Mitä tehdä miljardille afrikkalaiselle tulijalle?!

HerääEurooppa

Optimistisimman arvion mukaan maailman väkiluku kasvaa enää neljän miljardin ihmisen verran ja sitten se pysähtyy ja kääntyy kuulemma laskuun. Kuulostaako rauhoittavalta?

Jos kuulostaa, niin kuulkaapa tämä. Tuon saman arvion mukaan peräti puolet tuosta kasvusta eli kaksi miljardia ihmistä syntyy Afrikan Saharan eteläpuoleiselle alueelle. Jo nyt tuo alue ei pysty elättämään miljardin kokoista väestöään vaan sieltä on kova hinku muuttaa pääasiassa Eurooppaan.

Joten on täysin varmaa, että arviolta miljardi afrikkalaista tulee pyrkimään Eurooppaan, JOS ei asialle mitään tehdä! Olisin kiinnostunut kuulemaan, mitä pitäisi tehdä? Vai eikö mitään?Ja varsinkin mamuttajasuvakkien näkemykset kiinnostavat!

99

1286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekopyhyys_huipussaan

Monet suurmamutuksen kannattajat pistävät päänsä pensaaseen, eivätkä edes suostu puhumaan tuosta ongelmasta. Jopa kärkipoliitikot kieltäytyvät!

Minusta se on mitä vastuuttominta toimintaa päättäjiltä. Ja myös valtamedialta, joka ei osaltaan suostu asiasta tekemään juttua.

On näet varmaa, että ennen valtavia pakolaisvirtoja Afrikassa tullaan näkemään paljon sotia, sisällissotia, kapinoita, mellakoita jne. Eli valtava humaaninen katastrofi on edessä.

Kiihkosuvakit ja -mamuttajat esittävät olevansa hyvinkin humaaneja ihmisystäviä, mutta samaan aikaan antavat tuon ehkä maailmanhistorian suurimman inhimillisen kärsimystapahtuman toteutua tekemättä mitään!

Voiko olla enää kaksinaamaisempaa ja tekopyhempää sakkia kuin mamuttajasuvakit!?

• Helppoakuinheinänteko

Eihän tähän ole kuin yksi vaihtoehto. Suurempi tulonsiirto Euroopasta Afrikkaan, jolla koulutetetaan naisia/tyttöjä( koulutus vähentää syntyvyyttä) ja jolla parannetaan paikallista työllisyyttä, jotta sieltä ei tarvitse tulla Eurooppaan.
        Tosin kukas tätä haluaisi toteuttaa varsinkaan kun itse asuu Euroopassa.

• NytHöpötät
        Helppoakuinheinänteko kirjoitti:

Eihän tähän ole kuin yksi vaihtoehto. Suurempi tulonsiirto Euroopasta Afrikkaan, jolla koulutetetaan naisia/tyttöjä( koulutus vähentää syntyvyyttä) ja jolla parannetaan paikallista työllisyyttä, jotta sieltä ei tarvitse tulla Eurooppaan.

Vai helppoa!? Miten ihmeessä rutiköyhien maiden asukkaat voisivat vaurastua, kun väestö kasvaa nopeasti???

Ehkä jos siirretään PUOLET Euroopan kansantulosta Afrikkaan. Oletko valmis pudottamaan elin- ja kulutustasoasi puolella?! Tuskinpa.

Koska ongelma kuitenkin on Afrikan, ei Euroopan. Sen kun vain estävät väestöräjähdyksen, niin kyllä nykyinenkin rahavirta muualta maailmasta riittää.

• HyvienIhmistenLapsi

Juuri sitä tarkoitin. Eikä varmaan puolet edes riittäisi.
        Lähinnä toi aataminaikainen asenne (ongelma on Afrikan, ei Euroopan) on juuri se ongelma.
        Jos emme näe sitä tänään meidän kaikkien ongelmana, niin kyllä sieltä Afrikasta tullaan vaikka asein tänne Eurooppaan noin sadan vuoden sisällä.
        Tällöin ongelma on Euroopan.

Mutta eihän se sinun ongelmasi ole kun et ole enää elossa.

Voidaanhan me myös yrittää hillitä väestönkasvua lisäämällä ruokiin aineita, jotka vähentävät hedelmällisyyttä. Tällöin lapsia saisi vain koehedelmöittämällä. Täten vain "valitut" saisivat lisääntyä. Todennäköisesti "valitut" olisivat niitä joilla on tarpeeksi rahaa/omaisuutta, jonka voi sitten jättää perinnöksi ainoalle perijälle. Ja näin saavuttaisimme vanhat hyvät ajat: Aristokratian ja maaorjuuden.

Kuten aikaisemmin totesin ratkaisut ovat helppoja. Toteuttaminen on vain haastavampaa, koska kaikki ihmiset ovat itsekkäitä kusipäitä, minä mukaan lukien :-)

• dwdwdw

Voi olla.
        Persut.

• qåaäzm

Aamennan tuohon.

• qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

Aamennan tuohon.

