Santander asiakastiedote

Postissa tuli asiakastiedote "järjestelmäteknisen vian vuoksi olemme veloittaneet ylimääräisiä maksuhuomautuskuluja yhteensä 35 €. Palautusta varten tarvitsemme pankkitilin numeronne 20.5. 2018 mennessä. Pankkitilin voi ilmoittaa Verkkopalvelumme kautta. Kirjaudu pankkitunnuksillasi/ilmoita tilinumero/vahvista tilinumero/lähetä".

Haiskahtaa huijaukselta, koska lapussa ei ole mitään ohjetta, että tilinumeron voisi lähettää muulla tavoin, ei ole puhelinnumeroa, ei sähköpostiosoitetta. Lomakkeessa on kyllä Santanderin logo - en tiedä onko oikea. Olen Santanderin velkaa maksanut ehkä viimeksi 2 vuotta sitten. Voisiko niin vanha "järjestelmävirhe" vai skannaanko tämän poliisille?

Onko joku muu saanut vastaavan postin?
Ilmoita


Ei sit tullut mieleesi etsiä santanderin aspan numeroa?
Sieltä selviää paremmin kuin suoli24 keskusteluista.
Ilmoita
itsekin sain tänään postissa kuulemma 195e periny liikaa.yhtään en ihmettele koska sieltä tuli aina kaksi huomatuskirjettä kerralla huomautinkin asiasta monella puhelinkeskustelulla mutta sanoivat asian olevan oikein tässä se nähään .paska pankki on onneksi maksanu aikaa jo sit kaikki pois .soitan huomenna myös sinne ja varmistan asian.
Ilmoita
Hei,

Postitse lähetetty asiakastiedote on Santander Consumer Finance Oy:n lähettämä, joten kyseessä ei ole huijaus- tai tiedonkalastelupostitus. Ohjaamme sekä nykyisiä että entisiä asiakkaitamme tekemään toimenpiteitä Verkkopalvelumme kautta, sillä siellä asiointi on tietoturvallista toisin, kuten esimerkiksi sähköpostitse asioidessa.

Santander, kuten muutkaan rahoitusalan yhtiöt, eivät koskaan pyydä asiakkaita lähettämään henkilötietojaan tai pankkitilitietojaan sähköpostitse vaan erillisten tietoturvallisten kanavien kautta.

Terveisin,
Lauri Timgren
Commercial Director
Santander Consumer Finance Oy
1 VASTAUS:
Aika rajua, kun vielä keskustelupalstoillekin tullaan vahvistamaan huijausviestien oikeellisuutta!
+Lisää kommentti
Minä joskus olen saanut liikaa maksettuja vippi/perintä rahoja takaisin mut muistaakseni ottivat yhteyttä sähköpostilla.

Kaikenlaista hullua sattunut kun paljon vipannut. Laskuperinnässä, neljä osapuolta vääntää kuka on oikeassa vaikka olin maksanut kerran satasen mut meinasi vielä kaikkineen lisä kuluineen joutua uudellen kokonaan maksettavaksi. Vääntämistä verraten uuden paavalin valintaan ja yhden vain kerran maksetun satasen vuoksi. Siinä tuntipalkat juoksee.

Yksi vippi on merkki et pitäisi yrittää tehdä jotain hyvää raha-asioitensa hoitamiseksi.
Ihan turha pullikoida oikeusjärjestelmää vastaan, Onhan näitä miii-näää en maksa mut miksi sitten ottaa lainaa. Ei se tyhmä ole joka tarjoaa vaan se on tyhmä joka ottaa.
Ilmoita
No mulla kävi taas silleen et maksoin eräälle vippifirmalle eräpäivän siirtomaksun mut sieltä tuli sitten pari viikkoa myöhemmin viesti että velkasi on nyt maksettu jne. Eli olivat nähtävästi vahingossa kuitanneet koko velan maksetuksi tai sitten joku järjestelmähäiriö.

Säästin tuossa melkein 1500e.
Ilmoita
Älä käytä espanjalaisfirmaa joka on maasta joka syrjii vähemmistöä.
Ottakaa kotimainen rahoitus ja rahat jää Suomeen.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Santander asiakastiedote

Postissa tuli asiakastiedote "järjestelmäteknisen vian vuoksi olemme veloittaneet ylimääräisiä maksuhuomautuskuluja yhteensä 35 €. Palautusta varten tarvitsemme pankkitilin numeronne 20.5. 2018 mennessä. Pankkitilin voi ilmoittaa Verkkopalvelumme kautta. Kirjaudu pankkitunnuksillasi/ilmoita tilinumero/vahvista tilinumero/lähetä".

Haiskahtaa huijaukselta, koska lapussa ei ole mitään ohjetta, että tilinumeron voisi lähettää muulla tavoin, ei ole puhelinnumeroa, ei sähköpostiosoitetta. Lomakkeessa on kyllä Santanderin logo - en tiedä onko oikea. Olen Santanderin velkaa maksanut ehkä viimeksi 2 vuotta sitten. Voisiko niin vanha "järjestelmävirhe" vai skannaanko tämän poliisille?

Onko joku muu saanut vastaavan postin?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta