Oletteko myyneet tavaraa aseman osto ja myyntiliikkeeseen,
millaisia kokemuksia?
Osto ja myynti liike
17
1295
Vastaukset
- SopimuksiinTottunut
Joskus vuosikymmen sitten, enkä toiste mene lähellekään.
- myyjä
Älä jätä tavaraa, jos et saa samalla rahaa.
- sinne.meni
Tarkoittanet myyntitiliin ei kannata jättää.
- Pluffia
sinne.meni kirjoitti:
Tarkoittanet myyntitiliin ei kannata jättää.
Näin on.
- EiMyyntitiliin
Ikinä et tule rahoja näkemään, et tavaroitasikaan tai ne palautetaan vähintäänkin rikkinäisinä.
- jesollaanjuu
Hyvät on kokemukset
- ostaja
Usein olen asioinut, ihanaa tavaraa edullisesti!
- kerääjä
On kyllä. Vinkkinä vielä että kannattaa asioida aina sen miesmyyjän kanssa, silloin kaupat sujuu
hyvin! - PahaKello
kerääjä kirjoitti:
On kyllä. Vinkkinä vielä että kannattaa asioida aina sen miesmyyjän kanssa, silloin kaupat sujuu
hyvin!Onko siellä myyjät vaihtuneet? Olen boikotoinut kohdetta yli 15 vuotta pettyneenä sopimuksen pitämättömyyteen.
- Anonyymi
PahaKello kirjoitti:
Onko siellä myyjät vaihtuneet? Olen boikotoinut kohdetta yli 15 vuotta pettyneenä sopimuksen pitämättömyyteen.
Onko edes toiminnassakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko edes toiminnassakaan?
Toimiihan se. Miesmyyjää ei enää ole näkynyt. Kortti ei käy, jos ei ole käteistä, saa tilinumeron, jonne voi maksaa, kuittia ei silloin tietenkään saa.
- kerääjä
Ei varmaan vakkari, joskus näyttää olevan ainakin lauantaisin.
- Anonyymi
Hyvinkäällä ei ole enää kunnon osto- ja myyntiliikkeitä, eikä myöskään kirppiksiä. Riihimäki on edelleen keräilijän kannalta huomattavasti parempi paikka. Näin on ollut jo vuosia.
- Anonyymi
Ammattilaiset kiertävät kaikki paikat läpi pari kertaa päivässä. Sinä kerran viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattilaiset kiertävät kaikki paikat läpi pari kertaa päivässä. Sinä kerran viikossa.
Kerran viikossa Riihimäelläkin ja löytöjä riittää.
- Anonyymi
pelkästään hyviä kokemuksia, suosittelen.
- Anonyymi
Niin minullakin pelkästään Riihimäellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744848- 332711
- 402504
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261933Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401832- 881661
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1611532
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200