Tämä siis nimimerkille: "tekopyhyys_huipussaan"

• qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

Tämä siis nimimerkille: "tekopyhyys_huipussaan"

Kiihkosuvakit ovat joko äärettömän sinisilmäisiä, tai hirvittävän pahuuden vallassa kun antavat tällaisen uhan toteutua.

• olenko_rasisti
        Helppoakuinheinänteko kirjoitti:

"Tosin kukas tätä haluaisi toteuttaa varsinkaan kun itse asuu Euroopassa"

Niinpä tosiaan, eihän heitä ole kiinnostanut toteuttaa sitä silloinkaan, kun eivät vielä olleet muuttaneet Eurooppaan.

Kuinka monta vuotta muuten kondomin paikalleen asettamista pitää oikein opiskella afrikkalaisen keskimääräisellä älykkyysosamäärällä?

Entä kylän ainoan lapion käyttöä kaivon kaivamiseen sen sijaan, että käyttäisi sitä naapurikylän asukkaiden kallojen halkomiseen, vaikka jälkimmäinen varmaankin on enemmän afrikkalaisen yhteisöllisyyden mukainen tapa toimia. Sen toki ymmärrän, että sateliittiantennit ja Niken tossut ovat välttämättömyyshyödykkeinä ensisijaisia lapioihin ja kaivoihin verrattuna. Ainoastaan Suomen kaltaisessa Impiwaarojen junttilassa löytyy pölhökustaita, jotka kuvittelevat asioiden olevan juuri toisinpäin. Heitä sitten saakin hävetä, mutta onneksi heitä ei nuorten cityurbaanien joukossa ole ja edistyksellisten ja oppineiden vihreiden joukkotilaisuuksissa ei ensinkään.

• ParasRatkaisuTorjutaan

Afrikka ei tule toimeen ilman suuria avustusvirtoja muualta maailmasta. Niinpä ne täytyy liittää ehtoon, että avun vastaanottajamaissa aloitetaan heti väestön kasvun rajoittamis- ja pysäyttämistoimet.Tämä on ehkä kaikkein yksinkertaisin ja toimivin ratkaisu.

Mutta on täysin varmaa, että länsimaiden vasemmistoliberaalit eliitit ja muut tahot torjuvat ehdotuksen. Se on näet heidän mielestään törkeää rasistista puuttumista Afrikan asioihin!?

• Aavikon.apukeino

Minulla on peräkamarissa tilaa. Mummoni ja minun väliin mahtuu komeasti. ;)))

• J-Pöpiläinen

Ja minä annan heti taloni heille.

• loisijatwelcome

Matumaa on paras paikka
      Matumaa on iloinen
      Matumaassa viihdyt vaikka koko elämän pituisen
      Sellainen on Matumaa

• vitunvitunvitutus

Israel näyttää kunnioitettavaa esimerkkiä, kuinka väkivaltaista maahantunkeutumista yrittävää barbaarilaumaa tulee kohdella.

• tututuntututus

sinä vitunvtutus et ole lukenut historiaa ne on nimenomaan israelilaiset jotka ovat tunkeutuneet toisten maille jotta vittuun sieltä ja vähän äkkiä tai Aatu tulee .ja vie .

• Autetaan

Kyllä Euroopan pitää kantaa vastuunsa ja avata ilmasilta Afrikasta tänne. Myös taakanjako pitää ottaa heti käyttöön , jolloin Suomeen mahtuu laskennallisesti vaikka heti parisenkymmentä miljoonaa .

• oletko.tähän.valmis

Parisenkymmentä, olet ajastasi jäljessä todella pahasti. Eu on alustavasti laskenut suomen osuuden olevan 62 miljoonaa.
        Mutta tilanteen muuttuessa ja inarinjärven jään pinta-ala otettaessa huomioon, mahtuu vähintään 500 miljoonaa.
        Ei siinä silloin yksi piipittävä suomalainen enää missään näy, sinne se jalkojen alle tallautuu.

• Vokkihässijä

Pullaa ja pillua niin kylläsesiitä!

• Gkkgkgkggkgk

Siis pelkästään afrikasta..sitten vielö pääälle lähi idän tulijat ja kaukasuksen tulijat jotka on myös lisääntymässä rajusti...mmm pakistan ja afkanistan..

Eurooppa on nyt jo maailman tiheimmin asuttu kolkka ilman omavaraista energian ja raaka ainetuotantoa....euroopan ympäristö ei yksinkertaisesti kesta massa mamutusta...

• Aavikon.Kivittäjä

Jo on pojilla pelot.

Vanhusten hoito on retuperällä, pieniä eläkkeitä ei voi korottaa, ei euroakaan. Leegoista on lohjennut palanen ja ruokajonossa jaetaan vain näkkileipää. Työttömiä aktivoidaan niin, että 5% lähtee työkkärituesta teitpä mitä vaan. Ja tätä politiikka näyttää piisavan pitkästi eteenpäinkin.

Ja kaiken tämän jälkeen aitosuomalainen öyhö pelkää, että Saharan eteläpuolen muslimi tulee ja heittää kivellä otsaan.

Olisikohan elämässä oikeitakin murheita, kysyn vaan. ;)))

• EtOsaaEdesHävetä

SINÄ olet juuri se lyhytnäköinen tollo, jota harhautetaan vain raha-asioihin keskittymällä! Suvakkieliitti haluaa suomalaisten keskittyvän lompakkoonsa, jotta he eivät tajuaisi puolustaa omaa maataan, kansaansa ja kulttuuriaan.

Nuo sinun mainitsemat murheet ovat todella pieniä verrattuna tulevaan mamukatastrofiin. Mutta olet tyypillinen itsekäs egoisti, jota ei kiinnosta lastensa ja lastenlastensa tulevaisuus, vaan vain oma sen hetkinen tilanne. Häpeäisit, mutta sitäkään et osaa tietenkään tehdä!

• Miesmiehelle.on
        EtOsaaEdesHävetä kirjoitti:

SINÄ olet juuri se lyhytnäköinen tollo, jota harhautetaan vain raha-asioihin keskittymällä! Suvakkieliitti haluaa suomalaisten keskittyvän lompakkoonsa, jotta he eivät tajuaisi puolustaa omaa maataan, kansaansa ja kulttuuriaan.

Nuo sinun mainitsemat murheet ovat todella pieniä verrattuna tulevaan mamukatastrofiin. Mutta olet tyypillinen itsekäs egoisti, jota ei kiinnosta lastensa ja lastenlastensa tulevaisuus, vaan vain oma sen hetkinen tilanne. Häpeäisit, mutta sitäkään et osaa tietenkään tehdä!

Ei sillä oo lapsia. On tuhkis miehistä tykkäävä päästään eläkkeellä oleva ex- värvätty rättivarastonhoitaja. Aikaa sekoilla netissä.

• Tuhkamuna.Se.On
        Miesmiehelle.on kirjoitti:

Ei sillä oo lapsia. On tuhkis miehistä tykkäävä päästään eläkkeellä oleva ex- värvätty rättivarastonhoitaja. Aikaa sekoilla netissä.

Joo ei sillä ole lapsia. Tuskin muuten puolustelisi täällä pää punaisena 10 vuotiaan tytön raiskaajaa.

• Sitäsaamitätilaa

Piika ei ole ihminen, niitä voi myydä ja vaihtaa ja tehdä kauppaa. Tuottajat ostaa makkaroita ja alennustuotteita, Me too-kampanja koski vain ohjaajia, rahaa ei ronkita, se varjeltu pyhyys. Sillä on omat temppelinsä. Mustan munan romantiikka, siellä raha roiskuu, tulevaisuudessa ei tarvi lähteä ulkomaille. Meillä on jo Afrikkalainen hallinto, se on tehokas. Monelle tulee jo orpo olo, miten pieleen on mennyt hyvinvointivaltio.

• Jatsarit.ja.banjo

Hienoa kun tulee näitä Afriikan neekekkereitä. Jatsimusiikin ja koripalloilun taso nousee roimasti Suomessa.

• KansakinRappeutunut

Kommenttien vitsailuista huomaa, että edes mamukriittiset eivät aidosti välitä muusta kuin omasta sen hetkisestä tilastaan. Suomen tulevaisuus ei kiinnosta, koska ollaan itse kuollut. Valitettavasti moraalia ei löydy kansastakaan kuten ei päättäjistä.

• Ja kaikki miljardi mamua muuttaa juuri sinun naapurustoon.

• Suvakkionvitsi

Siis HUOM! kirjoita taivuta oikein: naapurustoosi! Ja sitten itse asiaan: muutama miljoona matua suomeen ,niin ne on silloin juurikin jokaisen meidän naapurustossa! Myös sinun:)! Hönö!

• Suvakkionvitsi kirjoitti:

Siis HUOM! kirjoita taivuta oikein: naapurustoosi! Ja sitten itse asiaan: muutama miljoona matua suomeen ,niin ne on silloin juurikin jokaisen meidän naapurustossa! Myös sinun:)! Hönö!

No voi anteeksi jos en kirjoita kielioppien mukaan. Mene soittamaan vaikka kielipoliisille tai jollekulle jota se oikeasti kiinnostaa. Niin JOS Suomeen tulisi muutama miljoona mamua mutta ei tule. Pelkkää liioittelua ja ennakkoluuloja.

• Suvakkionvitsi
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

No voi anteeksi jos en kirjoita kielioppien mukaan. Mene soittamaan vaikka kielipoliisille tai jollekulle jota se oikeasti kiinnostaa. Niin JOS Suomeen tulisi muutama miljoona mamua mutta ei tule. Pelkkää liioittelua ja ennakkoluuloja.

Tuollaiset sinisilmäiset , typerät hönöt kuin sinä ,juuri pilaavat euroopan, uskomalla kaiken mitä rahaa maahanmuutolla haaliva eliitti haluaa sinun uskovan.

• Naapurusto

Rusto se on naapurustokin.

Tuollaiset sinisilmäiset , typerät hönöt kuin sinä ,juuri pilaavat euroopan, uskomalla kaiken mitä rahaa maahanmuutolla haaliva eliitti haluaa sinun uskovan.

En usko kaikkea mitä minulle kerrotaan. Kuten esim. sitä että Eurooppaan tulisi miljardi mamua. Sinä näytät tosin uskovan vaikka mitä...

• Suvakkionvitsi

En usko kaikkea mitä minulle kerrotaan. Kuten esim. sitä että Eurooppaan tulisi miljardi mamua. Sinä näytät tosin uskovan vaikka mitä...

Laisesi tyhmä suvakki valitsee uskottavakseen vain matumyönteiset asiat. Muilta, ikäviltä, kamalilta haittatekijöiltä sulkee visusti silmänsä, on kuin pikku pupujussi ,joka päänsä pensaaseen työnnettyään, perse pystyssä luulee olevansa piilossa:)

Laisesi tyhmä suvakki valitsee uskottavakseen vain matumyönteiset asiat. Muilta, ikäviltä, kamalilta haittatekijöiltä sulkee visusti silmänsä, on kuin pikku pupujussi ,joka päänsä pensaaseen työnnettyään, perse pystyssä luulee olevansa piilossa:)

No samalla tavalla sinun laisesi idiootit rasistit valitsevat uskottavakseen vain mamuvastaiset asiat. Se että joku väittää että Eurooppaan tulee miljardi mamua ei ole tosiasia eikä seurausta nykyiseen tilanteeseen. Se on vain rasistien keksimä typerä valhe.

• Suvakkionvitsi

No samalla tavalla sinun laisesi idiootit rasistit valitsevat uskottavakseen vain mamuvastaiset asiat. Se että joku väittää että Eurooppaan tulee miljardi mamua ei ole tosiasia eikä seurausta nykyiseen tilanteeseen. Se on vain rasistien keksimä typerä valhe.

No tulihan se totuus sieltä, hyvä että edes myönnät valitsevasi uskottavaksesi vain matumyönteiset jutut! Kunnon pullahalaaja:)

No tulihan se totuus sieltä, hyvä että edes myönnät valitsevasi uskottavaksesi vain matumyönteiset jutut! Kunnon pullahalaaja:)

En sanonut niin. älä vääristele sanomisiani.

• sekoilijaseikkailija

Kuka on kimmokuulle sanonut ettei tule. Taitaa tämän nimimerkin kirjoittaja olla yhtä tietämätön kuin tuo aavikon.keidas.
        Siinähän pyörittelette omia pieniä ongelmianne, kun lopulta joudutte lähtemään ja luopumaan kaikesta omistuksistanne.
        Me muut olemme ainakin tietoisia asioista, ja teemme mitä voimme.
        Pelastaudumme muualle täältä.
        Säälin vain vanhuksia, heitä ei pysty kuljettamaan kovin pitkälle mukana.

• sekoilijaseikkailija kirjoitti:

Kuka on kimmokuulle sanonut ettei tule. Taitaa tämän nimimerkin kirjoittaja olla yhtä tietämätön kuin tuo aavikon.keidas.
        Siinähän pyörittelette omia pieniä ongelmianne, kun lopulta joudutte lähtemään ja luopumaan kaikesta omistuksistanne.
        Me muut olemme ainakin tietoisia asioista, ja teemme mitä voimme.
        Pelastaudumme muualle täältä.
        Säälin vain vanhuksia, heitä ei pysty kuljettamaan kovin pitkälle mukana.

Terve järki niin sanoo.

• Suvakkionvitsi

En sanonut niin. älä vääristele sanomisiani.

Sanoithan! Lue kirjoittamasi teksti uudestaan. HÖNÖ!

• Naurattaameitä

Terve järki niin sanoo.

Luulet että aivopestyjen aivojen ajatukset ovat omiasi!

Sanoithan! Lue kirjoittamasi teksti uudestaan. HÖNÖ!

Kyllä minä tiedän mitä minä olen kirjoittanut. Sinä et vain tiedä mitä olet lukenut.

• Naurattaameitä kirjoitti:

Luulet että aivopestyjen aivojen ajatukset ovat omiasi!

Ei minua ole kukaan aivopessyt, toisin kuin sinua.

Jos minä sanoisin että Suomeen lentää ensi vuonna miljardi lintua niin uskoisitko? Terveenä ihmisenä ymmärtäisit että vaikka joku väittäisi jotakin ei se tarkoita että niin tulisi tapahtumaan.

• Suvakkionvitsi

Ei minua ole kukaan aivopessyt, toisin kuin sinua.

Jos minä sanoisin että Suomeen lentää ensi vuonna miljardi lintua niin uskoisitko? Terveenä ihmisenä ymmärtäisit että vaikka joku väittäisi jotakin ei se tarkoita että niin tulisi tapahtumaan.

