käyneet Islam-palstalla? Kävin siellä ja kirjoitin joitakin kommenttejakin. Kuinka ollakaan suurin lähes kaikki kommenttini poistettiin enkä enää saanut yhtäkään kommenttia näkyviin. Ja vain parin tunnin kommentoinnin jälkeen!!!

Palsta on täynnä valhetta Islamista. Koen oloni niin turhautuneeksi. He elävät täydellisessä valheessa.

Rukousaihe: Rukoillaan, että Jumala armossaan avaisi muslimien silmät!

26

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "He elävät täydellisessä valheessa."

      Aivan kuten sinä itse elät.

      Kaikki uskonnot ja lahkot elävät valheessa, mutta koska valheita levittämällä voidaan alistaa, hallita, ja ansaita rahaa, niin siksi näitä uskonnollisia lahkoja on pilvin pimein maailmassamme. Kaikki uskonlahkot korostavat, että ne muut lahkot ja uskontokunnat elävät valheessa ja ovat sokeita ja siksi meidän oikeaoppisten pitää yrittää käännyttää heitä.

      • <<Aivan kuten sinä itse elät. >>

        Tuskin. Mutta missä sinä elät? Sinä elät itse valheessa, evoluutiovalheessa, johon uskot kuin pukki suuriin sarviinsa.


    • Minun kommenttini lentävät myös säännönmukaisesti bittien taivaaseen islam-aiheisilta palstoilta.

      Viimeinen poistettu liittyi koraanin opiskelemiseen ja koska tietysti kristinuskonharhaiset olivat jo tyrkyttämässä omaa taikauskoaan se meni jotensakin näin: koraanin ja raamatun opiskeleminen tulee suorittaa niiden arvon mukaisesti pyyhkimällä niiden lehdillä takapään sokea silmä sen jälkeen kun se on tavannut posliinista Arabia-logon.

      • Yllättäen täällä rienaukseni pysyy.

        Ettei vaan olisi burkhassa kulkeva moderaattori tarkkailemassa islam-palstoja?


      • Minun kommenttini eivät olleet lainkaan rienaavia vaan sopuisia.


      • Nyt pääsin taas jostain syystä kirjoittamaan. Laitoin uudestaan myös poistetut kommenttini. Muuten huomasin sinunkin kommenttejasi.


    • Uskonnot.kusettavat

      Raamatulla ja koraanilla oikeaoppinen pyyhki persettään.

    • Advis

      Olisiko ollut niin, että tietosi islamista olisi ollut puutteellista ja siksi olisit tullut kirjoittaneeksi vahingossa islaminvastaisia lausuntoja siellä? Jos kirjoitat sinne kristinuskosta tai kristinuskon teologiasta, niin on ilmiselvää, että kirjoituksesi poistetaan sillä eihän sellaiset kirjoitukset liity islam-otsikon aiheeseen. Täältäkin kommentteja poistetaan jos ne eivät liity adventismiin ja sehän on palstan pitäjän kaikille antama mahdollisuuskin.

      • Arvostan-heitä

        Islamilaisilla on ainakin yksi hyvä puoli. He lisääntyvät hallitsemattomasti ja täyttävät maailman?
        He ovat siis kaikkein Raamatullisimpia toteuttaessaan Jahven käskyä lisääntyä ja täyttää maa.

        Suomalaiset nyt ahkerasti vain petipuuhiin, ennenkuin maamme ovat vallanneet sikiävät muslimit.


      • Minun tietoni ei ole niin puutteellista kuin normimuslimin. Olen kuunnellut useita kertoja läpi koko alla olevan sarjankin. Silmäni ovat avautuneet Islamin suhteen. Ennen en ole tiennyt siitä uskonnosta mitään.

        http://www.tv7.fi/vod/series/18823/


      • lomalehmä
        Yksi_usko kirjoitti:

        Minun tietoni ei ole niin puutteellista kuin normimuslimin. Olen kuunnellut useita kertoja läpi koko alla olevan sarjankin. Silmäni ovat avautuneet Islamin suhteen. Ennen en ole tiennyt siitä uskonnosta mitään.

        http://www.tv7.fi/vod/series/18823/

        >>Minun tietoni ei ole niin puutteellista kuin normimuslimin. Olen kuunnellut useita kertoja läpi koko alla olevan sarjankin. Silmäni ovat avautuneet Islamin suhteen. Ennen en ole tiennyt siitä uskonnosta mitään.>>

        Eikös tuo TV7 ole jonkinlainen fundamentalismisvaikutteinen kristillinen kanava? Mitä syytä sinulla on arvella, että sellainen tietolähde olisi luotettavampi kuin muslimien omat lähteet?


