Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Keskustelu tyyleistä suomi24

Kurtti

Minua häiritsee todella paljon ilmiö joka on huomattavissa juuri suomi24 keskusteluissa.

Minua ärsyttää todella paljon, kun joka kirjoitukseen vastaa aina, joka ikinen kerta joku kyyninen,itseensä/maailmaan kyllästynyt ja vajaa ihminen jotain asiaan kuulumatonta!AINA! Ja tuntuu kuin ei olisi keskustelua jossa ei olisi näin. Esim. Kyselin täällä kerran jatko-opiskelu mahdollisuuksia tutkintooni niin kommentit oli vaan: "Mitäs oot valinnu niin paskan koulun,että pitää jatkaa opiskelua", tai "vittua täällä kyselet, mee opinto-ohjaajalle" jne. Ihan viattomasti vietin välituntia ja huvikseni päätin kysellä.

Ja tämä ilmiö on niin yleinen, Joka kysymykseen tulee tollaisia vastauksia. Kaupungit palstalla joku kysy, että kuka on se vaalea pitkätukka joka on siellä ja siellä töissä, ja mikä oli vastaus? "ai se lehmän näköinen" tai "se on kyllä hirveän ruma". Tai lasten sutkauksia palstalla joku kertoo hauskan jutun niin mitä kommentteja: "vittu, mikä tos oli hauskaa".

Onko joku muu huomannu saman, ärsyttääkö se ketään muuta? Miksi joku jaksaa vaivautua, onko täällä joku kirjoittaja joka menee joka palstalle ja kirjoittaa huvikseen typeriä kommentteja?

Ja jännä nähdä, että montako sellaista kommenttia mä saan tähän näin...

4

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen samaa mieltä

      Joidenkin pitää vaan olla pikkunokkelia. Keskustelut on kyl täl hetkel jokseenki tylsiä.

    • on!

      olen huomannut. Luulen, että näitä pahanmielen kylväjiä ei ole edes montaa. Ne vaan kiertelee eri palstoilla pilaa ilmapiiriä mahdollisimman laajalti. Onneksi aika usein niiden viestit jätetään kommentoimatta, eikä keskustelu aina mene kinaamiseksi.

      • Aina

        Ja se että samat kirjoittaa aina palstoille mielipidettä ja ketjuja .
        Jos uskallat sinne jotain kirjoittaa niin et varmasti enää toista kertaa tohdi ottaa osaa.
        Muutamilla ihmisllä ei ole kai päivässä mitään tekemistä ja haluavat olla ilkeitä ,eipä tuosta muuta voi ajatella
        Keskustelua ei oikein ole olemassakaan


    • Kaveri kaunoinen tai sitten ei

      Olet vaan lyhyt/lihava/pitkä/laiha tai muu sellainen...

      Ei vaan, totta se on, että paska pesii nettimielipidepalstoilla. Minusta syy on se, että nimettömänä on helppo arvostella kaikkia. Siksi ainakin henk koht jätän kaikki nettipaskanjauhajat omaan alhaiseen arvoonsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe