Missä Solon1?

tuli_mieleen

Onko kukaan hokassu ettei kaverista ole vissiin näkyny vilaustakaan herran aikoihin? Toivoa sopii ettei kokonaan kyllästyny nyky menoon ja heittäny pyyhettä kehään...

19

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viimeksi valitteli työkiireitään.

      En yhtään ihmettele, vaikka olisikin kyllästynyt. Solon on alan ammattilainen ja turhautuu varmasti siihen, ettei järkipuheella ole mitään vaikutusta.
      Itse olen eläkkeellä oleva entinen tekniikan ammattilainen ja biologiassa korkeintaan heikkotasoinen diletantti. Aikaa minulla on, mutta silti alkaa tympiä, kun vastaa samaan hölmöilyyn kolmattakymmenettä kertaa. Tulee mieleen, onko palstalla notkumisessa mitään järkeä. Jyri kirjoittaa tuhansista hävinneistä apinaihmispopulaatioista kerta toisensa jälkeen ja ROT kaataa evoluutioteorian muutaman kerran viikossa. Alkaa hiljalleen tympiä.

      Onneksi tasoisiani ja minua parempia diletantteja on palstalla muitakin ja ainakin pari ammattilaista nimittäin bioinformaatikko ja bg ope. Hyvin riittävät kreationisteille vastukseksi.

      • Ja nyt ovat ilmaantuneet Genesis ja asdfman, joista kumpikaan ei ole oikein selvillä edes omasta identiteetistään - ja tietysti kaikkien papukaijojen yhtä kruunaamaton kuin hirttämätön kuningas yurki1000js.

        Toisaalta täällä saa hihitellä itsekseen - ja vuosien varrella olet sinäkin jakanut tietoa ja innostanut ottamaan asioista entistä perusteellisemmin selvää.


      • uskoitseesi

        Solon ei halua tulla nolatuksi omilla apinaihmis-sukupuutto-saduillaanNiin tyhmiksi nuo evokit on opetettu että he eivät kykene luottamaan omiin aivoihinsa lainkaan vaan kuvittelevat oikeasti että toiset ovat heitä viisaampia.

        Esim. vielä 5 v. sitten ihan kaikki massaevokit uskoivat täysin sokeasti että dna on täynnä toimimatonta evoluutiojäämää, niin sinäkin, eikös niin? Joten oliskohan aika herätä unesta!
        Kun olin ateisti nuori mies niin ajattelin että ei minun ole mikään pakko uskoa sokeasti sitä mitä bilssanmaikka ja hissanmaaikka minulle todellisuutena opettavat, vaan katsoin että olen itselleni velkaa ihmisenä sen että vaadin saada tietää minulle tarjottujen uskomusten perusteet.

        Menin itsenäisessä ajattelussani niin pitkälle että kieltäydyin ennsimmäisten suomalaisten joukossa armeijapalvelukstakin sillä en halunnut olla orja joka toisen miehen käskyä sokeasti totellen tappaisi muita ihmisiä.
        Tunnen jotenkin myötätuntoa näitä kouluajoista alkaen aivopestyjä täysin uskomusvapaan tieteen vastaisiksi manipuloituja sateenkaarettajaevokkeja joista tuskin kukaan edes tuntee lähipiirissään ainoatakaan homoa vaikko joka viides mies muka sateenkaarigurujen mukaan on sellainen, ja evokkien on vain kiltisti pysyttävä ruodussa ja vannottava samaa sanoipa tietokirjat mitä tahansa.


        Ja minä toistelen tätä asiaa vain mahdollisten uusien palstallakävijöiden vuoksi. Muut ovat jo havainneet että ovat väärässä vailla mahdollisuutta puoltaa evouskoa.


    • "Toisaalta täällä saa hihitellä itsekseen - ja vuosien varrella olet sinäkin jakanut tietoa ja innostanut ottamaan asioista entistä perusteellisemmin selvää."

      Kirjoitit "vuosien varrella" ja ihan minun aloitukseeni. Ajattelin notta minkä vuosien? Juurihan minä kyseisen nimimerkin rekkasin ja juurikin tälle palstalle.
      Tarkastin kirjoitushistoriani ja aprikoos, tuleehan siitä heinäkuussa sentään neljä vuotta, kun kirjoitin nimimerkillä Agnoskepo ensimmäisen viestini. Niin se eläkeläisen aika menee.

      • Kaaos24

        No toivottavasti menee hyvien kirjojen parissa, hyvässä seurassa ja hyvillä mestoilla jne. Hauskahan näitä tämän palstan juttuja on lukea, kiitos itsellesikin siitä. Sitä en ihmettelisi jos solon1 olisi lähtenyt palstalta jäähylle ainakin osin ihan tarkoituksella.

        Kauan te olettekin täällä jaksaneet, joskin ihan hyvällä porukalla joukkovoimalla esim. ROT:lle koettaa rautakangesta vääntää asiaa. Jyrin pilailut skippaan mitättöminä heti kättelyssä, eikä noita ROT:n juttujakaan enää oikein jaksa lukea kun ne ovat sitä samaa (tahallisenko) väärinkäsityksen pyöritystä.

        Tässä on tullut nähtyä viime vuosia aika eriskummallisia esimerkkejä juuri siitä, miten nimenomaan järkipuhe ei kretuihin uppoa sitten pätkääkään. Hehän ovat käytännössä immuuneja sille. Faktoilla ja logiikalla ei ole heille mitään merkitystä. Ainoa tapa saada se Gish Gallop hetkeksi vaimenemaan on hämmentää heitä vitsin vuoksi laittamalla heidät maistamaan heidän omaa lääkettään, mutta varsinaisen keskustelun kannalta siitäkään ei juuri iloa ole.

        Onko tällaisella jyrkällä maailmankuvien vastakkaisuuteen perustuvalla keskustelulla oikeastaan mitään mielekästä tulevaisuutta? Sitäkin on nähty, että tämäkin palsta vajoaa välillä trollaukseen kun tähän aiheeseen varmasti molemmin puolin löytyy ivaten suhtautuvia.

        Ajattelen itse niin, että rationaalisuus on kuin kieli: jos et ymmärrä sitä, et puhu sitä, ja tämän takia jyrkän linjan kreationisteilla ei tule koskaan olemaan mitään järkevää asiaa näihin keskusteluihin. Kauanko palstan vakkarit jaksavat paasata heille täällä?


      • Kaaos24 kirjoitti:

        No toivottavasti menee hyvien kirjojen parissa, hyvässä seurassa ja hyvillä mestoilla jne. Hauskahan näitä tämän palstan juttuja on lukea, kiitos itsellesikin siitä. Sitä en ihmettelisi jos solon1 olisi lähtenyt palstalta jäähylle ainakin osin ihan tarkoituksella.

        Kauan te olettekin täällä jaksaneet, joskin ihan hyvällä porukalla joukkovoimalla esim. ROT:lle koettaa rautakangesta vääntää asiaa. Jyrin pilailut skippaan mitättöminä heti kättelyssä, eikä noita ROT:n juttujakaan enää oikein jaksa lukea kun ne ovat sitä samaa (tahallisenko) väärinkäsityksen pyöritystä.

        Tässä on tullut nähtyä viime vuosia aika eriskummallisia esimerkkejä juuri siitä, miten nimenomaan järkipuhe ei kretuihin uppoa sitten pätkääkään. Hehän ovat käytännössä immuuneja sille. Faktoilla ja logiikalla ei ole heille mitään merkitystä. Ainoa tapa saada se Gish Gallop hetkeksi vaimenemaan on hämmentää heitä vitsin vuoksi laittamalla heidät maistamaan heidän omaa lääkettään, mutta varsinaisen keskustelun kannalta siitäkään ei juuri iloa ole.

        Onko tällaisella jyrkällä maailmankuvien vastakkaisuuteen perustuvalla keskustelulla oikeastaan mitään mielekästä tulevaisuutta? Sitäkin on nähty, että tämäkin palsta vajoaa välillä trollaukseen kun tähän aiheeseen varmasti molemmin puolin löytyy ivaten suhtautuvia.

        Ajattelen itse niin, että rationaalisuus on kuin kieli: jos et ymmärrä sitä, et puhu sitä, ja tämän takia jyrkän linjan kreationisteilla ei tule koskaan olemaan mitään järkevää asiaa näihin keskusteluihin. Kauanko palstan vakkarit jaksavat paasata heille täällä?

        "Onko tällaisella jyrkällä maailmankuvien vastakkaisuuteen perustuvalla keskustelulla oikeastaan mitään mielekästä tulevaisuutta?"

        Mielekästä tämä ei ole, jos mielekkyydellä tarkoitetaan sitä, että keskustelu voisi ikinä johtaa konsensukseen. Ei se johda edes marxilaisen dialektiikan mukaiseen teesin ja antiteesin yhdistelmään, synteesiin, joka on enemmän kuin teesin ja antiteesin summa. Kreationiamin ja varsinkin nuoren Maan kreationismin ja tieteen välillä ei ole rajapintaa, joka mahdollistaisi aidon keskustelun.

        Palsta kuitenkin opettaa. Olen oppinut täällä bilsan ammattilaisilta uutta ja varmaan yhtä paljon alan aktiivisilta harrastajilta. Olen myös vähän surukseni oppinut, kuinka pahasti usko voi sekoittaa ihmisen pään. Kun itse olin uskossa, ympärilläni tuntui olevan täysipäisiä ja jopa lahjakkaita ihmisiä. Missä he ovat tämän palstan kreationistien kirjossa?


      • Lahkojapiisaa
        agnoskepo kirjoitti:

        "Onko tällaisella jyrkällä maailmankuvien vastakkaisuuteen perustuvalla keskustelulla oikeastaan mitään mielekästä tulevaisuutta?"

        Mielekästä tämä ei ole, jos mielekkyydellä tarkoitetaan sitä, että keskustelu voisi ikinä johtaa konsensukseen. Ei se johda edes marxilaisen dialektiikan mukaiseen teesin ja antiteesin yhdistelmään, synteesiin, joka on enemmän kuin teesin ja antiteesin summa. Kreationiamin ja varsinkin nuoren Maan kreationismin ja tieteen välillä ei ole rajapintaa, joka mahdollistaisi aidon keskustelun.

        Palsta kuitenkin opettaa. Olen oppinut täällä bilsan ammattilaisilta uutta ja varmaan yhtä paljon alan aktiivisilta harrastajilta. Olen myös vähän surukseni oppinut, kuinka pahasti usko voi sekoittaa ihmisen pään. Kun itse olin uskossa, ympärilläni tuntui olevan täysipäisiä ja jopa lahjakkaita ihmisiä. Missä he ovat tämän palstan kreationistien kirjossa?

        "Kun itse olin uskossa, ympärilläni tuntui olevan täysipäisiä ja jopa lahjakkaita ihmisiä. Missä he ovat tämän palstan kreationistien kirjossa? "
        He lienevät vääräoppisten luokassa.


      • dxcfgvbhjnkm
        agnoskepo kirjoitti:

        "Onko tällaisella jyrkällä maailmankuvien vastakkaisuuteen perustuvalla keskustelulla oikeastaan mitään mielekästä tulevaisuutta?"

        Mielekästä tämä ei ole, jos mielekkyydellä tarkoitetaan sitä, että keskustelu voisi ikinä johtaa konsensukseen. Ei se johda edes marxilaisen dialektiikan mukaiseen teesin ja antiteesin yhdistelmään, synteesiin, joka on enemmän kuin teesin ja antiteesin summa. Kreationiamin ja varsinkin nuoren Maan kreationismin ja tieteen välillä ei ole rajapintaa, joka mahdollistaisi aidon keskustelun.

        Palsta kuitenkin opettaa. Olen oppinut täällä bilsan ammattilaisilta uutta ja varmaan yhtä paljon alan aktiivisilta harrastajilta. Olen myös vähän surukseni oppinut, kuinka pahasti usko voi sekoittaa ihmisen pään. Kun itse olin uskossa, ympärilläni tuntui olevan täysipäisiä ja jopa lahjakkaita ihmisiä. Missä he ovat tämän palstan kreationistien kirjossa?

        Mitä palsta opettaa todella?

        Ja milloinkahan olet ajatellut ruveta ajattelemaan ihan itse ja tietokirjojen valoissa. Siis ihan uskomusvapaasti?

        Siis missä tiedekirjassa kerrrotaan että on löydetty edes joku niistä evoluutioteorian vaatimista ihmisen ja apinan välille kuvitelluista tuhansista toinen toistaan paremmista omiin lokuksiinsa luonnonvalinnan muodostamista apinaihmispopulaatioista, hehehehhe???

        Ja hassua on sekin että vaikka biologit vielä 50 v. sitten olettivat että ihmisen ja apinan välillä oli täytynyt olla vähittäisen kehittymisen vuoksi jopa 3500 makroevolutioitunutta apinaiihmislajia niin nykyiset geenitutkijat sanovat että lajeja on täytynyt olla 5000. Niin se tiede etenee.

        Mutta niin se vain on hassusti että vaikka tämän palstan evolutionistit vannovat hitaan evoluution nimeen, S. J. Gouldin loikkaevoteologiaa niin nyt kun tämän faktan esitin niin yksi heistä sanoi juuri tälä palstalla että tarvittiin muka vain 8 apinaihhmislajia apinan ja ihmisen välillä! Hehehe!
        Minnehän nekin luonnosta katosivat??? Onko empiiristä näyttöä vai onko kaikki vain totaalisesti aivopestyn harhaa???

        Jotenkin on hassua että siinä missä tämän palstan evokit ovat arvostelleet Gouldia niin nyt he vetoavat Gouldin teoriaan koska se ei vaadi todisteita yhtään sen läheskään niin paljon kuin heidän oma hidas teoriansa mutta on löytöihin, (siis löytymättämiin) puuttuviin renkaisiin paremmin sopiva, hehehe!


      • jljkljkljlj
        dxcfgvbhjnkm kirjoitti:

        Mitä palsta opettaa todella?

        Ja milloinkahan olet ajatellut ruveta ajattelemaan ihan itse ja tietokirjojen valoissa. Siis ihan uskomusvapaasti?

        Siis missä tiedekirjassa kerrrotaan että on löydetty edes joku niistä evoluutioteorian vaatimista ihmisen ja apinan välille kuvitelluista tuhansista toinen toistaan paremmista omiin lokuksiinsa luonnonvalinnan muodostamista apinaihmispopulaatioista, hehehehhe???

        Ja hassua on sekin että vaikka biologit vielä 50 v. sitten olettivat että ihmisen ja apinan välillä oli täytynyt olla vähittäisen kehittymisen vuoksi jopa 3500 makroevolutioitunutta apinaiihmislajia niin nykyiset geenitutkijat sanovat että lajeja on täytynyt olla 5000. Niin se tiede etenee.

        Mutta niin se vain on hassusti että vaikka tämän palstan evolutionistit vannovat hitaan evoluution nimeen, S. J. Gouldin loikkaevoteologiaa niin nyt kun tämän faktan esitin niin yksi heistä sanoi juuri tälä palstalla että tarvittiin muka vain 8 apinaihhmislajia apinan ja ihmisen välillä! Hehehe!
        Minnehän nekin luonnosta katosivat??? Onko empiiristä näyttöä vai onko kaikki vain totaalisesti aivopestyn harhaa???

        Jotenkin on hassua että siinä missä tämän palstan evokit ovat arvostelleet Gouldia niin nyt he vetoavat Gouldin teoriaan koska se ei vaadi todisteita yhtään sen läheskään niin paljon kuin heidän oma hidas teoriansa mutta on löytöihin, (siis löytymättämiin) puuttuviin renkaisiin paremmin sopiva, hehehe!

        Ammuyön pimeimpinä tunteina samaa tyhjää mölinää, mitä olet suoltanut palstlle kymmeniä ellet satoja kertoja. Siinäkö on sinun kirjaviisautesi? Ei ole, juttusi on sairaiden aivojen houretta.


      • dserf
        Kaaos24 kirjoitti:

        No toivottavasti menee hyvien kirjojen parissa, hyvässä seurassa ja hyvillä mestoilla jne. Hauskahan näitä tämän palstan juttuja on lukea, kiitos itsellesikin siitä. Sitä en ihmettelisi jos solon1 olisi lähtenyt palstalta jäähylle ainakin osin ihan tarkoituksella.

        Kauan te olettekin täällä jaksaneet, joskin ihan hyvällä porukalla joukkovoimalla esim. ROT:lle koettaa rautakangesta vääntää asiaa. Jyrin pilailut skippaan mitättöminä heti kättelyssä, eikä noita ROT:n juttujakaan enää oikein jaksa lukea kun ne ovat sitä samaa (tahallisenko) väärinkäsityksen pyöritystä.

        Tässä on tullut nähtyä viime vuosia aika eriskummallisia esimerkkejä juuri siitä, miten nimenomaan järkipuhe ei kretuihin uppoa sitten pätkääkään. Hehän ovat käytännössä immuuneja sille. Faktoilla ja logiikalla ei ole heille mitään merkitystä. Ainoa tapa saada se Gish Gallop hetkeksi vaimenemaan on hämmentää heitä vitsin vuoksi laittamalla heidät maistamaan heidän omaa lääkettään, mutta varsinaisen keskustelun kannalta siitäkään ei juuri iloa ole.

        Onko tällaisella jyrkällä maailmankuvien vastakkaisuuteen perustuvalla keskustelulla oikeastaan mitään mielekästä tulevaisuutta? Sitäkin on nähty, että tämäkin palsta vajoaa välillä trollaukseen kun tähän aiheeseen varmasti molemmin puolin löytyy ivaten suhtautuvia.

        Ajattelen itse niin, että rationaalisuus on kuin kieli: jos et ymmärrä sitä, et puhu sitä, ja tämän takia jyrkän linjan kreationisteilla ei tule koskaan olemaan mitään järkevää asiaa näihin keskusteluihin. Kauanko palstan vakkarit jaksavat paasata heille täällä?

        Kyllä tämän palstan keskustelut ovat ssaaneet ainakin minut täysin vakuuttuneeksi siitä että evolutionismi on ihan hömppää eikä tosiaankaan perustu tieteellisiin faktoihin vaan aivan ilmiselviin uskomuksiin.

        Ja mitä homouteen tulee niin psykoalan ammattilaisena olen pannut merkille että syystä tai toisesta kelvottoman lapsuuden kokeneista ne homot useimmiten tulevat. sopii vain seurata julkkihomojen kertomuksia lapsuudestaan, joten kyse ei suinkaan ole evoluutiosta vaan hoidettaissa olevasta psyyken ongelmasta.


      • hehheee
        dserf kirjoitti:

        Kyllä tämän palstan keskustelut ovat ssaaneet ainakin minut täysin vakuuttuneeksi siitä että evolutionismi on ihan hömppää eikä tosiaankaan perustu tieteellisiin faktoihin vaan aivan ilmiselviin uskomuksiin.

        Ja mitä homouteen tulee niin psykoalan ammattilaisena olen pannut merkille että syystä tai toisesta kelvottoman lapsuuden kokeneista ne homot useimmiten tulevat. sopii vain seurata julkkihomojen kertomuksia lapsuudestaan, joten kyse ei suinkaan ole evoluutiosta vaan hoidettaissa olevasta psyyken ongelmasta.

        Jyrbä, sinä et ole psykoalan ammattilainen kuin korkeintaan potilaspuolella. Etkö sinä raukka käsitä, että jos olet väittänyt olevasi kauhavalainen maanviljelijä, joka on jäänyt sukupolvenvaidoksessa (ei sukupuolen) eläkkeelle, et voi väittää olevasi psykoalan ammmattilainen.


      • Gjhgukkhgg
        hehheee kirjoitti:

        Jyrbä, sinä et ole psykoalan ammattilainen kuin korkeintaan potilaspuolella. Etkö sinä raukka käsitä, että jos olet väittänyt olevasi kauhavalainen maanviljelijä, joka on jäänyt sukupolvenvaidoksessa (ei sukupuolen) eläkkeelle, et voi väittää olevasi psykoalan ammmattilainen.

        Mut älä unohda että jyrbä opiskeli Sanghain kirkkoyliopistossa psykologiaa!


      • Gjhgukkhgg kirjoitti:

        Mut älä unohda että jyrbä opiskeli Sanghain kirkkoyliopistossa psykologiaa!

        Ettei se vain ollut psygologiaa?


      • osaaks-uida
        dserf kirjoitti:

        Kyllä tämän palstan keskustelut ovat ssaaneet ainakin minut täysin vakuuttuneeksi siitä että evolutionismi on ihan hömppää eikä tosiaankaan perustu tieteellisiin faktoihin vaan aivan ilmiselviin uskomuksiin.

        Ja mitä homouteen tulee niin psykoalan ammattilaisena olen pannut merkille että syystä tai toisesta kelvottoman lapsuuden kokeneista ne homot useimmiten tulevat. sopii vain seurata julkkihomojen kertomuksia lapsuudestaan, joten kyse ei suinkaan ole evoluutiosta vaan hoidettaissa olevasta psyyken ongelmasta.