      • lomalehmä kirjoitti:

        >>Minun tietoni ei ole niin puutteellista kuin normimuslimin. Olen kuunnellut useita kertoja läpi koko alla olevan sarjankin. Silmäni ovat avautuneet Islamin suhteen. Ennen en ole tiennyt siitä uskonnosta mitään.>>

        Eikös tuo TV7 ole jonkinlainen fundamentalismisvaikutteinen kristillinen kanava? Mitä syytä sinulla on arvella, että sellainen tietolähde olisi luotettavampi kuin muslimien omat lähteet?

        Koska vain harva muslimi lukee Koraania. Moni ei osaa vanhaa kieltä. Tuossa sarjassa on paljon tietoa.


      • lomalehmä kirjoitti:

        >>Minun tietoni ei ole niin puutteellista kuin normimuslimin. Olen kuunnellut useita kertoja läpi koko alla olevan sarjankin. Silmäni ovat avautuneet Islamin suhteen. Ennen en ole tiennyt siitä uskonnosta mitään.>>

        Eikös tuo TV7 ole jonkinlainen fundamentalismisvaikutteinen kristillinen kanava? Mitä syytä sinulla on arvella, että sellainen tietolähde olisi luotettavampi kuin muslimien omat lähteet?

        On tietenkin paljon sellaisia muslimeita, jotka opettelevat Koraania ulkoa.


      • Steyr
        Arvostan-heitä kirjoitti:

        Islamilaisilla on ainakin yksi hyvä puoli. He lisääntyvät hallitsemattomasti ja täyttävät maailman?
        He ovat siis kaikkein Raamatullisimpia toteuttaessaan Jahven käskyä lisääntyä ja täyttää maa.

        Suomalaiset nyt ahkerasti vain petipuuhiin, ennenkuin maamme ovat vallanneet sikiävät muslimit.

        Eiväthän adventistitkaan ole sen lisääntymisen suhteen mitenkään pidättyväisiä. Eivätkä tuherra kumin kanssa, kun nuorta vaimoa poletaan kuin tulupatonta mopoa. Ja lapsia tulee kuin liukuhihnalta. Vauvaa ei ole ehditty edes tisusta vieroittaa, kun uutta ollaan jo siittämässä. Toimeentulosta ei monilla ole edes käsitystä, kunhan vaan perheenlisäys toimii. Vaimo on monissa liitoissa pelkkä lapsentekoväline, jolle ei aviomiesten tahoilta suoda muuta elämää. Väsynyt, apaattinen, iloton puurtaja, joka koettaa saada edes jotakin lasten ylle ja massuun.

        Olen itse nähnyt omin silmin monia tuollaisia perheitä, ettei tämä nyt mitään löperöpuhetta ole.


    • erttkkl

      PAKOKO SITÄ ON KÄYDÄ antikristuksen palstalla!?
      "Joka ei tunnusta Jeesusta Kristusta lihaan tulleeksi Jumalan Pojasi on Antikristus!" UUDEN TESTAMENTIN MUKAAN, JOKA ILMOITETTU APOSTTOLI JOHANNESEN KIRJEISSÄ.

      • "JOKA ILMOITETTU APOSTTOLI JOHANNESEN KIRJEISSÄ."

        Missäs sellaisia on luettavissa ? Johannesen nimisiä aposttoleja ei ole kuin kännisten toiveunissa.


      • Rakastan niin paljon muslimeita, että toivon heidänkin pelastuvan. Sen vuoksi heidänkin pitää saada tietää totuus. He itse eivät saa lukea Raamattua, vaikka se onkin tavallaan myös heillä pyhä kirja.


      • känninenite
        Exap kirjoitti:

        "JOKA ILMOITETTU APOSTTOLI JOHANNESEN KIRJEISSÄ."

        Missäs sellaisia on luettavissa ? Johannesen nimisiä aposttoleja ei ole kuin kännisten toiveunissa.

        Ja höpöpö https://fi.wikipedia.org/wiki/Papyrus_P52



      • JohanssenPostoli

        Kauan kadoksissa ollut ruotsalainen apostoli Johanssen. Tuli Tukholmasta Jeesuksen porukkaan sähkeellä kutsuttuna. Sähke löytyi Kuolleenmeren kirjakääröistä. Eräs merkittävä adventisti tekisi siitä väitöskirjan New Boldin yliopistossa.


