Susanna Koski - Mengele

EI.inhimillisyyttä

Kuinka tunnekymä, raaka ja julma ihminen voikaan olla ??

6

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entkokoomuslainen

Narsisti. Häpeän puolestaan. En enään äänestä kokoomusta.

• ennustelija

Kaikki kokoomuslaiset on narsisteja.

• Huolestuttavaa

Aika ajattelematonta köyhien halveksuntaa Koskelta.
      Jos tuo ei aiheuta katkeruutta ja vihaa niin mikähän muu oli tarkoitus?
      Susanna Kosken puhe saa aikaan mielestäni aivan muuta kuin tasavertaisuutta yhteiskunnassa.

• Liisukka

Siinäpäs näitte ---kannattaa äänestää tuollainen tyhjäpää asioitamme hoitamaan. Eikö hävetä/kaduta????

• KorviaVihloo

En voi muuta sanoa kuin. että Susanna Kosken ääni on korvia vihlovaa naukumista. On kestämätöntä kuulla sitä ääntä kun se vielä usein korottaa sen sirkkeliäänensä monella desibelillä kiihtyessään.

Ei ole varakasta naista onnistanut syntyessään ympäristöään rampauttavan äänensä kanssa.

• kansannöyrytys

Toivoisin että tehtäisiin kansalaisaloite että eduskunnassa olevat "kansanedustajat" PUOLLITETAAN nykyisestä kahdestasadasta SATAAN!. Perusteluni; 1) Sielä ei yksittäisen mielipide tai ääni paina mitään, päätökset tehdään kuitenkin edemistön voimin ja käyttäen taktiikkaa päätöksien tekemisessä, "sinä teet minulle palvelun niin minä teen sinulle", niitä on liikaa. 2) Koko ajan säästetään köyhien ja vähänosaisten niskasta, he päättävät kansan asioita ja lisäävät vaan omia etujaan ja palkkojaan, tulevat kalliiksi yhteiskunnalle, näin heitä olisi puolet vähemmän kansalle ylläpidettäväksi, näin säästämme!. Hyvä esimerkki yhdestä on tämä Susanna Koski, ei taida muistaa kuka maksaa hänen liksan?! 3) Ne jotka eivät ole paikanpäällä ja loistavat poissaoloillaan tulisi saada vähemmän palkkaa, jos ei ole paikanpäällä niin miksi heidän pitäisi saada isoja palkoja?? 4) Uutisoitiin että sopeuttamis eläke poistuu, no eihän se minnekään poistu, se muutti vaan nimeä.. miksi maksetaan isopalkkaisille sopeuttamisrahaa??, kokeilemaan vaan samaa mitä kansakin uutta aktiivimallia. Siellä kehittelevät kansalle työllistämis keinoja niin itse kokeilemaan samaa jos ei ole töitä pestin jälkeen! Pakko kysyä Suomen kansalta miksi me hyväksymme tämän mallin?? En koe että titteli "Kansanedustaja" on enää sopiva titteli näille omaneduntavoittelijoille. Susanna Koski yksi esimerkki siitä ajattelu mallista pääkallonpaikalla! Halveksivat kansaa joka on heidät sinne äänestäneet, ja ovat ylimielisiä. Mitä me teemme kahdellasadalla paska päällä?? vähmpikin riittää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2095
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      332
      1293
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      92
      1199
    4. 152
      1094
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      941
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      869
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      24
      814
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      807
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      779
    Aihe