Kyssäreitä Gazasta

jankka.ei.tiennyt

Miksi muslimit heittelevät aina kiviä ja vievät pikkuvauvatkin Hazan konfliktialueelle?
Miksi muslimit polttavat niitä renkaita ja saaastuttavan oman ilmansa?

110

995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matleinfinlant

Epäjumalanpalvonta on vanhaa uskontoa ja lasten uhraamisessa muslimimaailma on politiikan kanssa linjassa.

• selvä

Selvä.

• Tai ihan vain siksi, että tietävät Israelin ampuvan pyssyillä, eikä kivillä. Ovat ehkä itsetuhoisia?

• torre12 kirjoitti:

Tai ihan vain siksi, että tietävät Israelin ampuvan pyssyillä, eikä kivillä. Ovat ehkä itsetuhoisia?

Ja Allah on suomeksi "Jumala"- ei siis epäjumala.

• selvä kirjoitti:

Selvä.

Tässä mielenkiintoista tietoa miten Hamas maksoi gazalaisille Israelin rajalla rähinöinnistä.
        14 dollaria päivä
        100 dollaria/päivä perheille(vauvat mukaan9
        500 dollaria haavoittumisesta
        3 000 dollaria kuolleen perheelle

http://www.tv7.fi/vod/player/59616/

• lalalal
        usko.vainen kirjoitti:

Tässä mielenkiintoista tietoa miten Hamas maksoi gazalaisille Israelin rajalla rähinöinnistä.
        14 dollaria päivä

Pekka Sartola tietää paljon kun seuraa 15:sta Lähi-idän mediaa.

• MinnaSuperVitt2004
        selvä kirjoitti:

Selvä.

Tuskin sulle ovat tosiasiat selvää?

Mee apukouluun liberaali, hahaaa, pässivalehtelija!

• usko.vainen kirjoitti:

14 dollaria päivä

Ja mistähän rahat noihin palkkioihin tulee eihän vain ….

• sgh

se renkaitten savu on näköeste

• epäterveellistä

Mitä ei saisi nähdä?

• Ksksks
        epäterveellistä kirjoitti:

Mitä ei saisi nähdä?

Sitä kun muslimit yrittävät rikkoa raja-aitaa ja ampuvat.

• Maruzzia
        epäterveellistä kirjoitti:

Mitä ei saisi nähdä?

Savuverhon läpi mm. lingottiin kiviä. Hyvä linkoaja pistää ammuksen (yleensä kiven) vauhdilla liikkeelle. Kantama on parhaimmillaan yli 400 metriä ja iskuvoima vastaa .44 Magnumilla ammutun luodin iskuvoimaa. Toiveena on, että jos Israel vastaa lingottuihin kiviin, näköesteen vuoksi osuma olisi huono ja tulisi ruumiita, joita voidaan sitten esitellä maailmalle. Linkoamisessa on sekin hyvä puoli, että se on lähes äänetöntä, eikä siten kuulu TV-lähetyksissä, jolloin vaikuttaa uskottavammalta, että Hamasin väkivaltaisen mielenosoittajat olisivat "aseettomia viattomia siviilejä", jotka osoittavat rauhanomaisesti mieltään.

• tietääkö.joku

Huhuuta!

• Nuo tekt ovat niin törkeitä, että israelilaiset ovat noihin verrattuna pyhäkoululaisia 🤔

• khdfkhfdkhfdskhfdkh

Pyhäkoululaiset ampui juuri 60 ja haavoitti ainakin satoja.

• öyöyööyööy
        khdfkhfdkhfdskhfdkh kirjoitti:

Pyhäkoululaiset ampui juuri 60 ja haavoitti ainakin satoja.

Mitä nämä ammutut ja haavoitetut tekivät?

• öyöyööyööy kirjoitti:

Mitä nämä ammutut ja haavoitetut tekivät?

Niin, sitä ei varmaan haluta tunnustaa 😉

• usko.vainen kirjoitti:

Niin, sitä ei varmaan haluta tunnustaa 😉

Näyttivät heittävän kiviä. Ja sitten toisella puolella konekiväärit.

• Maruzzia
        torre12 kirjoitti:

Näyttivät heittävän kiviä. Ja sitten toisella puolella konekiväärit.

Osaava linkoaja linkoaa kiven sen verran kovalla vauhdilla, että osuman iskuvoima vastaan .44 Magnumin iskuvoimaa. Sarjatulella Israelista tuskin ammuttiin ja tuskin edes konekiväärillä. Konekivääristä tulee sen verran kova ääni, että sen perusteella tietää suunnilleen mistä ammutaan. Lingotusta kivestä suunnan määrittäminen onkin huomattavasti vaikeampaa varsinkin kun niitä viskotaan sakean savun läpi. Oman mausteensa tilanteeseen antaa se, että toisella puolella ampujien takana on lapsia, toisella puolella ei ole lainkaan siviilejä ammusten kantomatkan sisällä.

Gazan puolella "aseena" oli myös kymmeniä tuhansia väkivaltaisia mielenosoittajia, jotka olivat valmiita ryntäämään Israeliin, mikäli aitaan olisi saatu tehtyä aukko tai aukkoja. Tuollaisen aseisteun joukon pysäyttäminen onkin sitten jo hankalampi juttu, varsinkin jos se pitäisi tehdä käskyttämällä, kuten monet tuntuvat ajattelevan.

• juuri.näin
        Maruzzia kirjoitti:

Osaava linkoaja linkoaa kiven sen verran kovalla vauhdilla, että osuman iskuvoima vastaan .44 Magnumin iskuvoimaa. Sarjatulella Israelista tuskin ammuttiin ja tuskin edes konekiväärillä. Konekivääristä tulee sen verran kova ääni, että sen perusteella tietää suunnilleen mistä ammutaan. Lingotusta kivestä suunnan määrittäminen onkin huomattavasti vaikeampaa varsinkin kun niitä viskotaan sakean savun läpi. Oman mausteensa tilanteeseen antaa se, että toisella puolella ampujien takana on lapsia, toisella puolella ei ole lainkaan siviilejä ammusten kantomatkan sisällä.

Gazan puolella "aseena" oli myös kymmeniä tuhansia väkivaltaisia mielenosoittajia, jotka olivat valmiita ryntäämään Israeliin, mikäli aitaan olisi saatu tehtyä aukko tai aukkoja. Tuollaisen aseisteun joukon pysäyttäminen onkin sitten jo hankalampi juttu, varsinkin jos se pitäisi tehdä käskyttämällä, kuten monet tuntuvat ajattelevan.

Juuri näin!

• Epäilempä että porukkaa jopa pakotetaan/painostetaan tuonne raja-alueelle. Hamasilla on tuolla täysi valta jota se myös käyttää, se voi helposti valita kuka saa esim tarvikkeita ja ruokaa.

• Nimenomaan pakotetaan. Se on Hamasin tapa toimia 😏

• evita-ei.kirj

Hamas on vain arabiterroristi järjestö, joka pitää sillä alueella olevia ihmisiä kurjuudessa ja käyttävät hyväksi.
        Israel lähettää rekkalasteittain Gazaan ruokaa ja avustuksia, mutta niitä ei jaeta ihmisille, vaan nämä arabiterroristit käyttävät ne omiin tarkoituksiina.
        Olisi valtioidenkin hyvä huomata tämä ristiriita ja alueen todellinen sortaja, joka on Hamas.
        Oletteko ajatelleet miksi Israelissa asuvat arabit eivät edes halua muuttaa Israelista, koska heitä kohdellaan siellä paremmin kuin arabimaissa.

• evita-ei.kirj kirjoitti:

Hamas on vain arabiterroristi järjestö, joka pitää sillä alueella olevia ihmisiä kurjuudessa ja käyttävät hyväksi.
        Israel lähettää rekkalasteittain Gazaan ruokaa ja avustuksia, mutta niitä ei jaeta ihmisille, vaan nämä arabiterroristit käyttävät ne omiin tarkoituksiina.
        Olisi valtioidenkin hyvä huomata tämä ristiriita ja alueen todellinen sortaja, joka on Hamas.
        Oletteko ajatelleet miksi Israelissa asuvat arabit eivät edes halua muuttaa Israelista, koska heitä kohdellaan siellä paremmin kuin arabimaissa.

"The Irgun has been viewed as a terrorist organization or organization which carried out terrorist acts"

Ja Irgun on nykyisen Lidudin edeltäjä.

Ei poikkea kovin paljoa siis Hamasista.

• heovattyytyväisiä
        evita-ei.kirj kirjoitti:

"Oletteko ajatelleet miksi Israelissa asuvat arabit eivät edes halua muuttaa Israelista, koska heitä kohdellaan siellä paremmin kuin arabimaissa."

Eivät paljoa protestoi vaikka kuinka heitä muut palestiinalaiset haukkuu ja yrittää pakottaa mellakointeihin. He tietävät asuvansa demokratiassa, valtiossa, jossa vallitsee ihmisoikeudet. Heitä ei pakoteta ihmiskilviksi kuolemaan länsimediankaan vaatimuksista.

• Herttua97
        evita-ei.kirj kirjoitti:

Ovat kuitenkin itse äänestäneet terroristihamasin hallintoa ylläpitämään?

• evita-ei.kirj kirjoitti:

>Oletteko ajatelleet miksi Israelissa asuvat arabit eivät edes halua muuttaa Israelista, koska heitä kohdellaan siellä paremmin kuin arabimaissa.

Kyllä vain. Yleensä nuorta vanhemmat ihmiset eivät halua muuttaa pois rakkailta kotiseuduiltaan, ellei ole jonkinsorttinen pakko tai edessä työtarjous josta ei voi kieltäytyä. Tässä tapauksessa eivät muuttajia odottaisi sen paremmin työpaikat kuin asunnotkaan.

• Juhaniisk
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>Oletteko ajatelleet miksi Israelissa asuvat arabit eivät edes halua muuttaa Israelista, koska heitä kohdellaan siellä paremmin kuin arabimaissa.

Kyllä vain. Yleensä nuorta vanhemmat ihmiset eivät halua muuttaa pois rakkailta kotiseuduiltaan, ellei ole jonkinsorttinen pakko tai edessä työtarjous josta ei voi kieltäytyä. Tässä tapauksessa eivät muuttajia odottaisi sen paremmin työpaikat kuin asunnotkaan.

Miksi ajattelet, että heillä ei olisi asuntoja tai töitä odottamassa? Monet heistä ovat taitavia ja ahkeria töissään? Ovatko he siis jotenkin huonommassa asemassa kuin esim. suomalaiset? Ajattelitko sitä, että muut muslimit eivät hyväksyisi sitä, että he muuttaisivat pois Israelista, jonka alueen muslimit katsovat kuuluvan muslimeille?

