Hei,
Minkälaisia kokemuksia teillä on pelaaja agenteista. Kuinka nuorella täytyy olla jo agentti ? Oma poika vasta 15 v, kun agentit ovat jo alkaneet olemaan yhteyksissä. Onko ne kaikkiin maajoukkue rinkiin valittuihin heti yhteyksissä?
Pelaaja agentit
21
9670
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se näin on, että agentit ovat perheisiin ja mahdollisesti jopa nuoreen 15v pelaajaan suoraan yhteydessä. Kari Paakkunainen, www.3goals.com
- Anonyymi
Liian paljon liian aikaisten
- Anonyymi
15 v ja siitä ylöspäin jos on ikäluokan huippupelaaja. Ei ne agentit mitään ynnä muuta pelaajia ota talliinsa.
- Anonyymi
Kannattaa miettiä, missä kohtaa agentista on hyötyä. 17-18 -vuotiaista vasta näkee, kenessä on ainesta. Sitä ennen saattaa vain tulla turhia paineita, vaikka toki positiivinen signaali onkin.
- Anonyymi
Kannattaa harkita tarkkaan nuorelle pelaajalle agentin ottamista tai ainakin harkintaa kenet ottaa. Mitä nuorempi sen tarkemmin kannattaa harkita ottaako ja kenet. Ettei agentista ole enemmän haittaa kuin hyötyä. Etenkin kysellä ko. agentilla aiemmin olleilta ja toiselle agentille siirtyneiltä mielipiteitä. Ja agentilla kannattaa olla myös sama äidinkieli, jottei tule väärinymmärryksiä.
- Anonyymi
No ei varmana ole ollut yhteydessä!
Jalonenkin oli mun poikaan yhteydessä ja on 10 - Anonyymi
Kaikenlaisia "agentteja" pyörii tuolla jäähalleilla. Myös sellaisia jotka yrittävät nuoria pelaajia haalia, jopa tällaisia 14-15 vuotiaita. Ja usealla vanhemmalle tilanne on uusi ja ymmärtämättä asioita saattaa tällaiseen mennäkin mukaan, onneksi sopimuksen voi aina purkaa milloin vain, syytä sopimuksen purkamiseen ei tarvitse perustella. Etenkin tässä maailmantilanteessa kannattaa suosia suomalaista agenttia.
- Anonyymi
Taitaa olla ihan säännöissä, ettei alle 15-vuotiaaseen saa olla yhteydessä.
- Anonyymi
Agentti kuvioihin aikaisintaan jos on selkeästi MJ pelaaja vielä U18 vaiheessa. Sitä ennen, ei mitään järkeä.
- Anonyymi
Ehdottomasti agentti kannattaa ottaa, jos pelaajan perheellä ei ole kytköksiä sisäpiiriin seuroissa. Jääkiekko on lajina vaikea, koska aika pitkälle pääsee pelkästään suhteilla (ja rahalla) ja voi olla, että sellainen, jolla ei niitä suhteita ole, joutuu väistymään esim joukkuevalinnoissa. Tai ainakin tekemään töitä ja antamaan näyttöjä huimasti enemmän. Agentti on ammattilainen ja osaa katsoa pelaajan etua ja pitää myös puolia tarpeen mukaan. Itse en yh-äitinä olisi osannut neuvotella seurasiirroista tms.
- Anonyymi
No eipä sitä nyt junnuissa mistään seurasiirroista neuvotella!!
Avoimille jäille ja jos tarpeeksi hyvä niin paikka joukkueessa ja uusi joukkue hoitaa siirron.
Kyllä nyt on yh äitiä viety ku pässiä narussa - Anonyymi
Yhyyhy. Mun poika on paras mut kukaan ei tajua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhyyhy. Mun poika on paras mut kukaan ei tajua
Minun poika pelaa maajoukkueessa.😜 Entä sinun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varmasti pelaa🤣🤣 eikä silti valittu junnujoukkueeseen,no täytyy myöntää sitten on jotain vialla🤣🤣
Mun pelaa NHL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varmasti pelaa🤣🤣 eikä silti valittu junnujoukkueeseen,no täytyy myöntää sitten on jotain vialla🤣🤣
Mun pelaa NHLIlmeisesti olet myös huono lukemaan, en ole kirjoittanut että poikaani ei olisi valittu joukkueeseen. Joukkueeseen on valittu paljon sellaisia jotka eivät sinne taidollisesti kuulu, vaan ovat jollain muulla tavalla sinne valittu. Paljon jää valitsematta sellaisia pelaajia jotka sinne oikeasti kuuluisivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti olet myös huono lukemaan, en ole kirjoittanut että poikaani ei olisi valittu joukkueeseen. Joukkueeseen on valittu paljon sellaisia jotka eivät sinne taidollisesti kuulu, vaan ovat jollain muulla tavalla sinne valittu. Paljon jää valitsematta sellaisia pelaajia jotka sinne oikeasti kuuluisivat.
Mutta ei siis valittu ilman try outteja?? Ihan varmasti on siinä tapauksessa maajoukkueessa🤣🤣
Ehkä E-urheilussa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varmasti ja on nyt ylpeä vanhemmastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti olet myös huono lukemaan, en ole kirjoittanut että poikaani ei olisi valittu joukkueeseen. Joukkueeseen on valittu paljon sellaisia jotka eivät sinne taidollisesti kuulu, vaan ovat jollain muulla tavalla sinne valittu. Paljon jää valitsematta sellaisia pelaajia jotka sinne oikeasti kuuluisivat.
Eli sitten siis ilmeisesti kuulut siihen sisäpiiriin,kun kirjoitat että jos et kuulu sisäpiirin niin olet ulkona kaikista valinnoista.
Ehkä kannattaa miettiä mitä täällä valehtelee,kaikki me tiedetään et sun poika pelaa suomi sarjaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sitten siis ilmeisesti kuulut siihen sisäpiiriin,kun kirjoitat että jos et kuulu sisäpiirin niin olet ulkona kaikista valinnoista.
Ehkä kannattaa miettiä mitä täällä valehtelee,kaikki me tiedetään et sun poika pelaa suomi sarjaa🤣 Onnea sinunkin pojallesi. Toivon hänelle menestystä. Mutta suosittelen hankkimaan agentin näin omasta kokemuksesta. Ja kyllä olet oikeassa suomisarjalta maajoukkue tuntuu. Parempia ketjukavereita varmasti löytyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 Onnea sinunkin pojallesi. Toivon hänelle menestystä. Mutta suosittelen hankkimaan agentin näin omasta kokemuksesta. Ja kyllä olet oikeassa suomisarjalta maajoukkue tuntuu. Parempia ketjukavereita varmasti löytyisi.
No siellä agentille selvästi tarvetta! On se hyvä että maajoukkuetasonpelaaja saa mahdollisuuden juniori joukkueeseen agentin avulla. Mitä Suomi olisikaan muuten menettänyt.
Mutta hyvä että maajoukkueessa on yksi joka osaa pelata
- Anonyymi
Unohtakaa vanhemmat kaikki agenttitoiminta ja antakaa nuoren nauttia jääkiekosta kehittyä ilman paineita. Pelaaja tulee jos on tullakseen, eikä siihen agentteja tarvita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011641- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702