      • Steyr

        No onhan se tunnettava 'vihollisensa' oppi, että osaa karttaa heidän 'eksytystään'. Samoinhan jo muslimeillekin opetetaan. Muslimien opetus on kyllä varsinaista aivopesua. Ja juuri sen seurauksena toisen suunnan uskonopetukset poistetaan, ettei vaan Raamatun Kirjoitusten ilmoittama totuus Isä Jumalan tahdosta syntistä sukukuntaamme kohtaan leviäisi islamin uskoisten keskuuteen.

        Kristityt helluntailaiset sekä vapaakirkolliset sensijaan eivät monastikaan uskalla käydä edes adventistien ja jehovantodistajien kokouksissa avoimien ovien päivänä, koska pelkäävät, että oppi tarttuu. Ja heidän on helpompi tahkota se leimakirves teräväksi, jolla he itse leimaavat ne, jotka rohkenevat mennä tutustuvaan kyseisiin lahkoihin. Kaikille uskontokunnillle kuulostaa olevan helpompaa puhua ja siten tehdä pahaa lähimmäisilleen, vaikka Jeesus Kristus kehoittaa tekemään hyvää kaikille muillekin, kuin omille uskonveljilleen ja sisarilleen.


      • Exap kirjoitti:

        Ja missä tuolla on aposttoli Johannesen mainittu ?

        Varo jatkossa tosi paljon tekemästä kirotuswhireitä, sillä sinä päivänä jona sinä sellaisen teet, pitää sinun vahingonriemuisesti nauramalla naurunalaiseksi joutuman.

        Löysin tanskalaisesta ja norjalaisesta nimistöstä sukunimet Johannsen, Johansen ja Johannessen. Läheltä siis liippaa.

        Pitää muistaa, että sanojen ja nimien kirjoitusasut ovat kehittyneet vuosisatojen kuluessa. Johannes on melko tarkkaan kreikasta litteroitu muoto, jota käytetään Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Virossa, Saksassa ja Hollannissa. On erinomaisen mahdollista, että jussinpoikaa tarkoittavaa muotoa Johannesen on joskus käytetty jossakin.

        Aposttoli taitaa olla hiukan harvinaisempi tapaus.

        Joo anteeksi vain. Tämä kesähelle pehmentää pään.


      • v.aari kirjoitti:

        Varo jatkossa tosi paljon tekemästä kirotuswhireitä, sillä sinä päivänä jona sinä sellaisen teet, pitää sinun vahingonriemuisesti nauramalla naurunalaiseksi joutuman.

        Löysin tanskalaisesta ja norjalaisesta nimistöstä sukunimet Johannsen, Johansen ja Johannessen. Läheltä siis liippaa.

        Pitää muistaa, että sanojen ja nimien kirjoitusasut ovat kehittyneet vuosisatojen kuluessa. Johannes on melko tarkkaan kreikasta litteroitu muoto, jota käytetään Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Virossa, Saksassa ja Hollannissa. On erinomaisen mahdollista, että jussinpoikaa tarkoittavaa muotoa Johannesen on joskus käytetty jossakin.

        Aposttoli taitaa olla hiukan harvinaisempi tapaus.

        Joo anteeksi vain. Tämä kesähelle pehmentää pään.

        "Varo jatkossa tosi paljon tekemästä kirotuswhireitä,"

        Jos katsot alkuperäistä "wietsiäni", ironioin itse asiassa lainaamani kirjoittajan virheellistä kirjoitusasua, mikä tosin jäi hyvin pienen sisäpiirin vitsiksi, koska näemmä sitä ei havainnut muut kuin minä.

        erttkkl: "PAKOKO SITÄ ON KÄYDÄ antikristuksen palstalla!?
        "Joka ei tunnusta Jeesusta Kristusta lihaan tulleeksi Jumalan Pojasi on Antikristus!" UUDEN TESTAMENTIN MUKAAN, JOKA ILMOITETTU APOSTTOLI JOHANNESEN KIRJEISSÄ."

        Siksi kommentoinkin: "Johannesen nimisiä aposttoleja ei ole kuin kännisten toiveunissa."

        En halua maalata piruja seinille, mutta olisikohan erttkkl käynyt asiasta henkeviä keskusteluja Captain Morganin tai Jack Danielsin kanssa ? Nuo ovat varsin neuvoa-antavia keskustelukumppaneita.


    • joo_mutta

      Toimintasi on kuin bensan heittämistä liekkeihin.

    • jumalasikuoli

      Sinun uskontosi on ihan yhtä uskottava kuin mitä sinä ajattelet muista uskonnoista. Sinun jumalasi on ihan yhtä elävä kuin sen uskonnon jumala, johon sinä et usko.

    • Miksiköhän Islam-palstalta poistetaan kaikki mustaa koiraa koskevat kommentit? Olisikohan arvailuja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe