Äärisuvakki iski

vaarallisia

9

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghfghfghfgh

Samanlaisia idiootteja ne on Suomessakin, ovat aina valmiita huumepäissään sekoilemaan ja pilaamaan toisten meiningit.

• Niin minäkin ihan päivittäin kiertelen eri tapahtumia jossa voin juosta yleisön eteen sanomaan kaikkia rasisteiksi. Minulle maksetaan siitä yhtä paljon kuin teille maksetaan tällä sivustolla itkemisestä.

• fghfghfghfgh
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Niin minäkin ihan päivittäin kiertelen eri tapahtumia jossa voin juosta yleisön eteen sanomaan kaikkia rasisteiksi. Minulle maksetaan siitä yhtä paljon kuin teille maksetaan tällä sivustolla itkemisestä.

Se on kiva että jaksat ihan nollapalkalla juoksennella häiritsemässä normaalien ihmisten elämää. Pitäisiköhän sinun hankkiutua hoitoon?

• fghfghfghfgh kirjoitti:

Se on kiva että jaksat ihan nollapalkalla juoksennella häiritsemässä normaalien ihmisten elämää. Pitäisiköhän sinun hankkiutua hoitoon?

Juu kyllä pitäisi. Mikäli teitä "normaaleja" ihmisiä on uskominen minun älykkyysosamääräni on kutakuinkin 4. Parhaimmassa tapauksessa kaiketi 6.

• Vanhempi_hoitaja

Näitä suvakkeja nyt pääsee välillä karkaamaan mielisairaaloista, ja tällaista sitten sattuu.

• dfgdfgdf

Sen vuoksi lobotomia tai peräti armomurha olisi parempi noille antifapelleille.

• Mitä-tarkoitti

Media natsit, saamme vapauden tai jotain sinne päin huuteli.

• TutultaKuulostaa

Ilmeisesti sananvapauden puolustajia, valtamedian vastustajia.

• miksaajan_iltatorkut

Pitkän lorun sai ilmoille: "Nazis of the UK media demand freedom, war is not peace!"

Tylsät biisit kisassa kun miksaajakin nukkui.
      Olisi äkkiä ollut "mute" kanavassa jos minä miksaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      46
      2160
    2. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      49
      1938
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      61
      1894
    4. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      36
      1564
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      78
      1268
    6. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      257
      1197
    7. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      63
      1182
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      63
      982
    9. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      53
      972
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      924
    Aihe