1) Kyllä, maailmanlopou on koittanut
2) En, ei vois vähempää kiinnostaa.
Jos Saara Aalto voittaa, Eroatko kirkosta?
40
536
Vastaukset
- Adventwisti
3) Saara aalto on Vapahtajan uusi tuleminen.
Jos Saara voittaa, niin kiljun innosta kilpaa Saaran kanssa. Olen vilpittömästi iloinen.
Minua jonkin verran kiinnostaa Euroviisut. Kuuntelen sen voittajan sitten jälkeen päin. Ei jaksa katsoa, mutta täytyy tunnustaa se, tetä seurasin Britannian X-Factoria, kun siellä Saara oli mukana. Vähän liian myöhään viisut on ja ei niistä nykyään jaksa oikein innostua. Ei ole täysin yksin hailee kuka voittaa. Hienoa, jos Suomeen tulisi voitto.
Hyväksyn Saaran lesbona, vaikka olen uskovainen. Koska aamulla on sunnuntaina kirkko kello 10 niin en jaksa valvoa yöllä Euroviisuja. Hyvää sunnuntaita ja mahdollisesti kivoja Euroviisuja tai Suomi-Kanada-jääkiekko-ottelua näin lauantaina. Siinä jääkiekossakin Suomi saa hävitä Kanadalle. Jatkossakin riittää se, että ei tipua A-sarjasta pois. Mitali tai Saaran voitto ei ole niin tärkeää vaan tärkein on Jeesuksen sovitustyö ja elävä usko. :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minua jonkin verran kiinnostaa Euroviisut. Kuuntelen sen voittajan sitten jälkeen päin. Ei jaksa katsoa, mutta täytyy tunnustaa se, tetä seurasin Britannian X-Factoria, kun siellä Saara oli mukana. Vähän liian myöhään viisut on ja ei niistä nykyään jaksa oikein innostua. Ei ole täysin yksin hailee kuka voittaa. Hienoa, jos Suomeen tulisi voitto.
Hyväksyn Saaran lesbona, vaikka olen uskovainen. Koska aamulla on sunnuntaina kirkko kello 10 niin en jaksa valvoa yöllä Euroviisuja. Hyvää sunnuntaita ja mahdollisesti kivoja Euroviisuja tai Suomi-Kanada-jääkiekko-ottelua näin lauantaina. Siinä jääkiekossakin Suomi saa hävitä Kanadalle. Jatkossakin riittää se, että ei tipua A-sarjasta pois. Mitali tai Saaran voitto ei ole niin tärkeää vaan tärkein on Jeesuksen sovitustyö ja elävä usko. :)<<Siinä jääkiekossakin Suomi saa hävitä Kanadalle>>
Ei saa! Tällä on kovat kannustusjoukot. Mutta kun euroviisut tulevat samaan aikaan, niin katson euroviisut Areenasta. Jääkiekkofanit ovat jo istumassa Suomi-hatut päässä ja suomi-paidoissa. Kaikenlaisia pikku naposteltavaa leipoivat päivällä, että ilo otetaan irti matsista täällä kotikatsomossa.
<<Hyväksyn Saaran lesbona, vaikka olen uskovainen>>
Se on Saaran oma asia. Ei vaikuta minuunkaan, mitä kukin on.
<<Koska aamulla on sunnuntaina kirkko kello 10 niin en jaksa valvoa yöllä Euroviisuja.>>
Harvoin käyn enää sunnuntaina kirkossa, sillä vietän sapattia, joten voin valvoa. Huomen aamuna ei tarvitse nousta aikaisin töihinkään kun on vapaapäivä.Yksi_usko kirjoitti:
<<Siinä jääkiekossakin Suomi saa hävitä Kanadalle>>
Ei saa! Tällä on kovat kannustusjoukot. Mutta kun euroviisut tulevat samaan aikaan, niin katson euroviisut Areenasta. Jääkiekkofanit ovat jo istumassa Suomi-hatut päässä ja suomi-paidoissa. Kaikenlaisia pikku naposteltavaa leipoivat päivällä, että ilo otetaan irti matsista täällä kotikatsomossa.
