olin nyt 15v. olen antanut säärikarvojen kasvaa mutta nyt ne ovat ehkä jo liian pitkät joten ajattelin pitäisikö minun sheivata ne pois kesäks kun rupean käyttämään sortseja
Vastaukset 6
- Pato_Banton
Ei säärikarvat haittaa runkkaamista!
Poikien tulee leikkauttaa tukka ja ajaa parta. Muuten karvaisuus on plussaa. Nainen on taas kauneimmillaan karvattomana, lukuunottamatta tukkaa ja kulmakarvoja. Siksi naiset ajavat kasivarsia, sääriä, kainaloita ja vittukarvat. Eriäviäkin näkemyksiä on, mutta kyllä ne ovat vähemmistön mielipiteitä.
- vain-lyhennys-
Ei kannata ainakaan ihoa myöden. Jos tekee mieli ajella, niin ajele parturinkoneella lyhyemmäksi. Se hirveä kutina on aika paha, kun sänki alkaa kasvamaan.
- Epilaattoris
Epilaattorilla, niin ei tule terävää sänkeä.
Voi sheivata kokonaan , on siistin näköinen kun ei karvat rehota.
miten suhun otetaan yhteyttä
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681036
- 60832
- 86800
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46663
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko77606- 62599
- 28575
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35575Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569