        Mikses eheydy?


      • Kaaos24 kirjoitti:

        No toivottavasti menee hyvien kirjojen parissa, hyvässä seurassa ja hyvillä mestoilla jne. Hauskahan näitä tämän palstan juttuja on lukea, kiitos itsellesikin siitä. Sitä en ihmettelisi jos solon1 olisi lähtenyt palstalta jäähylle ainakin osin ihan tarkoituksella.

        Kauan te olettekin täällä jaksaneet, joskin ihan hyvällä porukalla joukkovoimalla esim. ROT:lle koettaa rautakangesta vääntää asiaa. Jyrin pilailut skippaan mitättöminä heti kättelyssä, eikä noita ROT:n juttujakaan enää oikein jaksa lukea kun ne ovat sitä samaa (tahallisenko) väärinkäsityksen pyöritystä.

        Tässä on tullut nähtyä viime vuosia aika eriskummallisia esimerkkejä juuri siitä, miten nimenomaan järkipuhe ei kretuihin uppoa sitten pätkääkään. Hehän ovat käytännössä immuuneja sille. Faktoilla ja logiikalla ei ole heille mitään merkitystä. Ainoa tapa saada se Gish Gallop hetkeksi vaimenemaan on hämmentää heitä vitsin vuoksi laittamalla heidät maistamaan heidän omaa lääkettään, mutta varsinaisen keskustelun kannalta siitäkään ei juuri iloa ole.

        Onko tällaisella jyrkällä maailmankuvien vastakkaisuuteen perustuvalla keskustelulla oikeastaan mitään mielekästä tulevaisuutta? Sitäkin on nähty, että tämäkin palsta vajoaa välillä trollaukseen kun tähän aiheeseen varmasti molemmin puolin löytyy ivaten suhtautuvia.

        Ajattelen itse niin, että rationaalisuus on kuin kieli: jos et ymmärrä sitä, et puhu sitä, ja tämän takia jyrkän linjan kreationisteilla ei tule koskaan olemaan mitään järkevää asiaa näihin keskusteluihin. Kauanko palstan vakkarit jaksavat paasata heille täällä?

        "Kauanko palstan vakkarit jaksavat paasata heille täällä?"

        Olen pitänyt väliin pitkiä taukoja palstavierailuilla kun on meno kyllästyttänyt. Samaa tuubaa tulee samojen kretujen toistelemana lähtiessä, ja vuoden päästä palatessa mikään ei ole muuttunut. Mark5 ja Jyrbä kuuluvat sakkiin jota ei tarvitse noteerata lainkaan, JC ja ROT taas kykenevät joskus jopa keskustelemaan ja vastaamaan heille heidän väitteistään esitettyihin kysymyksiin.

        Palstalle tulee silloin tällöin kohtalaiseen argumentointiin kykeneviä kreationisteja, mutta harmillisen usein he toimivat vaihtonikin takaa. Se hämärtää sitä kuka milloinkin on kirjoittanut ja mitä. Uutena ilmiönä näyttää olevan rekkaamattomien nikkien varastaminen ja toisena esiintyminen. Teki sitä kuka vain, se on alhaista ja lapsellista, ja tappaa nopeasti järkevän keskustelun.

        Ja jos ja kun järkevää keskustelua ei synny, mitä mieltä täällä on päivystää? Kreationistien roiskaisut saavat kyllä vastapalloon enemmän tietäviltä, mutta usein kertaluontoisesti, kun kreationistilla ei ole kykyä tai halua jatkaa keskustelua.

        Ja sitten vielä parodiointi: parodiahorisontin lähellä liikkuvien parodiointi on helppoa, mutta toisaalta on omiaan sotkemaan keskustelua kun ei tiedä kuka on väitteidensä kanssa tosissaan ja kuka vain leikkii olevansa.

        Summa summarum: ei tarvitse ihmetellä miksi solon1 ei palstalla viihdy. En minäkään, mainituista syistä. Palannen ehkä vuoden päästä taas toteamaan ettei mikään ole muuttunut.

        Ps. Jyrbä. Sinä keravalainen yksineläjä et tälläkään kertaa saanut ajettua minua palstalta pois, vaikka tulet todennäköisesti muuta asiasta valehtelemaan. Minulla on vain yksinkertaisesti parempaakin tekemistä kuin lukea kaltaistesi kreationistien satoja ellei tuhansia kertoja toistamaa älyvapaata, paikkansapitämätöntä sontaa. Olet säälittävä, milloin milläkin roolilla palstalle kirjoitteleva valehtelija, etkä muuksi muutu.

        Ps. 2: Jos haluatte saada Jyrbän pois keskusteluja pilaamasta, kysykää siltä miten se sen teininä synnyttämä lapsi voi.


      • VaiSellainenMies
        bg-ope kirjoitti:

        "Kauanko palstan vakkarit jaksavat paasata heille täällä?"

        Olen pitänyt väliin pitkiä taukoja palstavierailuilla kun on meno kyllästyttänyt. Samaa tuubaa tulee samojen kretujen toistelemana lähtiessä, ja vuoden päästä palatessa mikään ei ole muuttunut. Mark5 ja Jyrbä kuuluvat sakkiin jota ei tarvitse noteerata lainkaan, JC ja ROT taas kykenevät joskus jopa keskustelemaan ja vastaamaan heille heidän väitteistään esitettyihin kysymyksiin.

        Palstalle tulee silloin tällöin kohtalaiseen argumentointiin kykeneviä kreationisteja, mutta harmillisen usein he toimivat vaihtonikin takaa. Se hämärtää sitä kuka milloinkin on kirjoittanut ja mitä. Uutena ilmiönä näyttää olevan rekkaamattomien nikkien varastaminen ja toisena esiintyminen. Teki sitä kuka vain, se on alhaista ja lapsellista, ja tappaa nopeasti järkevän keskustelun.

        Ja jos ja kun järkevää keskustelua ei synny, mitä mieltä täällä on päivystää? Kreationistien roiskaisut saavat kyllä vastapalloon enemmän tietäviltä, mutta usein kertaluontoisesti, kun kreationistilla ei ole kykyä tai halua jatkaa keskustelua.

        Ja sitten vielä parodiointi: parodiahorisontin lähellä liikkuvien parodiointi on helppoa, mutta toisaalta on omiaan sotkemaan keskustelua kun ei tiedä kuka on väitteidensä kanssa tosissaan ja kuka vain leikkii olevansa.

        Summa summarum: ei tarvitse ihmetellä miksi solon1 ei palstalla viihdy. En minäkään, mainituista syistä. Palannen ehkä vuoden päästä taas toteamaan ettei mikään ole muuttunut.

        Ps. Jyrbä. Sinä keravalainen yksineläjä et tälläkään kertaa saanut ajettua minua palstalta pois, vaikka tulet todennäköisesti muuta asiasta valehtelemaan. Minulla on vain yksinkertaisesti parempaakin tekemistä kuin lukea kaltaistesi kreationistien satoja ellei tuhansia kertoja toistamaa älyvapaata, paikkansapitämätöntä sontaa. Olet säälittävä, milloin milläkin roolilla palstalle kirjoitteleva valehtelija, etkä muuksi muutu.

        Ps. 2: Jos haluatte saada Jyrbän pois keskusteluja pilaamasta, kysykää siltä miten se sen teininä synnyttämä lapsi voi.

        "Jos haluatte saada Jyrbän pois keskusteluja pilaamasta, kysykää siltä miten se sen teininä synnyttämä lapsi voi. "

        Notta sellaista rehellisyyttä. Sonni ei ole tainnut poikia, joten Jyrbä on valehdellut jopa sukupuolensa.
        Se selittää myös homoseksuaalisuuteen kohdistuvan pakkomielteen. Taitaa Jyrbätar ajatella, että jos homoja ei olisi, hänelläkin olisi vähän suurempi mahdollisuus saada aisaa.


    • Enempääeivoivaatia

      Mutta jyrpä on puhunut niin totta kuin on osannut.

    • GreatLord

      varmasti lähti häpeälomalle opiskelemaan kun sai turpiinsa jatkuvasti asioista enemmän tietävältä RoTilta:)

      • hehhhee

        Ja sitten kretu heräsi ja alushousut oli märkinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      2204
    2. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      129
      2166
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1413
    4. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      80
      1398
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1327
    6. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      92
      1142
    7. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1108
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      66
      1053
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      1013
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      58
      1004
    Aihe