<<Koska aamulla on sunnuntaina kirkko kello 10 niin en jaksa valvoa yöllä Euroviisuja.>>
Harvoin käyn enää sunnuntaina kirkossa, sillä vietän sapattia, joten voin valvoa. Huomen aamuna ei tarvitse nousta aikaisin töihinkään kun on vapaapäivä.Yksi_usko: "Ei saa! Tällä on kovat kannustusjoukot. Mutta kun euroviisut tulevat samaan aikaan, niin katson euroviisut Areenasta. Jääkiekkofanit ovat jo istumassa Suomi-hatut päässä ja suomi-paidoissa. Kaikenlaisia pikku naposteltavaa leipoivat päivällä, että ilo otetaan irti matsista täällä kotikatsomossa."
Minun puolesta Suomi saa hävitä Kanadalle, Saksalle ja USA:lle mahdollisesti näin karsiutua pois jopa mitalipeleistä. Hienoa on tietysti se, että Suomi pelaa seuraavanakin vuonna A-sarjassa. Hienoa on myös se, että muutaman vuoden poissa olon jälkeen Suomen edustaja on taas Euroviisujen finaalissa.
"Harvoin käyn enää sunnuntaina kirkossa, sillä vietän sapattia, joten voin valvoa. Huomen aamuna ei tarvitse nousta aikaisin töihinkään kun on vapaapäivä. "
Minulla puolestaan uskon takia kirkkojumalanpalvelus kuuluu keskeisesti sunnuntaihin. Pitää käydä silloin luterilaisessa kirkossa. Jääkiekon MM-kisat ja Euroviisun voi jättää väliin, mutta ei jumista, jossa on ilmeisesti Äitienpäivä-kahvit. Sellainen Jumis on ehdoton, kun ei ole enää äitiä elävänkirjoissa. Minulle on tärkeämpää mennä jumalanpalvelukseen kuin katsoa kisoja. Snookerin MM-kisat merkitsevät minulle enemmän kuin jääkiekon MM-kisat.
Hyvää lätkäottelua ja mahdollisia Euroviisuja. :)- sapatti.adventisteilla
Yksi_usko kirjoitti:
<<Siinä jääkiekossakin Suomi saa hävitä Kanadalle>>
Harvoin käyn enää sunnuntaina kirkossa, sillä vietän sapattia, joten voin valvoa. Huomen aamuna ei tarvitse nousta aikaisin töihinkään kun on vapaapäivä.Oletko adventisti kun vietät sapattia ?
sapatti.adventisteilla kirjoitti:
Oletko adventisti kun vietät sapattia ?
Eri seurakunnat ja seurakuntien väliset kinastelut olen jättänyt taakse jo ajat sitten. Voin käydä missä huvittaa tai olla käymättä. Siis vapaa siinä mielessä. Maksan kirkollisveroa, siinä mielessä vielä jotenkin luterilainen. Yleensä vietän sapattia perheeni parissa kotona. Joskus käyn messiaanisten sapattikokouksissa, joskus yhdessä messiaanisessa adventtiseurakunnassa (vain yksi srk Suomessa tällä hetkellä). En voi käydä sellaisissa seurakunnissa, jotka eivät kunnioita Raamattua ja vietä Herran juhlia. Mutta tosiaan melkein aina vietän sapattia kotona. Lapset tulevat käymään ja se on viikkojuhla meillä.
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Yksi_usko: "Ei saa! Tällä on kovat kannustusjoukot. Mutta kun euroviisut tulevat samaan aikaan, niin katson euroviisut Areenasta. Jääkiekkofanit ovat jo istumassa Suomi-hatut päässä ja suomi-paidoissa. Kaikenlaisia pikku naposteltavaa leipoivat päivällä, että ilo otetaan irti matsista täällä kotikatsomossa."
Minun puolesta Suomi saa hävitä Kanadalle, Saksalle ja USA:lle mahdollisesti näin karsiutua pois jopa mitalipeleistä. Hienoa on tietysti se, että Suomi pelaa seuraavanakin vuonna A-sarjassa. Hienoa on myös se, että muutaman vuoden poissa olon jälkeen Suomen edustaja on taas Euroviisujen finaalissa.
"Harvoin käyn enää sunnuntaina kirkossa, sillä vietän sapattia, joten voin valvoa. Huomen aamuna ei tarvitse nousta aikaisin töihinkään kun on vapaapäivä. "
Minulla puolestaan uskon takia kirkkojumalanpalvelus kuuluu keskeisesti sunnuntaihin. Pitää käydä silloin luterilaisessa kirkossa. Jääkiekon MM-kisat ja Euroviisun voi jättää väliin, mutta ei jumista, jossa on ilmeisesti Äitienpäivä-kahvit. Sellainen Jumis on ehdoton, kun ei ole enää äitiä elävänkirjoissa. Minulle on tärkeämpää mennä jumalanpalvelukseen kuin katsoa kisoja. Snookerin MM-kisat merkitsevät minulle enemmän kuin jääkiekon MM-kisat.
Hyvää lätkäottelua ja mahdollisia Euroviisuja. :)<<Minun puolesta Suomi saa hävitä Kanadalle, Saksalle ja USA:lle mahdollisesti näin karsiutua pois jopa mitalipeleistä. >>
Siis Suomi voitti Kanadan 5-1! Se on jotain, mitä meillä kukaan ei olisi osannut arvata. Kyllä Suomi on sitten hyvä! Nyt Suomi on varmasti finaalipeleissä ja itse asiassa kilpailemassa sarjansa voitostakin.
Niin siinä sitten kävi, että jumiuduin katsomaan ja jännittämään meidän kisakatsomoon, joten euroviisut jäivät katsomatta. Mutta olisin äänestänyt Israelin Nettaa, joka voittikin. Onnea!
<<Minulla puolestaan uskon takia kirkkojumalanpalvelus kuuluu keskeisesti sunnuntaihin.>>
Kyllä tietenkin kirkko-ihmisillä. Aikoinaan minullekin hyvin tärkeä oli tuo sunnuntain kirkkojumalanpalvelus. Mutta ei enää, sillä nykyään vietän yleensä sapattia kotona perheen parissa (siis lauantaina).
<<... jossa on ilmeisesti Äitienpäivä-kahvit. >>
Äitienpäiväkin tuli vietettyä eilen, sapattina. Mutta oikein hyvää ja siunattua äitienpäivän juhlaa sinulle tänään!Yksi_usko kirjoitti:
<<Minun puolesta Suomi saa hävitä Kanadalle, Saksalle ja USA:lle mahdollisesti näin karsiutua pois jopa mitalipeleistä. >>
Siis Suomi voitti Kanadan 5-1! Se on jotain, mitä meillä kukaan ei olisi osannut arvata. Kyllä Suomi on sitten hyvä! Nyt Suomi on varmasti finaalipeleissä ja itse asiassa kilpailemassa sarjansa voitostakin.
Niin siinä sitten kävi, että jumiuduin katsomaan ja jännittämään meidän kisakatsomoon, joten euroviisut jäivät katsomatta. Mutta olisin äänestänyt Israelin Nettaa, joka voittikin. Onnea!
<<Minulla puolestaan uskon takia kirkkojumalanpalvelus kuuluu keskeisesti sunnuntaihin.>>
Kyllä tietenkin kirkko-ihmisillä. Aikoinaan minullekin hyvin tärkeä oli tuo sunnuntain kirkkojumalanpalvelus. Mutta ei enää, sillä nykyään vietän yleensä sapattia kotona perheen parissa (siis lauantaina).
<<... jossa on ilmeisesti Äitienpäivä-kahvit. >>
Äitienpäiväkin tuli vietettyä eilen, sapattina. Mutta oikein hyvää ja siunattua äitienpäivän juhlaa sinulle tänään!Hyvää äitienpäivien loppua ja lämmintä alkuviikkoa. Parhaimmillaan huomasin, että täällä Joensuussakin on mennyt hellerajarikki. Lähipäivinäkin on lämmintä.
Jotenkin ajatuksista tilasin Jumalalla lämmintä. Nyt oli Joensuun keskustassa kello 15 maissa tosi lämmintä auringossa! :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Hyvää äitienpäivien loppua ja lämmintä alkuviikkoa. Parhaimmillaan huomasin, että täällä Joensuussakin on mennyt hellerajarikki. Lähipäivinäkin on lämmintä.
Jotenkin ajatuksista tilasin Jumalalla lämmintä. Nyt oli Joensuun keskustassa kello 15 maissa tosi lämmintä auringossa! :)Oli oikein lämmin keli äitienpäivänä. Ei paljon iltapäivästä enää viitsinyt ulkona oleskella. Mutta kaikki kasvaa nyt suorastaan "silmissä".
Hyvää äitienpäivien loppua ja lämmintä alkuviikkoa. Parhaimmillaan huomasin, että täällä Joensuussakin on mennyt hellerajarikki. Lähipäivinäkin on lämmintä.
Jotenkin ajatuksista tilasin Jumalalla lämmintä. Nyt oli Joensuun keskustassa kello 15 maissa tosi lämmintä auringossa! :)Hyvä ajatus oli tuo lämpimän tilaus. Maailma näyttää nyt ihanan vihreältä. On myös mukava napostella välillä koivun-, mustikan-, mustaherukan ja voikukan lehtiä ja kuusenkasvujakin. 🍃😋
mummomuori kirjoitti:
Oli oikein lämmin keli äitienpäivänä. Ei paljon iltapäivästä enää viitsinyt ulkona oleskella. Mutta kaikki kasvaa nyt suorastaan "silmissä".
Minustakin lehtipuihin on tullut lehdet näinä päivinä räjähtämällä. Hetkessä tuli kesä! :) Suvivirsi soi korvissa: "Jo joutui armasaika ja suvisuloinen..."
Jo joutui armas aika
ja suvi suloinen.
Kauniisti joka paikkaa
koristaa kukkanen.
Nyt siunaustaan suopi
taas lämpö auringon,
se luonnon uudeks' luopi,
sen kutsuu elohon.
Taas niityt vihannoivat
ja laiho laaksossa,
puut metsän huminoivat
taas lehtiverhossa.
Se meille muistuttaapi
hyvyyttäs', Jumala,
ihmeitäs' julistaapi se vuosi vuodelta...
http://lyrics.fi/virsi/suvivirsi
Hyvää kesää! Ei se Saara Aalto vaikuta mitään siihen eroaako kirkosta vai ei, mutta lähipäivinä pappien homojen vihkimisoikeus saattaa siihen vaikuttaa. Jos kirkosta tulee liian liberaali ja ei Jumalan sanan mukainen - sitten voisin itse erota!
- VanhaVitsi
Hyrrr, tulee kylmät paikat. Jos Suomi voittaa Euroviisut, Helvetti jäätyy ja ulos iskee -300c pakkasta .
- VanhaVitsi
ArtoTTT kirjoitti:
Mitäs jos jää viimeiseksi?
Kaikki kangastuksilta näyttää ja ilma syttyy tuleen.
ArtoTTT kirjoitti:
Mitäs jos jää viimeiseksi?
Tuo on muuten mahdollista, sillä itse yritin kuunnella Saaran "Monsters" läpi, mutta en oikein innostunut, koska ei tuntunut hyvältä kappaleelta. Kunhan Jumalan tahto toteutuu ja kaikilla olisi melko kivaa. Jonkunhan se pitää olla viimeisenä, joten siihen taitaa Saaralla olla täydet mahdollisuudet, sillä en minä ainakaan innostu hänen biisistään ollenkaan. Kuuntelen sitten se voittaja kappaleen, joka on minusta varmasti joku muu kuin Saaran laulu.
Jääkiekossa on mahdollisuus voittaa Kanada, sillä ensimmäisen erän jälkeen tilanne oli 1-3 Suomen johtaessa. Euroviisuissa mahdollisuutta ei ole, sillä kilpailijoita on enemmän voitosta! :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Tuo on muuten mahdollista, sillä itse yritin kuunnella Saaran "Monsters" läpi, mutta en oikein innostunut, koska ei tuntunut hyvältä kappaleelta. Kunhan Jumalan tahto toteutuu ja kaikilla olisi melko kivaa. Jonkunhan se pitää olla viimeisenä, joten siihen taitaa Saaralla olla täydet mahdollisuudet, sillä en minä ainakaan innostu hänen biisistään ollenkaan. Kuuntelen sitten se voittaja kappaleen, joka on minusta varmasti joku muu kuin Saaran laulu.