Senkummemmin asiasta kiistelemättä :luulet todella edelleen että aivopestyjen aivojesi ajatukset ovat omiasi. Mutta juuri aivopesusta johtuen tietenkin kuvittelet ettei sinua kukaan ole edes aivopessyt! HÖNÖ:)

• Kimmo_Kuu_Seikkailuun
        Suvakkionvitsi kirjoitti:

Senkummemmin asiasta kiistelemättä :luulet todella edelleen että aivopestyjen aivojesi ajatukset ovat omiasi. Mutta juuri aivopesusta johtuen tietenkin kuvittelet ettei sinua kukaan ole edes aivopessyt! HÖNÖ:)

Ja kumpikohan meistä usko täysin päättömiä ja perustelemattomia huhuja?

• KunhanKysäisen

Terve järki niin sanoo.

Jaa. No mitäs se terve järki sanoo nyt siihen, että Kroatia on sikäläisen poliisin mukaan hälytystilassa 120000 laittoman siirtolaisen lähestyessä sitä kautta Bosnia-Herzegovinaa?

Juuri nyt.

• KunhanKysäisen kirjoitti:

Jaa. No mitäs se terve järki sanoo nyt siihen, että Kroatia on sikäläisen poliisin mukaan hälytystilassa 120000 laittoman siirtolaisen lähestyessä sitä kautta Bosnia-Herzegovinaa?

Juuri nyt.

Kai tiedät että 120 000 on hieman pienempi määrä kuin miljardi?

• KunhanKysäisen

Kai tiedät että 120 000 on hieman pienempi määrä kuin miljardi?

Pienistä puroista kasvaa suuri virta. Et vastannut kysymykseen, vaan asetit naiivin vastakysymyksen.

Pienistä puroista kasvaa suuri virta. Et vastannut kysymykseen, vaan asetit naiivin vastakysymyksen.

Miljardi pakolaista on täysin päätön ajatus. 0,00012% siitä on täysin mahdollista. Vastaisitko nyt minun kysymykseeni?

• KunhanKysäisen

Miljardi pakolaista on täysin päätön ajatus. 0,00012% siitä on täysin mahdollista. Vastaisitko nyt minun kysymykseeni?

Älä nyt sentään alentuvaksi ja ylimieliseksi heittäydy, vaikka tunnetkin itsesi ilmeisesti paremmaksi kuin me muut tällä tunkiolla. Mamin lellikeistä kasvaa justiinsa tommosia...

Älä nyt sentään alentuvaksi ja ylimieliseksi heittäydy, vaikka tunnetkin itsesi ilmeisesti paremmaksi kuin me muut tällä tunkiolla. Mamin lellikeistä kasvaa justiinsa tommosia...

Vastaisitko nyt vain siihen kysymykseen?

• Naurattaameitä

Vastaisitko nyt vain siihen kysymykseen?

Tyhmälle ei kukaan enää vaivaudu vastaamaan :),joten poistu paikalta!

• Naurattaameitä kirjoitti:

Tyhmälle ei kukaan enää vaivaudu vastaamaan :),joten poistu paikalta!

Niin koska tiedät että olen oikeassa.

• realismia.kehiin

"En usko kaikkea mitä minulle kerrotaan. Kuten esim. sitä että Eurooppaan tulisi miljardi mamua"

En minäkään. Osa aivan varmasti hukkuu tai ammutaan matkalla.

• Khgvnku

Kehitysmaiden väestö kasvaa N 100 miljoonalla ihmisellä vuodessa
      Kolmessa vuodessa länsi Euroopan väkiimäärä
      Jos ruokaa ei ole nyt niin ei ole tulevaisuudessakaaN

Emme voi elättää hillitöntä lisääntymistä

• KylänVanhin

"Niin JOS Suomeen tulisi muutama miljoona mamua mutta ei tule. Pelkkää liioittelua ja ennakkoluuloja"

- Onpa huojentavaa , että tälläkin palstalla edes yksi tietää asioiden oikean laidan.

Mikäpä estäisi Suomea täyttymästä köyhistä maista tulevista maahanmuuttajista? Suomen rajavartiolaitosko? Frontex?Suomen lainsäädäntökö? Suomen maailmanlaajuisessa vertailussa huono sosiaaliturva ?Kansainväliset sopimukset , jotka sitovat myös Suomea? Nykyinen hallitusko , vaiko peräti tätä seuraava demari- kokkelis-vihreät hallituskoalitioko?

Näistä mainituista mikään ei estä Suomen rajojen sisälle sijoittumasta vaikka miljoonatolkulla elintasokuilun toiselta puolelta saapuneita ihmisiä , mikäli kaikki ilmoittautuvat turvapaikanhakijoiksi.

Kaikki on otettava vastaan ja tutkittava yksilöllisesti . Mikäli käy niin , että suurin osa humppa-mahmudeista saisikin hylsyn asialleen , näitä tuskin edes maasta saataisiin poistettua yhtään mihinkään.

No mistä Suomeen voisi suuntautua näin massiivinen muuttoaalto? Yksinkertaisesti Venäjältä. Venäjällä on miljoonia vierastyöläisiä ja muita mamuja , kotka ovat aina valmiita siirtymään sinne mistä rahaa on luvassa.

.Suomen itärajalla on tosiasiassa Putinin komennossa olevat rajaturvallisuudesta vastaavat viranomaiset ainoa tulppa ,massiiviselle köyhien vaellukselle Suomeen. Tilanne on siis oikeasti niin , että Putinin virasto tekee suomalaisten puolesta likaisen työn ja pitää kurjat pois Suomesta.

Mikä uskomattominta , niin näyttää että venäläiset tekevät tämän palveluksen nyt vielä meille ilmaiseksi. Nyt voikin kysyä , että miksi ja kuinka kauan?

• Mylvivää-.-Naurua

Mitä tehdään 200-miljoonalle ryssälle? Venäjän nähdään nälkää ja Putin tapattaa vastustajansa. Milloin vyöry sivistyksen pariin alkaa?

• Mylvivää-.-Naurua

Meillä täällä Ahvenanmaalla ollaan kovinkin huolissaan.Lisää miestenklubeja gloryholeineen kaipaan.

• Tosiasiassa

Ryssäpoika kova tekemään töitä! Eli suomi sitten vihdoinkin nousuun! Ja kauniit venäläisnaiset ennenkaikkea! Ei tarvitse enää käyttää persjalkaista ,lettunaamaista sukupuoletonta suomisuvakkia , haiskahtavatkin happamalta maidolta ja matulta! Eli tervetuloa vaan ryssät!

• roletaari

Ei niitä oo ku 140 miljoonaa. Riittävästi kuitenkin.

• J-U-ma-la

Kyllä väestönkasvuunkin on lääkkeet.

https://yle.fi/uutiset/3-10208868?origin=rss

Kongon terveysministeri: Ebola-epidemia levinnyt miljoonakaupunkiin
      Terveysviranomaiset pelkäävät verenvuotokuume ebolan lähtevän leviämään nopeasti suurissa asutuskeskuksissa.

• Alkusoittoa

Ompa väestöräjähdyksen kannalta loistavia uutisia!

• PillitPussiin

Niinhän ne olisi, lääkkeet, vaan kun ihminen pyrkii epätoivoisesti vastalääkkeitä kehittämällä mitätöimään luonnon vääjäämättömän kulun liikapopulaation poistamiseksi.

Näinhän se luonto toimii muillakin kuin ihmislajeilla.

Ihmislajista puhuttaessa on vähän vaikea tajuta, miksi lapsia tehtaillaan juuri sellaisilla alueilla, joilla elinolosuhteet ovat kaikkein huonoimmat. Ja kauniiksi lopuksi sitä liikapopulaatiota aletaan rahdata tänne pohjoiseen, missä ihmisen hiilijalanjälki on muutenkin iso.

• Älä.mene

Venäjällä HIV jatkaa leviämistä. Kongon ja Venäjän kaltaiset kehitysmaat ovat terveysriskejä.

• Suvakilletissiä

Aika sivistymätöntä ja oppimatonta puhua venäjästä kehitysmaana:)!

• KovaKeinoKäyttöön

Jos muu ei auta, niin WHO:n pitää kehittää virus, joka steriloi ihmisiä. Sitä pitää sitten levittää salaa Afrikan ongelma-alueille. Virus pitää olla sellainen, että se vaikuttaa vain nykyisiin hedelmällisiin naisiin. Jo yhden sukupolven synnyttämättömyys olisi valtava helpotus!

• älä.vaivaudu.vastaamaan

Ehkä luonto sittenkin iskee takaisin, maapallo kehittää jotain supertappajabakteeria, jolla saa karistettua nämä syöpäläiset pinnaltaan.
      Tarkoitan siis kaikkia, joka ikistä syöpäläistä.

• Kurjalisto.kuolee

Venäjällä HIV jo tekee tuhojaan.

• Ihmetouhua
        Kurjalisto.kuolee kirjoitti:

Venäjällä HIV jo tekee tuhojaan.

Mitä rasistista on kertoa tyhmälle, sivistymättömälle suvakille että hiv ei enää tänäpäivänä kuulu kuolemaan johtaviin sairauksiin? Kummallista! Jos vastaus ei koske maahanmuuttoa niin ei koske myöskään kirjoitus johon vastasin.

• bggdbfgdf

Sipilä ainakin voitaisiin pistää tilille sanoistaan ja pakottaa majoittamaan ja elättämään ainakin pariakymmentä tuollaista henkilökohtaisesti.

• bggdbfgdf

Minä voisin itse olla ensimmäinen Sipilän elättämä.

• hfgdhfgfgdh

Jos olisit matu sen sijaan, että pelkkä nikkien kopioija, niin kyllä, niin voisit olla. :D

• Ilmeilij

Tilanne alkaa pikkuhiljaa muistuttamaan 1500-luvun lopun linnaleirin aiheuttamaa katkeruutta. Päädytään sitten lopulta uuteen nuijasotaan.

• Matuu

Jaetaan niille kortsuja ja valkaisuvoidetta?

• MOT

No, jos rajakit tahtoo että kansanvaelluksia ei koskaan tapahdu, niin avain siihen on oikeudenmukaisempi hyvinvoinnin jakaantuminen. Rajakit ostavat esimerkiksi tuotteita noista maista, lahjoittaa rahaa noita maita tukeviin hankkeisiin. Hyvinvoinnin perässä kansakunnat juoksee, ihan samalla tavalla kuin tekin vingutte uutta puhelinta ja pleikkaria. Voitte raivota ja polkea jalkaa, itkunsekaisesti nyyhkiä, "mutku mä en haluu" kansanvaellukset ei lopu ja rauhaa ei tälle planeettalle saada, ennenkuin rikkaitten ja köyhien välinen kuilu madaltuu ja häviää.

• roletaari

Tähänastinen kehitysapu rahallisessa, teknisessä, kolutuksellisessa ja terveyden huollon muodossa on vain kiihyttänyt väestöräjähdystä.

Hyvinvoinnin tehokkaampi tasaaminen kiihdyttäisi sitä entisestään.
        Ei ole mitään perusteltua syytä uskoa muuta!

• EiPidäPaikkaansa

Puhut paljon mutta paskaa. Rikkaissa teollisuusmaissa syntyvyys on jopa vaarallisen alhaalla, ihan näin eläkkeiden ja tuottavuuden suhteen. Väestöpyramidi mm. Suomessa on vaarallisesti vinksallaan.

• 324324

Kansanvaellushan loppuu juuri siihen kun laitamme tarpeeksi rautaa rajalle ja sanomme nyt riittää sekä samalla lopetamme sen lähestulkoon hyödyttömän kehitysavun suoltamisen, jolloin loppuu se täysin edesvastuuton liikasikiäminenkin.
        Ehkäpä kukaties sitten pakon edessä kehitysmaalaisilla löytyisi intoa puhaltaa yhteiseen hiileen ja rakentaa maistaan elinkelpoisia.
        Maailma tai sen luonto ei parane sillä, että siirretään ihmismassat länteen tuhoamaan sitä lisää.

• EiTasanLopu
        324324 kirjoitti:

Kansanvaellushan loppuu juuri siihen kun laitamme tarpeeksi rautaa rajalle ja sanomme nyt riittää sekä samalla lopetamme sen lähestulkoon hyödyttömän kehitysavun suoltamisen, jolloin loppuu se täysin edesvastuuton liikasikiäminenkin.
        Ehkäpä kukaties sitten pakon edessä kehitysmaalaisilla löytyisi intoa puhaltaa yhteiseen hiileen ja rakentaa maistaan elinkelpoisia.
        Maailma tai sen luonto ei parane sillä, että siirretään ihmismassat länteen tuhoamaan sitä lisää.

Ja sitten sä heräsit tyyny oksennuksessa ja vedit Iljan tiukkaan lusikka-asentoon.

• 5676757655
        EiTasanLopu kirjoitti:

Ja sitten sä heräsit tyyny oksennuksessa ja vedit Iljan tiukkaan lusikka-asentoon.

Kommunistilta nyt ei voi mitään muuta odottakaan kuin korkeintaan aatteellista sokeaa paatosta.... montako miljoonaa ihmistä meinaatte muuten seuraavaksi tappaa järjettömyyksillänne? Kuinka kurjia meinaatte saada yhteiskunnista ja maailmasta tällä kertaa?

• qåaäzm

Tämä kansainvaellus liittyy myös erään uskonnollispoliittisen systeemin valta- sekä leviämispyrkimyksiin maailmassa. Sen tavoite on maailmanvalta. Vasta silloin on rauha kuulemma tullut kun kaikki saadaan alistettua tuolle systeemille.

• Eivätköhän ne kaikki mahdu Inarijärven jäälle. Sitten vain odotellaan kesähelteitä.

• Aslak.Jollivuonosa

Met emme ota etelän rasistipellejä seisomaan Inariin jäälle. Pillaavat kalaveet.

• RefugeesWellcome

Islam tulee oletko valmis, kun suomi on Islamisoitu kehitysmaamuslimeilla ja poliittinen rauhanuskonto Islam on valtavirtaa niin silloin suomessa on rauha maassa ja hyvä tahto.......

• Hoplaax
    • Odingay

Vaihtaisin kaikki uomen natsit miljoonaan maahanmuuttajaan. Suomi voittaisi. Älykkyys ja työmotivaation kasvaisi.

• Mylvivää.Tekonaurua

Näköjään olisit siinä "uomen natsit" -porukassa vaihtumassa ensimmäisenä " työmotivaation kasvaisi". ???. kuinkas älykkyys noilla eväillä? Kiva nimimerkki sulla. Ihanko itse keksit, vai auttoiko ärhooseekaverisi?

• TerrorismWellcome

Nämä viherkommarit ja muut suvakithan vaihtaisivat kaikki ne suomalaiset jotka vastustavat sairasta ahdasmielistä Islamia palvovien kehitysmaamuslimien haittamaahanmuuttoa ja niiden islamilaista kalifaatti unelmaa suomessa. Väestönvaihdoshan tosin on jo käynnissä jo ympäri eurooppaa kuten myös suomessakkin, muuta afrikan ylikansoituksen johdosta ja jatkuvista kehitysmaa muslimi invaasioista johtuen eurooppa tulee muuttumaan kehitysmaaksi.

• 4545

Kommunistien ihmisvihamielisyys ja itsetuhoisuus nyt on hyvin selvästi tullut tutuksi vuosikymmenien varrella, olisi liikaa olettaa mitään kehitystä tapahtuneen parempaan :/

• Työtä

Tämä on otettava mahdollisuutena!

Miljoonat tekevät kädet nostavat Euroopan takaisin teollisuusmaiden kärkeen!
      Vihdoinkin mekin saamme Kiinan veroisen työvoimareservin!

• paljon.tekeviä.käsiä

Olen kyllä katsonut niitä käsiä. Pitkin päivää näkyvät heiluvan puheen tahtiin kun heimot pitävät neuvostoaan kauppakeskusten käytävien penkeillä ja kuppiloissa.
        Ahkeralta kädet silloin näyttävät, ovat ilmeisesti niitä tekeviä käsiä.
        Sitten näkyy joko tv:ssä tai fiksuissa edistyksellisissä medioissa yleensä, kun tiettyyn aikaan päivästä tekevät kädet ovat mattoa vasten kannattelemassa nöyrässä asennossa olevaa vartaloa.
        Joten olet kyllä oikeassa, miljoonia tekeviä käsiä vaan, niin Euroopasta tulee johtotähti.

• klobis

Jos kaikkialla maailmassa oltaisiin yhtä sivistyneitä ja edistyneitä kuin länsimaissa niin mahdoton lisääntyminen loppuisi. Sen sijaan Eurooppaan otetaan lisää väkeä ylilisääntymään ja täyttämään maa. En tajua tätä logiikkaa. Miksi hyvinvointi ja edistys pitää tuhota alkeellisuudella ja pidäkkeettömällä lisääntymisellä. Tuo liikakansoitus kuitenkin on se ihmiskunnan ykkösongelma vaikka siitä ei voi ääneen kukaan puhua koska lääketiede on niin kovasti pelastanut yksilöitä yhteisön sijaan. Nykylääketiede pyrkii palvomaan yksittäisi ihmisiä eikä se suuntaus todellakaan kunnioita maailmaa globaalisti. Meidät kulttuurisesti erilaiset ihmiset sekoitetaan toisiimme vain sen takia, että saadaan aikaan sotaa ja vihaa. Jokainen jolla vähääkää ön on visionääristä älyä tai kykyä rakentaa palapelistä kokonaisuutta, tajuaa, että olemme todellakin täyden tuhon tiellä. Ne, joiden elämässä ei ole ollut mitään ikävää tähän mennessä, lienevät edelleen onnellisen luottavaisia tulevaisuuden suhteen. He joilla ei oikeasti ole mitään käsitystä vielä ihmisten tarpeesta muodostaa pieniä ryhmiä jotka pitävät yhtä. Globaalius on teeskentelyä ja epätoivoa. Sellaista ei yksinkertaisesti ole olemassa.

• Ipakolainen

Mitäs sieltä Afrikasta muuten on tulossa? Siirtolaisia? Maahanmuuttajia? Turvapaikanhakijoita? Vaiko ihan pakolaisia?

Tällä on aika iso merkitys tähän asiaan.

• RobertKinty

Ei oteta vastaan. Ei mulla muuta.

• RobertKinty

Otan vastaan vain Kelan tukia ja kaljaa tiskisltä. En muuta.

• RobertKinty

Ota vaan jos siltä tuntuu kaima. Ei mulla muuta.

• OikeauskoinenEemeli

"Jos kuulostaa, niin kuulkaapa tämä. Tuon saman arvion mukaan peräti puolet tuosta kasvusta eli kaksi miljardia ihmistä syntyy Afrikan Saharan eteläpuoleiselle alueelle. Jo nyt tuo alue ei pysty elättämään miljardin kokoista väestöään vaan sieltä on kova hinku muuttaa pääasiassa Eurooppaan."

- No ainakin näistä suurin osa on kristittyä väkeä. Raja menee Afrikassa niin että Pohjois-Afrikka on islaminuskoisia valtaosaltaan ja nämä Saharan eteläpuoliset alueet ovat enemmistöltään kristittyjä.

• RobertKinty

"Jo nyt tuo alue ei pysty elättämään miljardin kokoista väestöään vaan sieltä on kova hinku muuttaa pääasiassa Eurooppaan."

Kukapa sitä ei lähtisi ilmaisten lihapatojen ääreen islamisoimaan samalla maailmaa. Ei mulla muuta.

• RobertKinty

"No ainakin näistä suurin osa on kristittyä väkeä. Raja menee Afrikassa niin että Pohjois-Afrikka on islaminuskoisia valtaosaltaan ja nämä Saharan eteläpuoliset alueet ovat enemmistöltään kristittyjä."

Jotain positiivistakin. Ei mulla muuta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3442
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2091
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      69
      1941
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1510
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1348
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1316
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1277
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1045
    Aihe