• Juhaniisk kirjoitti:

Miksi ajattelet, että heillä ei olisi asuntoja tai töitä odottamassa? Monet heistä ovat taitavia ja ahkeria töissään? Ovatko he siis jotenkin huonommassa asemassa kuin esim. suomalaiset? Ajattelitko sitä, että muut muslimit eivät hyväksyisi sitä, että he muuttaisivat pois Israelista, jonka alueen muslimit katsovat kuuluvan muslimeille?

Yleensä missään ei ole odottamassa valmiita tyhjiä asuntoja ja vapaita työpaikkoja jopa sadoille tuhansille maahanmuuttajille. Ei tässä minun ajattelustani ole kysymys.

• Maruzzia
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

"The Irgun has been viewed as a terrorist organization or organization which carried out terrorist acts"

Ja Irgun on nykyisen Lidudin edeltäjä.

Ei poikkea kovin paljoa siis Hamasista.

Miksi kirjoitat osan viestistäsi englanniksi?

Jos mielestäsi Irgun oli terroristijärjestö, ei se tee Likudista (sitä ilmeisesti tarkoitit) terroristijärjestöä.

• Maruzzia

Yleensä missään ei ole odottamassa valmiita tyhjiä asuntoja ja vapaita työpaikkoja jopa sadoille tuhansille maahanmuuttajille. Ei tässä minun ajattelustani ole kysymys.

Ajattelitko, että Israelin arabeista lähtisi joko jokainen tai ei ketään? Voitko ajatella sellaista mahdollisuutta, että sieltä lähtisi vaikka viisi tuhatta ihmistä vuodessa aluksi? Eikö heillekään järjestyisi asuntoja ja työpaikkoja? Oletko rasisti?

• kiiiskivastarannalta

Sitä ihmettelen, mitä tekemistä naisilla ja lapsilla on rajan tuntumassa mellakka-alueella? Kuka vie pikkulapset ehdoin tahdoin paikkaan, jossa ne ovat vaarassa vahingoittua ja jopa kuolla?

• Rotujen välisissä älykkyyksissä on huomattavia eroja. Karu tieteellinen fakta. Toki näitä eroja on myös rotujen sisällä.

• Mihin "rotuun" sinä kuulut?

Miten määrittelet "rodun"?

• Samanlainen tieteellinen fakta on sekin että hihhulit on keskivertoa tyhmempiä. Oivallinen esimerkki tästä on tämä palsta.

• MrMorden_ kirjoitti:

Samanlainen tieteellinen fakta on sekin että hihhulit on keskivertoa tyhmempiä. Oivallinen esimerkki tästä on tämä palsta.

Aivan samoin se on ateistien kohdalla.

• fggghgjj

Amir Tsarfati (Behold Israel) kertoo eilisessä raportissaan, miten Israelin Gazaan rakentama kaasuputki on tuhottu; se toi polttoainetta Gazaan, ja itse tuhosivat sen! 'Palestiinalaisille' tehdyt lahjoitukset menevät hamasilaisille, jotka asuvat miljonääreinä ja lentelevät yksityisillä suihkukoneilla samaan aikaan, kun kansa näkee nälkää. Nälkään kuolevia on helppo lahjoa menemään vaikka ihmiskilviksi. Kuolema ja 'muslimiparatiisi' tuntuu paremmalta vaihtoehdolta kuin elämä gazalaisessa kurjuudessa - itseaiheutetussa.

• dsghtryert

Tsarfati kertoo, miten Hamas värvää nälkään kuolevia ihmisiä osallistumaan mellakointeihin lupaamalla maksaa heille siitä. Heille luvataan, että eihän Israel nyt naisia ja lapsia tapa, joten tulkaa mukaan turvaamaan pomminviejien matkaa. Ei toki tapakaan; kuudestakymmenestä kaatuneesta viisikymmentä oli tunnettua terroristia. Aika upeasti tähdätty, kun vellovaa ihmismassaa oli kymmenin tuhansin. Mutta tästä tulee Hamasille ongelma. Mistä se ottaa rahat mielenosoittajien palkkioihin, kun oman luksuselämän rahoittamiselta ei paljon yli jää. Iran avustaa rahallisesti ja aseellisesti. Egypti haki Hamasin johtajan tällä viikolla puhutteluun helikopterilla ja käski lopettaa mellakoinnit tai jäädä Israelin puolustusvoimien armoille. Israelhan on luvannut seuraavaksi alkaa napsia Hamasin johtajia, jos heidän väkivaltansa jatkuu.

Niillä arabeilla, jotka ovat jääneet tai päässeet asumaan Israeliin, on yhtä hyvät oltavat kuin juutalaisilla israelilaisilla. Ongelma ei ole Israel. Jos se laskisi puolustusaseensa, se tuhottaisiin. Jos sen viholliset laskisivat hyökkäysaseensa, alueelle syntyisi rauha.

• jossainvikaa

Jotku ei tule toimeen Saksalaisten kanssa? Sitten kun ne muuttaa lähiitään niin? ....eivät tule sielläkään toimeen. Oisko peiliin katsomisen paikka?
      Ei saksalaiset täysin viattomista ois eroon pyrkinny?
      Niitten pitäs lähiidässäkin hävittää ne ketkä ei muiden kanssa toimeen tule Perustaa joku sellainen lähiitä neuvosto? maa per ääni? ja hävittäis sellasen joka riidoissa kaikkien kanssa?

• julmaaleikkiä

Renkaita ja muuta roinaa poltetaan toiveena että ihmiset tuo sinne vauvoja ja lapsia, joiden toivotaan kuolevan poltosta aiheutuneen sankan savun myrkkyihin. Länsi media tarvitsee nyt palestiinalaisten lasten verta jota voi käyttää Israelin vastaiseen propagandaansa ja Hamas työstää tätä verta länsi-ihmisille parhaansa mukaan -- Israelin tietenkin pyrkiessä minimoimaan ihmisuhrit, mutta aggressiiviset maahantunkeutujat ammutaan jokainen. Ja tämän tietävät Hamasin provokaattoritkin. Nykyään heidän onkin vaikeaa saada ihmisuhreja pakotettua turvavyöhykkeelle, kun Israel kännyjen, lentolehtisten, kovaäänisten ja median kautta non-stoppina varoittaa tunkeutumasta suojavyöhykkeelle.

Mutta länsimedia janoaa nyt palestiinalaisten verta ja siksi Hamas tekee kaikkensa tyydyttääkseen länsimedia verenjanoa.

• juutalaset ovat pahoja ihmisiä

• tampiolle

Oletko sinä hyvä ihminen?

• Jeesus-on-Juutalainen

Joh 4:11-> Nainen sanoi hänelle:
        "Herra,
        eipä sinulla ole ammennusastiaa,
        ja kaivo on syvä;
        mistä sinulla sitten on se elävä vesi?
        4:12 Et kai sinä ole suurempi kuin meidän isämme Jaakob, joka antoi meille tämän kaivon ja joi siitä, hän itse sekä hänen poikansa ja karjansa?"
        :13 Jeesus vastasi
        ja sanoi hänelle:
        "Jokainen,
        joka juo tätä vettä,
        janoaa jälleen,
        mutta joka juo sitä vettä,
        jota minä hänelle annan,
        se ei ikinä janoa;
        vaan se vesi,
        jonka minä hänelle annan,
        tulee hänessä sen veden lähteeksi,
        joka kumpuaa iankaikkiseen elämään."

Nainen sanoi hänelle:
        "Herra, anna minulle sitä vettä,
        ettei minun tulisi jano eikä minun tarvitsisi käydä täällä ammentamassa."

Jeesus sanoi hänelle:
        "Mene,
        kutsu miehesi
        ja tule tänne."

Nainen vastasi
        ja sanoi:
        "Ei minulla ole miestä."
        Jeesus sanoi hänelle:
        "Oikein sinä sanoit:
        'Ei minulla ole miestä',
        sillä viisi miestä sinulla on ollut,
        ja se,
        joka sinulla nyt on,
        ei ole sinun miehesi;
        siinä sanoit totuuden."
        Nainen sanoi hänelle:
        "Herra,
        minä näen,
        että sinä olet profeetta.
        Meidän isämme ovat kumartaen rukoilleet tällä vuorella;
        ja te sanotte,
        että Jerusalemissa on se paikka,
        jossa tulee kumartaen rukoilla."

Jeesus sanoi hänelle:
        "Vaimo,
        usko minua!
        Tulee aika,
        jolloin ette rukoile Isää tällä vuorella ettekä Jerusalemissa.

Te kumarratte sitä,
        mitä ette tunne;
        me kumarramme sitä,
        minkä me tunnemme.
        Sillä pelastus on juutalaisista.

sanoi hänelle:
        "Minä olen se,
        minä,
        joka puhun sinun kanssasi."

• Jeesus-on-Juutalainen kirjoitti:

Joh 4:11-> Nainen sanoi hänelle:
        "Herra,
        eipä sinulla ole ammennusastiaa,
        ja kaivo on syvä;
        mistä sinulla sitten on se elävä vesi?
        4:12 Et kai sinä ole suurempi kuin meidän isämme Jaakob, joka antoi meille tämän kaivon ja joi siitä, hän itse sekä hänen poikansa ja karjansa?"
        :13 Jeesus vastasi
        ja sanoi hänelle:
        "Jokainen,
        joka juo tätä vettä,
        janoaa jälleen,
        mutta joka juo sitä vettä,
        jota minä hänelle annan,
        se ei ikinä janoa;
        vaan se vesi,
        jonka minä hänelle annan,
        tulee hänessä sen veden lähteeksi,
        joka kumpuaa iankaikkiseen elämään."

Nainen sanoi hänelle:
        "Herra, anna minulle sitä vettä,
        ettei minun tulisi jano eikä minun tarvitsisi käydä täällä ammentamassa."

Jeesus sanoi hänelle:
        "Mene,
        kutsu miehesi
        ja tule tänne."

Nainen vastasi
        ja sanoi:
        "Ei minulla ole miestä."
        Jeesus sanoi hänelle:
        "Oikein sinä sanoit:
        'Ei minulla ole miestä',
        sillä viisi miestä sinulla on ollut,
        ja se,
        joka sinulla nyt on,
        ei ole sinun miehesi;
        siinä sanoit totuuden."
        Nainen sanoi hänelle:
        "Herra,
        minä näen,
        että sinä olet profeetta.
        Meidän isämme ovat kumartaen rukoilleet tällä vuorella;
        ja te sanotte,
        että Jerusalemissa on se paikka,
        jossa tulee kumartaen rukoilla."

Jeesus sanoi hänelle:
        "Vaimo,
        usko minua!
        Tulee aika,
        jolloin ette rukoile Isää tällä vuorella ettekä Jerusalemissa.

Te kumarratte sitä,
        mitä ette tunne;
        me kumarramme sitä,
        minkä me tunnemme.
        Sillä pelastus on juutalaisista.

sanoi hänelle:
        "Minä olen se,
        minä,
        joka puhun sinun kanssasi."

Todella mainio esimerkki siitä, että Jeesus ei vaatinut naista parantamaan tapansa, vaan puhui naiselle ihan muita asioita. Sai pitää miestä, joka ei ollut naisen mies.

• miksi juutalais (natsit) tappavat muita eivät sunkaan ritsoilla vaan usan rahoittamilla huippu aseilla usa ja israel ovat samallaisia juutalaiset tappoivat JEESUKSEN

• aejaetj

Sinä et taida tietää keitä natsit olivat ja keitä he tappoivat?

• ylivalta.hyvä

Oletetaan että suomessa käytetään samaa periaatetta! Ei puolustajalle oikeutta käyttää ylivaltaa.

Esimerkiksi poliisin tulisi olla aseistunut kivillä, puukoilla, rautatangoilla, molotovkcoctaililla, raudoitetuilla kengillä,jne, jotta he voisivat aina valita saman aseen kuinhyökkääjäkin!

Eikö se olisi järjetöntä ja innostaisi suurempaan väkivaltaan, kun tietää että on 50 % mahdollisuus voittaa taistelu poliisia vastaan?

Paljon parempi on kun poliisilla on ehdoton ylivalta rikollista kohtaan. Järkevä ihminen ei edes yritä hyökätä poliisin kimppuun.

Samalla lailla, jos mielenosoittajilla olisi hyvä mahdollisuus onnistua, mielenosoituksia olisi joka päivä. Ihmisiä kuolisi jatkuvasti kummallakin puolella.

Tietenkin israelilaiset voisivat ampua mieluummin vatsaan kuin päähän. Toisaalta vatsaanammuttu saattaa tulla uudestaan osoittamaan mieltään.

• Kansanmurha
        aejaetj kirjoitti:

Sinä et taida tietää keitä natsit olivat ja keitä he tappoivat?

Kyllä historia toistaa itseään, näitä voi hyvin verrata natseihin, jotka ovat tehneet kansanmurhan tappaessaan gazalaisia useaan otteeseen.

• RoomaMelanoomaKooma

Roomalaiset taisivat oikeusmurhata Jeesuksen?

• Maruzzia
        Kansanmurha kirjoitti:

Kyllä historia toistaa itseään, näitä voi hyvin verrata natseihin, jotka ovat tehneet kansanmurhan tappaessaan gazalaisia useaan otteeseen.

Gazassa väestönkasvu on maailman huippuluokkaa. Kuinka se on mahdollista, jos siellä on suoritettu kansanmurha useaan otteeseen? Joka vuosi porukka on kuitenkin lisääntynyt, vaikka väki on murhattu... Otahan aiheesta edes vähäisessä määrin selvää.

• miten.se.on
        Kansanmurha kirjoitti:

Pitäisikö hazalaiset päästää tunneleita pitkin Israeliin vai miksi ne niitä tunneleitaan kaivaa ja ampuu raketteja Israeliin?

• korjaus
        Maruzzia kirjoitti:

Gazassa väestönkasvu on maailman huippuluokkaa. Kuinka se on mahdollista, jos siellä on suoritettu kansanmurha useaan otteeseen? Joka vuosi porukka on kuitenkin lisääntynyt, vaikka väki on murhattu... Otahan aiheesta edes vähäisessä määrin selvää.

Pitäisikö gazalaiset päästää tunneleita pitkin Israeliin vai miksi ne niitä tunneleitaan

• julmaatouhua

"Miksi muslimit heittelevät aina kiviä ja vievät pikkuvauvatkin Hazan konfliktialueelle?
      Miksi muslimit polttavat niitä renkaita ja saaastuttavan oman ilmansa?"

Aiheuttavat tahallaan myrkyllisiä palamiskaasuja toiveena saada lisää ihmisuhreja! Vauvan ei tarvitse kuin kerran vetää sisäänsä näitä kaasuja, niin henki pois.

• Kuikahan moni noista "loukkaantineista" ja kuolleista oli saanut savumyrkytyksen😳❓

• vauvamurhat

Ei yksikään suomalaisäiti vienyt sodan aikana vauvojaan etulinjalle, päinvastoin länteen matkasivat ja Ruotsiin lapsia turvaan.
      Palet saa dollareita jokaisesta ruumiista ja haavoittuneesta, eli heidän on turha odottaa saavansa sympatiaa kun itsemurhaiskuihin naiset ja vauvat ajavat, Islam ja sen levitys kaiken takana.

• Totta. Muslimit rakastavat kuolemaa enemmän kuin elämää 😏

• usko.vainen kirjoitti:

Totta. Muslimit rakastavat kuolemaa enemmän kuin elämää 😏

Tiedätkö kaikkein 1.7 miljardin muslimin mielipiteen????

• torre12 kirjoitti:

Hyvä kysymys usko.vaiselle.

• muikunpäälle
        sage8 kirjoitti:

Hyvä kysymys usko.vaiselle.

Hyvä kysymys kaikille.
        Kukaan ei tiedä kaikkien muslimien mielipiteitä mutta kaikki tietävät mistä asioista kaikki muslimit ovat samaa mieltä.
        Mutta kerroppas sinä mistä sinä tiedät kaikkien uskovien mielipiteet.

• muikunpäälle kirjoitti:

Hyvä kysymys kaikille.
        Kukaan ei tiedä kaikkien muslimien mielipiteitä mutta kaikki tietävät mistä asioista kaikki muslimit ovat samaa mieltä.
        Mutta kerroppas sinä mistä sinä tiedät kaikkien uskovien mielipiteet.

Mistä 1.7 miljardia muslimia on samaa mieltä? Että Allah on suurin? Että alkoholi on syntiä?

• torre12 kirjoitti:

No väitettiinkö että se on aivan kaikkien muslimien mielipide? - No ei!

Erityisesti fanaattisten palestiinalaismuslimien joukossa se on kuitenkin vallitseva ajatusmaailma.

• Pohjolan_Sveitsi

Palestiinalaisilla on oikeus liikkua Palestiinassa juurikin missä haluavat. Israelilaisilla ei ole oikeutta rajoittaa Palestiinalaisia Palestiinassa. Israelin valitut voivat suksia USA:n rajojen sisälle. Siellä Trumppi hyysää.

• sitä-saa-mitä-tilaa

Palet kuuluvat yk:n perustamassa UNRWA nimisessä valtiossa joten tyytyköön osaansa. Itsehän he poistuivat vapaehtoisesti pois Israelista.
        Tuota valtiota suunnittelivat arabit yhdessä yk:n hyyssättäväksi. Palet ajoi Egypti pois maastansa, samoin Jordania ja libanon. Ainut valtio joka heitä on todella auttanut on Israel yhdessä kristittyjen valtioiden kanssa.
        Islamhan on kohtalon uskonto ja tuo olotila on siis jumalanne baal-allahin tahto, tyytykää siihen.

• nähtyon

On kummallista että Egypti ei millään halua ottaa vastaan uskonveljiään ja heimolaisiaan Gazasta! Sotilaat vartioivat, etteivät mellakoitsiojat pääse Egyptiin.

Aiemmin olivat kumpikin osa osmanien valötakuntaa monta sataa vuotta, siis samaa valtiota.

Muutoin: israelilaiset sotilaat asettuvat lasten eteen heitä puolustamaan. Gazan urhoolliset sotilaat piiloutuvat lasten taakse!

• Maruzzia

Kuinka määrität palestiinalaisen ja Palestiinan?

• SäälittävätGoljatit

"Näyttivät heittävän kiviä."
      Näyttää käyttävän linkoa.. eli heikkoa ASETTA
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Linko

Kato ihmettä, Gazalaiset, goljatin asuinsijoilla on OPITTU käyttämään linkoa.
      Joten pientä kehitystä on selvästi havaittavissa :)

• No kivet olivat nähdäkseni käsissä.

• olkaa-onnellisia

Pahin vihollisenne on hamas ja plo puolueet.No itsepä olette ne valinneetkin.

• SDEG

Renkaiden poltto ja vauvojen vieminen eturintamaan on ihan islamin oma tapa.

• julmamaailma
        SDEG kirjoitti:

Renkaiden poltto ja vauvojen vieminen eturintamaan on ihan islamin oma tapa.

Vauva saadaan kuolemaan renkaista ja rojusta nousevan myrkyllisten kaasujen avulla.

Länsimedia tarvitsee myös näiden vauvojen henkiä omaan propagaanda Israelia vastaan.

• SADV
        julmamaailma kirjoitti:

Vauva saadaan kuolemaan renkaista ja rojusta nousevan myrkyllisten kaasujen avulla.

Länsimedia tarvitsee myös näiden vauvojen henkiä omaan propagaanda Israelia vastaan.

Joo, kukaan ei ole ihmetellyt mitä vauvat ja lapset tekevät siellä.

• SADV kirjoitti:

Joo, kukaan ei ole ihmetellyt mitä vauvat ja lapset tekevät siellä.

Taitaa olla niin, että koko kansa haluaa takaisin ne maat. Vähän sama kuin Suomessa haluttaisiin Karjala takaisin.

Siinä tilanteessa on koko perhe asialla.

• tiedetään

Eipähän meillä ole pantu lapsia rintamalle kuulan ruuaksi!

• länsimedianrappio

Pasi Turunen tiedottaa kolmesta kuolleesta siviiliuhrista, joista yksi oli lapsi: "Kolme ns ”viatonta siviiliä” jotka saivat surmansa ns ”rauhanomaisessa mielenosoituksessa” Gazan rajalla. Kaikki kolme Islamilainen Jihad terroristijärjestön mukaan Al-Quds prikaatin taistelijoita. Yksi heistä 16-vuotias poika. Siis terroristien indoktrinoima ja värväämä lapsisotilas. Joka muuten on kansainvälisen lain vastaista. Mutta länsimedia paijaa näitä järjestöjä päähän."

Tällä kertaa varmaan länsimedia pitää tätä kuollutta lasta lapsiuhrina, ei lapsisotilaana?

Kuinka nopeaan muuten disinformaatio tunkeutuu myös ns. vakavasti otettavaan mediaan?

• aetj

se on tunkeutunut jo.
        Missään ei ole kerrottu totuutta siitä, mitä muslimit tekevät siellä Israelin rajalla.

• nähtyon

• Kiitti_

• näinhänseon

• Emmi45
        Kiitti_ kirjoitti:

Hyvä linkkejä.

Näitä löytyy missä israelilaiset sotilaat silminnähtävästi nauttivat esim. ampumalla lapsia heidän pelatessaan jalkapalloa omalla pihallaan tai leikkiessään rannalla etc.
        Hävetköön nuo murhanhimoiset, heitä löytyy joka maasta, mutta tuolla he selviävät ilman rangaistuksia.

• Emmi45 kirjoitti:

Näitä löytyy missä israelilaiset sotilaat silminnähtävästi nauttivat esim. ampumalla lapsia heidän pelatessaan jalkapalloa omalla pihallaan tai leikkiessään rannalla etc.
        Hävetköön nuo murhanhimoiset, heitä löytyy joka maasta, mutta tuolla he selviävät ilman rangaistuksia.

Miksi valehtelet?

• Minkäs organisaation tiedottaja Pasi taas onkaan? Ei kai vain fanaattisesti Israel-myönteisen Patmoksen?

• Juhaniisk

Minkäs organisaation tiedottaja Pasi taas onkaan? Ei kai vain fanaattisesti Israel-myönteisen Patmoksen?

Onko tuo sinulle ongelma? Mitä sinä edustat tai kannatat ja kuinka meidän muiden pitäisi suhtautua kirjoituksiisi sen perusteella?

• Juhaniisk kirjoitti:

Onko tuo sinulle ongelma? Mitä sinä edustat tai kannatat ja kuinka meidän muiden pitäisi suhtautua kirjoituksiisi sen perusteella?

Repe ei osaa muuta kuin jauhaa räyhisksi, korkkiksia ja Patmosta😉
        Pitää itseään älykkönä 😂😂😂

• Maruzzia

Minkäs organisaation tiedottaja Pasi taas onkaan? Ei kai vain fanaattisesti Israel-myönteisen Patmoksen?

Olisi mielenkiintoista lukea vastauksesi Juhaniiskin kysymykseen. Pystyisitkö vastaamaan siihen?

• liianläpinäkyvääon
        näinhänseon kirjoitti:

Joskus filmaajat erehtyvät. Jalka on vioittunut, kättä pannaan kääreisiin!
        https://www.youtube.com/watch?v=fzMgEeem7eY

Myös uhrien kierrättämistä palestiinalaiset harjoittavat. Samoja ihmisiä viedään uhreiksi mellastamaan useaankin eri paikkaan siksi aikaa kun kamerat ovat paikalla. Sitten nämä "uhrit" viedään seuraavaan kuvauskohteeseen ja meteli on aivan maharotooooonta.

• Yölintu
        liianläpinäkyvääon kirjoitti:

Myös uhrien kierrättämistä palestiinalaiset harjoittavat. Samoja ihmisiä viedään uhreiksi mellastamaan useaankin eri paikkaan siksi aikaa kun kamerat ovat paikalla. Sitten nämä "uhrit" viedään seuraavaan kuvauskohteeseen ja meteli on aivan maharotooooonta.

Hyvää settiä!

• onhannäitäpaljon
        näinhänseon kirjoitti:

Joskus filmaajat erehtyvät. Jalka on vioittunut, kättä pannaan kääreisiin!
        https://www.youtube.com/watch?v=fzMgEeem7eY

Israelin vapaaehtoiset muuten tutkii tarkkaan näitä palestiinalaisten propagandavideoita "katastrofeista". Tästä on paljon huvittavia tilanteita, kun kriittisesti katsoo näitä videoita. Eräs huvittavimpia oli kun palestiinalaiset "taistelijat" hyökkäsivät rajusti ....hmmmm ..... tyhjään rakennukseen.

• Juhaniisk

Et vielä vastannut kysymykseeni.

• Juhaniisk

Joko pystyt muodostamaan vastauksen esittämääni kysymykseen? Etkö olekaan vakavasti otettava keskustelija?

• Juhaniisk kirjoitti:

Joko pystyt muodostamaan vastauksen esittämääni kysymykseen? Etkö olekaan vakavasti otettava keskustelija?

Edustan itseäni, kannatan demokratiaa, tiedettä, oikeutta, tasa-arvoa, hyvyyttä, järkeä ja tietoa. Suhtautukaa ihan miten hotsittaa. 😀

• MaatTakaisin

Anna heille kunnon aseet, rynnäkkökiväärit, raketteja, käsikranaatteja niin on sitten vähän tasavertaisempaa israelilaisten kanssa. Katsotaan sitten kuka pitää vielä hallussa toisilta varastettuja maita!

• etykru86op

Palestiinalaisiille annettiin Jordania kun juutalaiset saivat Israelin.

• kiusantekoako

Palestiinalaiset ampuivat kymmenentuhatta omatekoista rakettia aiemman intifadan aikana.

Saattaa olla että tällainen käytös sotkee ystävällisiä suhteita. Ainakin suomalaiset hermostuisivat ainaisista hälytyksistä ja pommisuojaan puolessa minuutissa.

Raketit lensivät esimerkiksi Ramallaan.

• EronnutPyritäänMurhaan

Muslimien joukossa on paljon pelkääjiä, ateisteja, jotka pelkää joutuvansa tapetuksi jos asia selviää murhaan valmiille.

• Erittäin selkeästi sanottu! Voisit hakea tiedottajan hommia.

• eivätonnistuneet

Hamasin johtajatkin ovat myöntäneet, että ainakin 50 ammuttua olivat Hamasin aseistautuneita taistelijoita. Israelin todisteet muodostuivat ylivoimaiseksi valehdella asiasta, koska länsimedia ei kuitenkaan hyväksy SELVIÄ valheita. Valheet nakertavat länsimedian uskottavuutta liikaa. Nämä Hamasin taistelijat yrittivät etujoukkona tunkeutua Israelin puolelle aseineen ja räjähdysaineineen tappamaan mahdollisimman paljon siviilejä ja toivoivat, että muut gazalaiset seuraavat aitaan räjäytetystä aukosta suurin massoin.

• AnneE

Aivopesty mielisaaksi vie vauvan / lapsen loukkaantumispaikkaan. Gaza on kuin mielisairaala.Suomessa mielisairaalassa on normaalimpaa menoa?

• hornanleikkiäon

Gazassa Hamas tarvitsisi nyt kipeästi lapsi"marttyyrejä", mutta Israel alkaa olla aika taitava siinä, että ei mene niin helposti ansaan ja pommita paikkoja joihin on pakotettu vanhuksia, naisia ja lapsia. Lisäksi Gazan siviilit ovat Israelin apuna, koska he kuitenkin mieluummin haluavat suojella omaa ja sukulaistensa henkeä eivätkä ole enää niin vietävissä rakettialusta rakennuksiin.

• Sarkasmia

Gaza on vaatinut Israelia lähettämään välittömästi heille lisää autonrenkaita, ilmapalloja, leijoja ja paloöljyä.

• eidisinfoa
        Sarkasmia kirjoitti:

Gaza on vaatinut Israelia lähettämään välittömästi heille lisää autonrenkaita, ilmapalloja, leijoja ja paloöljyä.

Näiden sijaan Israel antaa gazalaisille sähköä, elintarvikkeita, siviilitarpeita, sairaanhoitoa, ... Tästä ei tietenkään länsimaisessa valemediassa puhuta mitään. Eikä Gazan viranomaiset senkään vertaa :)

• nykyaikaa

Jännä videonpätkä nykypäivän Israelista Länsirannalta!

Siinä palestiinalainen isä ja poikanen, noin neljä vuotias, heiluttavat Palestiinan lippua Israelin sotilaspartiolle. Isä komentaa poikansa menemään lipun kanssa Israelin sotilaiden "kimppuun". Poika lähtee kävelemään lippu hulmuten kohti Israelin sotilaita ja isä huutaa hebrean kielellä sotilaille, että ampukaa tuo poika, ampukaa hänet, ampukaa ... Poika kävelee kohti sotilaita ja tulee heidän lähelle isän karjuessa käskyjään pojalle ja sotilaille. Kun poika saavuttaa ensimmäisen sotilaan, niin sotilas tarjoaa high-fiveä pojalle ja poika läimäyttää ylävitoset sotilaan kanssa kaikkien paitsi tuon pojan isän hymyillessä. Voi vaan kuvitella kuinka paljon poika sai vitsaa kotona isältään. kun ei älynnyt alistua lapsiuhriksi. Tässä tietenkin liberaalien mielestä kyse oli rauhanvitsomisesta.

• Hamasin tarkoitus on provosoida Israelia tappamaan, että saisvat taas uhriutua maailman silmissä 😉

• ongelmansakullakin
        usko.vainen kirjoitti:

Hamasin tarkoitus on provosoida Israelia tappamaan, että saisvat taas uhriutua maailman silmissä 😉

Hamasin ongelma nykyään vaan on, että Gazassa olevat siviilit tajuaa, että heitä tarvittaisiin siviiliuhreiksi eivätkä ole ollenkaan valmiita tähän suoritteeseen. Eikä liian läpinäkyvä aseellinen pakottaminenkaan enää oikein tahdo onnistua, koska pelkona on, että länsimaiden sietokyky ylitetään.

• ongelmansakullakin kirjoitti:

Hamasin ongelma nykyään vaan on, että Gazassa olevat siviilit tajuaa, että heitä tarvittaisiin siviiliuhreiksi eivätkä ole ollenkaan valmiita tähän suoritteeseen. Eikä liian läpinäkyvä aseellinen pakottaminenkaan enää oikein tahdo onnistua, koska pelkona on, että länsimaiden sietokyky ylitetään.

Aivan, siellä puhkeaa kohta kapina koska kansa voi niin huonosti ja kärsii kun kaikki avustukset menee Hamasille😏

• Kuinkasurullista
        usko.vainen kirjoitti:

Aivan, siellä puhkeaa kohta kapina koska kansa voi niin huonosti ja kärsii kun kaikki avustukset menee Hamasille😏

Israel on tällä hetkellä itseasiassa ainut valtio, joka vielä auttaa Gazan siviilejä. Tätä apua Hamas ei ole vielä katkaissut - eikä varmaan uskalla katkaistakaan. Länsimaitten apu menee Hamasin sotatoimiin, tunnelien rakentamisiin, raketteihin, palopommeihin ja muuhun vihatoimintaan. Tässä tapauksessa länsimaat hyväksyvät viharikokset jostain syystä.

• TottaPuhut
        Kuinkasurullista kirjoitti:

Israel on tällä hetkellä itseasiassa ainut valtio, joka vielä auttaa Gazan siviilejä. Tätä apua Hamas ei ole vielä katkaissut - eikä varmaan uskalla katkaistakaan. Länsimaitten apu menee Hamasin sotatoimiin, tunnelien rakentamisiin, raketteihin, palopommeihin ja muuhun vihatoimintaan. Tässä tapauksessa länsimaat hyväksyvät viharikokset jostain syystä.

Totta.

• JuuriNäin_
        Kuinkasurullista kirjoitti:

Juuri näin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3846
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      29
      3208
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      294
      3153
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2030
    5. 253
      1848
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      8
      1808
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1408
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      80
      1375
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      42
      1169
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1123
    Aihe