.. Olipas Himokkaita Naaraita.. Taas.. ;P

NuuskaJaPrklNartut

.. VaiksKuinkPal.. Meinasivat Imeä Ihan Kuivaks.. ;(

16

293

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaaà, että ihan kärsä töttöröllään lähestyivät?

      Olipas tuhmasti tehty. Ja Nuuska tietysti läpsi näitä narttusia päin näköä? Senkin jännämies.

      • .. Jeps.. ;(.. Iholle tunkivat ihan väkisin.. Ei auttanut edes LisäPukeutuminen.. Roikkuivat sit Rytkyissä ja Pyrkivät ihan suoraan sanottuna Naamalle.. ;D

        .. Ei auttanut mikään.. Ei siis niin mikään.. Ei kiltisti puhuminen, ei kiukkuinen manaus.. Ei Puhina, eikä Puhkuminen.. Muutama taisi siinä sitten saada Siipeensä, kun oli pakko HätäVarjeluna turvautua ItsePuolustukseen.. ;D.. Noh, Osa taisi tehdä Viimeiset SiivenIskunsa siinä Rytäkässä.. ;P

        .. Jos HätäVarjeluna Suoritettu ItsePuolustus tekee JännäMieheksi, niin.. ;(


    • Ananias

      Mitä on tapahtunut?

      • woodcock.chocha-

        Kapinen ketun-nahkamuhvi vaan narisee kuivana


    • Nuuska

      bluffaa.

      • .. En Varpisti Bluffaa.. Mene Ite katsomaan vaikka jonnekin Pöpelikköön.. Ja Vieläpä johonkin Vesistön/Kosteikon tjmv. lähelle.. Niin Takuulla Yllätyt.. ;D


    • snipe.chocha-

      Joko äämmät homoillekki meetooilee?
      Nuuska ei jaa kurpitzaa

      https://www.youtube.com/watch?v=xjK5SEVjyNY

      • .. Taidat Houria jotain Omia Juttujas.. ;D


    • mansikkakakkua

      Moikka, Muikkunen. Noi hyttyset ovat nyt kiusana päivälläkin ja aurinko joka räköttää täydeltä terältään. Pitkähihaisessa puserossa pitäisi olla ettei iho pala,ei auta auringonsuojarasvat jos mä maata muokkaisin keskellä päivää. Hyvä kun varjosta varjoon uskaltaa kulkea ihan normaalisti, mutten mä uskalla ainakaan 5min. pidemmäks aikaa jäädä aurinkoon seisoskelemaan ja jutskaamaan kenenkään kanssa.

      Olkihattun ostin... siis tuo on kyllä jotain muovin sekoitetta uskoisin... mutt olkihattua kun en löytänyt hattukaupoistakaan. Soittelin vielä ainakin kymmeneen kauppaan ja kysyin... vaan eipä löytynyt; joten ostin sen jota muutoin pidin kauniinpana ja sopivampana.

      Hyttysiä inisee nyt täälläkin, syntyivät heti helteiden alettua eikä täällä tuule tarpeeksi ett noista kiusalaisista edes hetkeksi pääsisi eroon. Eipä sikseen ei asuntovaunussa niistä ole haittaa eikä ulkona voi nyt mitään tehdä, mutt lämpöhalvauksen saan jos sisällä koko päivän istun.
      Mä taidankin lähteä uimaan... uimahalliin ja tiedän kyllä ketä pyydän mukaani, toivottavasti se uinti mun seurassani hänelle sopii, hänellä on lomaa tämä viikko, tiedän. Setäni seurassa ainakin saisin olla taatusti rauhassa, naimisissa oleva mies jolla on aina sormus sormessa... mullakin on sileä kultasormus,jonka voin laittaa sormeeni.

      Jos jotkut luulee meitä aviopariksi ja jättää edes yritykset sikseen... mun toiveeni on sillä toteutunut... eikä sedällä varmaan ole mitään mun pikku juonitteluani vastaan. Harva äijä tulee edes haastamaan, millään tasolla, tuota tätini aviomiestä... on sen verran rungokas yksilö; heti näkee ettei ihan kovassakaan koitoksessa kaadu!

      Näkyilee taas...

      • .. Moikka.. Juuh.. On Aivan TuskasetKelit.. Ei ole ValkoIhoiselle Sopivat Kelit ollenkaan.. ;P

        .. Taitaa olla niin pientä nykyään myynti ja/tai VerkkoKaupat vallanneet myynnin, ettei KiviJaloissa kannata kauheasti pitää noita(kaan).. ;P

        .. Taitaa olla joitakin Paarmojakin jo liikenteessä.. Sellainen Surina kävi välillä niskan juurella.. Mut joo.. Noita VerenImijöitä on nyt liikenteessä.. Ja Paljon onkin.. Muutama tunti meni ihan kohtuu hyvin, kun pysyin suurimman osan ajasta liikkeessä, mutta sitten lopuksi kun ajattelin Naatiskella&Fiilistellä IltaAuringon viimeiset hetken KalojaNarraten, niin sitten se Meno vasta HelvetilliSeksi Äityikin.. ;D

        .. Vaihdoin vielä hetkeksi PitkäLahkeiset Shortseihin ja laitoin ne, kengät ja sukat Tuulettumaan.. Mut.. Aikast Hätäseen sai pukea ne takas Piälle.. ;D.. Pakko oli laittaa vielä aina välillä hetkeksi ohkainen juoksutakki suojaamaan käsivarsia.. Mut joo.. Ei siitä touhusta kyllä päässyt oikein nauttimaan, kun ainoa mikä edes hieman auttoi (Max. Parin Heiton Ajaksi.. ;D).. Oli paikan vaihtaminen jatkuvasti.. ;P

        Toivottavasti pääsit Uiskentelemaan&Viilentymään.. Ja toivotaan, että nää Qaameat kelit Menis Äkkiä Ohi.. ;P

        .. Näkkyilee.. Ja PäivänJatkoja.. =)


      • mansikkakakua
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Moikka.. Juuh.. On Aivan TuskasetKelit.. Ei ole ValkoIhoiselle Sopivat Kelit ollenkaan.. ;P

        .. Taitaa olla niin pientä nykyään myynti ja/tai VerkkoKaupat vallanneet myynnin, ettei KiviJaloissa kannata kauheasti pitää noita(kaan).. ;P

        .. Taitaa olla joitakin Paarmojakin jo liikenteessä.. Sellainen Surina kävi välillä niskan juurella.. Mut joo.. Noita VerenImijöitä on nyt liikenteessä.. Ja Paljon onkin.. Muutama tunti meni ihan kohtuu hyvin, kun pysyin suurimman osan ajasta liikkeessä, mutta sitten lopuksi kun ajattelin Naatiskella&Fiilistellä IltaAuringon viimeiset hetken KalojaNarraten, niin sitten se Meno vasta HelvetilliSeksi Äityikin.. ;D

        .. Vaihdoin vielä hetkeksi PitkäLahkeiset Shortseihin ja laitoin ne, kengät ja sukat Tuulettumaan.. Mut.. Aikast Hätäseen sai pukea ne takas Piälle.. ;D.. Pakko oli laittaa vielä aina välillä hetkeksi ohkainen juoksutakki suojaamaan käsivarsia.. Mut joo.. Ei siitä touhusta kyllä päässyt oikein nauttimaan, kun ainoa mikä edes hieman auttoi (Max. Parin Heiton Ajaksi.. ;D).. Oli paikan vaihtaminen jatkuvasti.. ;P

        Toivottavasti pääsit Uiskentelemaan&Viilentymään.. Ja toivotaan, että nää Qaameat kelit Menis Äkkiä Ohi.. ;P

        .. Näkkyilee.. Ja PäivänJatkoja.. =)

        Jeps, käytiin uimassa ja me naiset ainakin käytiin saunas löylyssä ja sitten mentiin vielä oikein kunnon pesulle ja viileään suihkuun viimeeks. Meinattiin käydä vielä kahvillakin, mutt meidän ritarimme soitteli meille ett odottaa jo meitä autolla... "missä hitossa te viivytte?"