Jääkiekossa on mahdollisuus voittaa Kanada, sillä ensimmäisen erän jälkeen tilanne oli 1-3 Suomen johtaessa. Euroviisuissa mahdollisuutta ei ole, sillä kilpailijoita on enemmän voitosta! :)#Kunhan Jumalan tahto toteutuu #
Onko sateenkaari aatteen mainostaminen Jumalan tahto?, toki lopun aikoja kohtihan tässä mennään.- näinonsäädetty
ArtoTTT kirjoitti:
#Kunhan Jumalan tahto toteutuu #
Onko sateenkaari aatteen mainostaminen Jumalan tahto?, toki lopun aikoja kohtihan tässä mennään.Jumalan sallimus - on tärkeää, että tämä maailma valmistautuu itse tuomiotaan varten.
- ei.miellyttänyt
Jääkiekossa on mahdollisuus voittaa Kanada, sillä ensimmäisen erän jälkeen tilanne oli 1-3 Suomen johtaessa. Euroviisuissa mahdollisuutta ei ole, sillä kilpailijoita on enemmän voitosta! :)Ei ollut voittajaainesta Biisi.
- sdfgdsfgdsfgdsfg
Turha kysymys koska ei voita. Suomi sai jo voittonsa eikä toista tule. Suuremmalla todennäköisyydellä Finnairin kone putoaa ja kuolee 200 suomalaista yhdellä kertaa. (joka tulee tapahtumaan aika todennäköisesti vielä joku kaunis päivä.)
- kierrosvalvoja
Ei se ole niin nuukaa, tuloksesta riippumatta taidan liittyä mormorneihin ja eroan vartiotorniseurakunnasta katsomuksellisista syistä.
- kyllä.ällöttääää
Olen eronnut jo aikoja sitten kirkosta. En katsele euroviisuja. Olisi ollut paljon viksumpaa pysyä miehen kanssa, kuin valita nainen HUH, HUH SENTÄÄN tätä maailman menoa. Jotenkin ällöttäää
- maailmallista.menoa
Niin ällöttää totta turiset !
- pitkäänuskossa
Nuorena seurasin, mutta ei nyt kyllä niin paljoa kiinnosta että seuraisin. Voittajan kuulee sitten.
- seurasetä
En eroa kirkosta ikinä, koska kirkollisvero on takuu siitä, että maksamalla sen, olet lunastanut aitiopaikan ikuiseen elämään kuolemasi jälkeen ainakin tuhanneksi vuodeksi. Sen ajan ainakin luterilainen kirkko takaa. Tietysti runsaskätisillä almuilla kolehtihaaviin lisää tätäkin jatkumoa.
- fxcbxcfxcvbc
Shalom! :D :D LOL
- putin-aalto-putin-aalto
Likka rääkyi toiseksi viimeiseksi. Tajuaisikohan edes nyt pysyä vain ja ainoastaan oululaisissa karaokekapakoissa? Toivottavasti!!!
- kaapiss
Niin tai kaapissa piilossa !
Ennen katsoin jääkiekkoa, mutta nykyään ei sekään innosta. Euroviisut ovat iskelmälaulukilpailuja, ja tämä musiikkigenree ei innosta.
Menin siis ajoissa nukkumaan. Kyllä nuo lehtien otsikoiden lukeminen näistä riittää vallan mainiosti.- näinaina
Saara Aallon kompastuskivi todennäköisesti oli lesbous, koska Euroopassa on paljon maita ja ihmisiä, jotka eivät tällaista pakko syöttämistä hyväksy. Osa heistä voi osittain sietää lesboutta, mutta eivät sitä että lgtbrtyu-porukka janoaa itselleen kaiken vallan. Siinä kun on jo mennyt se alkuperäinen tasa-arvoisuus.
Mutta radion toimittaja oli nokkela, kun viittasi Aallon eiliseen lausuntoon, että on näköjään ikuinen kakkonen. Aalto oli taas kakkonen - - mutta väärässä päässä.- toivoin.niin
Hyvä että häviö tuli, niin siinä pitikin käydä.
- Luottomies
Saara on setakansan nuoleskelunkohde.Setakansa määrä suomessa on 15%.haaviston saama
äänimäärä -15 % vihreät.Todella pienellä demogratialla ajaa sanni muutoksia jopa äidinkieleemme ja naisten sukupuolielimiin.Erottakaa sanni eduskunnasta ,koska järki puuttuu. - hyvähuomio
Juha Veli Jokinen Iltalehdessä puhuu samasta "tasa-arvoon" liittyvästä asiasta mitä myös tässä ketjussa on ajettu takaa: "Suvaitsevaisuuden tekoilolla ja vapauden teennäisellä sanomalla Yle itse asiassa kaventaa viisujen ilmettä ja sinne haluavien ammattilaisten ja tv-katsojien joukkoa. Suomen edustussävelmän tarjoamisen pitäisi olla ykkösasia. Menestys itse kisassa on monesta asiasta kiinni ja menestyksen koodia on vaikea tietää, mutta maiden pitäisi tarjota kuitenkin parastaan."
Jo toisen kerran yritettiin tyrkyttää eurooppalaisille "lesbo-ideologiaa" ja huonosti kävi taas.- evita-ei.kirj
Minusta Saara Aallolla on hyvä lauluääni, ja sitä puolta ja osaamista olisi voinut korostaa enemmän.
Laulukilpailuhan se oli, eikä mikään vuoden positiivisin lesbo-kisa.
Minusta muutenkin voisi näistä kisoista jättää pois kaikenlainen politikointi ja oikeustaistelut. Nautittais vain musiikista ja esityksistä korostettais sitä puolta ja jätettäis ne muut asiaan kuulumattomat rekvisiitat vähemmälle.
Suomi antoi Israelille 12 pistettä ja hyvä niin. Ei lesbouteen Suomen esitys kaatunut vaan mielestäni yliyrittämiseen ja huutamiseen.
- äänen.lahja
Ei Saara huutanut eikä yliyrittänyt, hän itse kertoi, että vetonsa oli paras ikinä, hänen ei tarvinnut yrittää vaan rentous näkyi finaalissa. Hänellä on laaja ääniala ja eräs parhaimmista äänistä koko kisoissa. Itse kappale oli tyypillinen hakkaava eurohumppa, tyypillinen ruotsalainen väkisin väännetty viisumuottiin. Hän esitti sen hyvin mutta kun kisat eivät ole musiikkikisat vaan siihen liittyy paljon politiikkaa ja nykyisin yhä avoimemmmaksi käyvä lgbt-ideologian pakkosyöttö, niin tulokset ovat tällaisia. En ymmärrä, miksi Saara tuollaisella upealla äänellä on haikaillut euroviisujen kaltaiseen musiikkia typistävään kisaan enkä myöskään sitä, miksi hän ulkomusiikillisin keinon yrittää kun pelkkä ääni riittäisi, ei paljas pinta eikä lantion vetkutukset anna yhtään mitään lisäarvoa musiikkiin, enkä nyt tarkoita suinkaan, että pitäisi tikkusuorana laulaa.
Rukousta hän tarvitsee ja heräämistä totuuteen, niin hän saisi käyttää upeaa ääntään Jumalan kunniaksi ja herättää ihmisiä sitä kautta näkemään euroviisujen kaltaiset itsekkäät synnillistä luontoa hiveleät spektakkelit tyhjänpäiväisyytenä. Suomessa ei yksikertaisesti osata vain tehdä hyvää kaupallista iskelmää. Ehkä siksi, että osaavimmat musiikintekijät eivät tästä kilpailusta juuri innostu.
- Tasapuolistako
mummomuori kirjoitti:
Suomessa ei yksikertaisesti osata vain tehdä hyvää kaupallista iskelmää. Ehkä siksi, että osaavimmat musiikintekijät eivät tästä kilpailusta juuri innostu.
Suomessa tuetaan liikaa huonoa läppämusiikkia.
Tasapuolistako kirjoitti:
Suomessa tuetaan liikaa huonoa läppämusiikkia.
Noinkin. Hyvin yksipuolista se tuntuu olevan.
- Tasapuolistako
Keskudteltiin eilen tämän vuoden Euroviisuista. Hämmästyin itse kuinka osa ystävistäni ei tiennyt Euroviisuista muita kuin vain Saara Aallon ja Nettan ja olivat siksi äänestäneet Nettaa. Kaverini taas hämmästyivät kun kysyin mitä mieltä he olivat Ruotsin ja Tsekin Euroviisupiiseistä, sanoivat vain etteivät edes olleet kuulleet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184001Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261464- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi611184Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451104
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838