        Pudottivat munt parkkiluolaan autolleni... oli siellä viileetä, mutt pakokaasun ja pensan haju hieman häiritsi... parempi ilmastointi jos olis, niin ois viityisämpi sieltäkin käydä autoa hakemassa. Haiskoot mille haisee...auto ainakin oli suhteellisen viileä,kun ei ollut auringossa grillattu taivasalla. Olis pitänyt hoksata käydä ensin ostoksilla Hansakorttelissa ja Kauppahallissa... no huomenna sitten on mentävä hankinta matkalle. Pähkinöillä, omenalla ja kahdella munalla näkkärillä ei oikein pitkälle pötki. Salaatti aineksia, kaalia ja juureksia sekä sipuleita... valko- kelta- ja punasipulia... noilla jo pötkii pitkälle.

        Ai niin ja sain litran verran kuivattuja suppilovahveroita nyt tädiltäni, kun olin kertonut hänelle ettei mulla ole kuivattujasieniä enää. Sienet olivat tyhjään kilon hienosokeripussiin pakattu; arvaan ett ovat heidän mökillään säilömiä eväitä viime talven varalle.

        Keleistä puheenollen ovat aika hankalat jos omaa samanlaisen ihon mitä minäkin, tähän aikaan vuodesta palaa ihoni aika nopeasti, kuten hiuksenikin. Eikä ole vitsi... johtuu noista pigmenteistä. Onnekseni ei enää tule niin paljon ja voimakkaana noita "teren p*skoja" kasvoihin kuin kakarana. Ilmeisesti silläkin on vaikutusta kun en niin paljon enää auringossa ole... mukulana ei sitä malttanut pysytellä auringosta poissa... vaikka nahka joskus kärähtikin ja olin tulipunainen, seuraavaks nahka hilseili pois... usein öisin oikein liuskoina ja oli tuskallista nukkua.

        Joskus nousi oikein kuumekin ja käytiin lääkärissäkin... äiti sai moitteita, kun mun ihoni oli rakoilla ja mä olin kipeä kuin mikä. NIINKUIN se Emon vika olis ollut!!! Mä vintiö kun en uskonut kuin sen ajan; kun nahkaa poltteli ja oksennutti... tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
        Jospa keittäisin teetä ja hunajaa tähän aikaan... ja illalliseksi paistan munakkaan, iltapalaksi omena. Huomenna syön kunnolla, kun ensin käyn kaupoilla. Paistan possun kasleria pallogrillä ja teen uudesta kaalista; Coleslawsalaattia... kaalista, porkkanasta, selleristä ja omenasta... kermaviilillä. Nyt tulee nälkä jo pelkästä kuvitelmasta.

        Näkyilee...


      • mansikkakakua kirjoitti:

        Jeps, käytiin uimassa ja me naiset ainakin käytiin saunas löylyssä ja sitten mentiin vielä oikein kunnon pesulle ja viileään suihkuun viimeeks. Meinattiin käydä vielä kahvillakin, mutt meidän ritarimme soitteli meille ett odottaa jo meitä autolla... "missä hitossa te viivytte?"

        Pudottivat munt parkkiluolaan autolleni... oli siellä viileetä, mutt pakokaasun ja pensan haju hieman häiritsi... parempi ilmastointi jos olis, niin ois viityisämpi sieltäkin käydä autoa hakemassa. Haiskoot mille haisee...auto ainakin oli suhteellisen viileä,kun ei ollut auringossa grillattu taivasalla. Olis pitänyt hoksata käydä ensin ostoksilla Hansakorttelissa ja Kauppahallissa... no huomenna sitten on mentävä hankinta matkalle. Pähkinöillä, omenalla ja kahdella munalla näkkärillä ei oikein pitkälle pötki. Salaatti aineksia, kaalia ja juureksia sekä sipuleita... valko- kelta- ja punasipulia... noilla jo pötkii pitkälle.

        Ai niin ja sain litran verran kuivattuja suppilovahveroita nyt tädiltäni, kun olin kertonut hänelle ettei mulla ole kuivattujasieniä enää. Sienet olivat tyhjään kilon hienosokeripussiin pakattu; arvaan ett ovat heidän mökillään säilömiä eväitä viime talven varalle.

        Keleistä puheenollen ovat aika hankalat jos omaa samanlaisen ihon mitä minäkin, tähän aikaan vuodesta palaa ihoni aika nopeasti, kuten hiuksenikin. Eikä ole vitsi... johtuu noista pigmenteistä. Onnekseni ei enää tule niin paljon ja voimakkaana noita "teren p*skoja" kasvoihin kuin kakarana. Ilmeisesti silläkin on vaikutusta kun en niin paljon enää auringossa ole... mukulana ei sitä malttanut pysytellä auringosta poissa... vaikka nahka joskus kärähtikin ja olin tulipunainen, seuraavaks nahka hilseili pois... usein öisin oikein liuskoina ja oli tuskallista nukkua.

        Joskus nousi oikein kuumekin ja käytiin lääkärissäkin... äiti sai moitteita, kun mun ihoni oli rakoilla ja mä olin kipeä kuin mikä. NIINKUIN se Emon vika olis ollut!!! Mä vintiö kun en uskonut kuin sen ajan; kun nahkaa poltteli ja oksennutti... tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
        Jospa keittäisin teetä ja hunajaa tähän aikaan... ja illalliseksi paistan munakkaan, iltapalaksi omena. Huomenna syön kunnolla, kun ensin käyn kaupoilla. Paistan possun kasleria pallogrillä ja teen uudesta kaalista; Coleslawsalaattia... kaalista, porkkanasta, selleristä ja omenasta... kermaviilillä. Nyt tulee nälkä jo pelkästä kuvitelmasta.

        Näkyilee...

        .. Noh, On sulla sentään sen verran aineksia, ettei ole ihan pakko lähteä kaupoille tänään.. Ite vedin just ViidenMunanMunakkaan.. "Mausteeksi" KalkkunaLeikkelettä ja Pippuria.. Ja nyt on Tee hautumassa.. Kylkeen Hunajata&Suklaatia.. =)

        .. Olisit sä varmaan saanut lainattua tutuiltas jotain lihaa tjmv.. Jos oikein kova Tarve/Halu olisi iskenyt ja niillä olisi sattunut olemaan, eikä akuuttia tarvetta heillä olisi ollut.. Tuli vaan mieleen.. Jos siis heidän majapaikka on lähistöllä.. ;P

        .. Ja Juuh.. Tuollaisia ne (monet) Tytöt&Naiset joskus (Aina.. ;D) On.. Mitään ei uskota ja tehdään mitä lystää.. ;D

        IllanJatkoja Sinne.. =)


      • mänSikaLakua
        mansikkakakua kirjoitti:

        Jeps, käytiin uimassa ja me naiset ainakin käytiin saunas löylyssä ja sitten mentiin vielä oikein kunnon pesulle ja viileään suihkuun viimeeks. Meinattiin käydä vielä kahvillakin, mutt meidän ritarimme soitteli meille ett odottaa jo meitä autolla... "missä hitossa te viivytte?"

        Pudottivat munt parkkiluolaan autolleni... oli siellä viileetä, mutt pakokaasun ja pensan haju hieman häiritsi... parempi ilmastointi jos olis, niin ois viityisämpi sieltäkin käydä autoa hakemassa. Haiskoot mille haisee...auto ainakin oli suhteellisen viileä,kun ei ollut auringossa grillattu taivasalla. Olis pitänyt hoksata käydä ensin ostoksilla Hansakorttelissa ja Kauppahallissa... no huomenna sitten on mentävä hankinta matkalle. Pähkinöillä, omenalla ja kahdella munalla näkkärillä ei oikein pitkälle pötki. Salaatti aineksia, kaalia ja juureksia sekä sipuleita... valko- kelta- ja punasipulia... noilla jo pötkii pitkälle.

        Ai niin ja sain litran verran kuivattuja suppilovahveroita nyt tädiltäni, kun olin kertonut hänelle ettei mulla ole kuivattujasieniä enää. Sienet olivat tyhjään kilon hienosokeripussiin pakattu; arvaan ett ovat heidän mökillään säilömiä eväitä viime talven varalle.

        Keleistä puheenollen ovat aika hankalat jos omaa samanlaisen ihon mitä minäkin, tähän aikaan vuodesta palaa ihoni aika nopeasti, kuten hiuksenikin. Eikä ole vitsi... johtuu noista pigmenteistä. Onnekseni ei enää tule niin paljon ja voimakkaana noita "teren p*skoja" kasvoihin kuin kakarana. Ilmeisesti silläkin on vaikutusta kun en niin paljon enää auringossa ole... mukulana ei sitä malttanut pysytellä auringosta poissa... vaikka nahka joskus kärähtikin ja olin tulipunainen, seuraavaks nahka hilseili pois... usein öisin oikein liuskoina ja oli tuskallista nukkua.

        Joskus nousi oikein kuumekin ja käytiin lääkärissäkin... äiti sai moitteita, kun mun ihoni oli rakoilla ja mä olin kipeä kuin mikä. NIINKUIN se Emon vika olis ollut!!! Mä vintiö kun en uskonut kuin sen ajan; kun nahkaa poltteli ja oksennutti... tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
        Jospa keittäisin teetä ja hunajaa tähän aikaan... ja illalliseksi paistan munakkaan, iltapalaksi omena. Huomenna syön kunnolla, kun ensin käyn kaupoilla. Paistan possun kasleria pallogrillä ja teen uudesta kaalista; Coleslawsalaattia... kaalista, porkkanasta, selleristä ja omenasta... kermaviilillä. Nyt tulee nälkä jo pelkästä kuvitelmasta.

        Näkyilee...

        Kaheli pissis se jaksaa höpöttää ja höpöttää höpöttää höpöttää höpöttää höpöttää höpöttää höpöttää höpöttää höpöttää höpöttää höpöttää höpöttää höpöttää höpöttää höpöttää


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, On sulla sentään sen verran aineksia, ettei ole ihan pakko lähteä kaupoille tänään.. Ite vedin just ViidenMunanMunakkaan.. "Mausteeksi" KalkkunaLeikkelettä ja Pippuria.. Ja nyt on Tee hautumassa.. Kylkeen Hunajata&Suklaatia.. =)

        .. Olisit sä varmaan saanut lainattua tutuiltas jotain lihaa tjmv.. Jos oikein kova Tarve/Halu olisi iskenyt ja niillä olisi sattunut olemaan, eikä akuuttia tarvetta heillä olisi ollut.. Tuli vaan mieleen.. Jos siis heidän majapaikka on lähistöllä.. ;P

        .. Ja Juuh.. Tuollaisia ne (monet) Tytöt&Naiset joskus (Aina.. ;D) On.. Mitään ei uskota ja tehdään mitä lystää.. ;D

        IllanJatkoja Sinne.. =)

        Älä nyt pahastu jos osallistun teidän keskusteluun :)

        Itse olen varsin innokas teeharrastaja! Käytätkö irtoteetä vai pelaatko edelleen pusseilla? Itse olen investoinnut satoja euroja Eva Solon teenlaittovälineisiin jotka on mun mielestä hinta-laatu-käytännöllisyys-ulkonäkösuhteeltaan aivan parhaita. Mistä teelajeista tykkäät? Itse suosin mm. Yerba Matea (lähinnä Forsmanin Kuumaa Tanssia), Nordqvistin China & Nippon Greeniä, voimakkaan vanilijan makuista (yleensä) mustaa teetä, vihreää ja mustaa pergamottiöljy-Earl Greytä... ja kaikenlaista muuta. Tykkään valmistaa niitä sekä lämpimänä että myöskin kylmähaudutuksena. Kylmähaudutus on tosi vaivatonta - jääkaappiin vaan sopiva satsi (litra) ja maukas kylmä juoma on valmista 12-24h kulttua :) Siinä samassa kannussa voi usean päivän uuttaa samoja lehtiä lisäten vettä kun edellistä on juotu vaikka noin puoleen väliin.


    • hienoahienoa
      • .. Noi on Noita JännäÄtmien ja muiden Jänniksien MärkiäUnia.. ;P

        .. Mulle tulee mieleen.. Syystä, jos toisesta.. SaunanTakamus.. Ja/tai Suo.. Kuokka jne.. ;P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe