Kristitty ampui kristittyjä

AtteAteisti

Kristitty ampui useita kanssakristittyjään Texasissa. Linkki tuonnempana.

26

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AtteAteisti
    • ''– Me olemme kanssanne. Olette meidän rukouksissamme ja tiedämme, että olette Amerikan kansan rukouksissa, Pence lohdutti koulun opiskelijoita.''

      Miksi he eivät rukoile aikaisemmin, esimerkiksi ''Jumala, älä anna sekopäiden ampua oppilaita''

      • TyhmäPaimenPoika

        Mitä sä oot ite tehny sen eteen että ihmiset lopettais toistensa tappamisen?


        Aivan... Sä et oo tehny yhtään mitään sen eteen koska sä et välitä eikä sua kiinnosta. Sen sijaan että sä tekisit jotain hyvää ni sä käytät sun aikas mielikuvitusolennon ja häneen uskovien ihmisten pilkkaamiseen ja halveksumiseen.


      • gfgdgter5436

        Niin kauan kun tähän reakoidaan "rukouksin ja ajatuksin", mitään ei tule tapahtumaan.


      • TyhmäPaimenPoika kirjoitti:

        Mitä sä oot ite tehny sen eteen että ihmiset lopettais toistensa tappamisen?


        Aivan... Sä et oo tehny yhtään mitään sen eteen koska sä et välitä eikä sua kiinnosta. Sen sijaan että sä tekisit jotain hyvää ni sä käytät sun aikas mielikuvitusolennon ja häneen uskovien ihmisten pilkkaamiseen ja halveksumiseen.

        Kuinka monta murhaa/tappoa/kuolemantuottamusta sinä olet estänyt ja miten?


    • aiheuttavatonnettomuudet

      Tulevaisuudessa uskovaisilla ei ole edes ajokortteja.

    • 22. vastaavanlainen terroriteko USAssa tänä v., sanoo linkki.

      Milloin USA oikein aloittaa sen paljon puhutun terrorismin vastaisen sodan?

    • ankkananyt

      Ihmiset ampuvat ja tappavat saman lajin edustajia eli samanlaisia ihmisiä kuin itse ovat.
      Onko tämä Jumalan tarkoitus. Tätä kysytään kaukaa plejadeilta ja andromedasta käsin
      päitä pyöritellen. Ydinsota pysäytetään viimekädessä ulkopuolelta. Veturivaltion
      presidentti on vastuullinen johtamaan koko maailmaa myös hengellisesti ja toimimaan
      yhteistyössä muiden manterejohtajien kanssa yhä tiiviimmin.

    • 12____13

      Jos kristitty on todella murhannut ihmisiä, hän on toiminut väärin. Toivottavasti muille kristityille opetetaan, että murhaaminen on väärin.

      • Jumala ei näytä piittaavan siitä kuka murhaa ja ketä.


      • AtteAteisti

        Kai kuitenkin hyväksyt kuolemantuomion (jonka langettamiseen Raamatussa riittää muutama melko mitätönkin rike)?


      • AtteAteisti
        AtteAteisti kirjoitti:

        Kai kuitenkin hyväksyt kuolemantuomion (jonka langettamiseen Raamatussa riittää muutama melko mitätönkin rike)?

        Vaikeneminen on myöntymisen merkki.


      • 12____13
        AtteAteisti kirjoitti:

        Kai kuitenkin hyväksyt kuolemantuomion (jonka langettamiseen Raamatussa riittää muutama melko mitätönkin rike)?

        "Kai kuitenkin hyväksyt kuolemantuomion (jonka langettamiseen Raamatussa riittää muutama melko mitätönkin rike)? "

        Murha on laiton tappaminen. Kuolemantuomio ei ole laiton tappaminen. Hyväksyn kuoleman tuomion, kun se jaetaan oikeudenmukaisesti ja kaikkien Raamatun antamien ohjeiden mukaan ja tuomari on Jumalan asettama lain mukainen tuomari. Ja huom. siellä on paljon merkittäviä ohjeita tuomitsemiseen, joita ateistit eivät yleensä näytä tuntevan, kun tarkoitus on vain yrittää saada kristinusko näyttämään huonolta.


      • 12____13 kirjoitti:

        "Kai kuitenkin hyväksyt kuolemantuomion (jonka langettamiseen Raamatussa riittää muutama melko mitätönkin rike)? "

        Murha on laiton tappaminen. Kuolemantuomio ei ole laiton tappaminen. Hyväksyn kuoleman tuomion, kun se jaetaan oikeudenmukaisesti ja kaikkien Raamatun antamien ohjeiden mukaan ja tuomari on Jumalan asettama lain mukainen tuomari. Ja huom. siellä on paljon merkittäviä ohjeita tuomitsemiseen, joita ateistit eivät yleensä näytä tuntevan, kun tarkoitus on vain yrittää saada kristinusko näyttämään huonolta.

        >>>Raamatun antamien ohjeiden mukaan ja tuomari on Jumalan asettama lain mukainen tuomari. Ja huom. siellä <<<
        Varsin absurdi vväite. Lienet tarkoitat vain ja ainoastaan kristinuskon "Jumala-tuomioita. Entä toisuskoisten jumalat ja niiden antamat tuomiot, ovatko ne yhtä lailla oikeutettuja kuin sinun casesi?
        Mutta se tärkäin pointti. Millainen "diplomi" on Jumalan asettama jonka orginaalista ei ole olemassakaan todellista vakuutta.
        En ateistina yritä mollata pelkästään kristinuskoa vaan kaikkia "älyttömyyksiä joita myös uskonnoksi kutsutaa. Siis tasapuolisesti kaikille huuhaalle #metoo.


      • 12____13

        Onneksi.tämä.hiennuuskija sentään Luterilaisena älysi lähteä palstalta. Sen typerät lehtileikejutut ärsyttivät. eikä ole edes ihme. se sai kristinuskon näyttämään huonolta.

        Ja lisäksi nyt se sanoo, ettei ole joutunut piilottelemaan homouttaan. Kaapista tuloa edelsi kuitenkin pitkä itsetutkistelun aika. Lisäisi vielä..


    • DeadManWalks

      Kristitty?

      • AtteAteisti

        Ateistejahan on Valloissa mitättömän vähän ja etelävaltioissa erittäinkin.


    • Eiköhän se ollut jokut mormoni. Tai sitten joku muu vähemmistö hihhuli. Nämä OIKEASTI OIKEIN OIKEAT kristityt eivä tietenkään tämmöistä tee.

      • TyhmäPaimenPoika

        Kyseessä oli selkeesti sellanen ihminen joka ei rakasta ja kunnioita Jumalan käskyjä, eli sun kaltainen ihminen.


      • TyhmäPaimenPoika kirjoitti:

        Kyseessä oli selkeesti sellanen ihminen joka ei rakasta ja kunnioita Jumalan käskyjä, eli sun kaltainen ihminen.

        Kukas tässä jättää jumalan käskyjä noudattamatta?

        13 "Jos saatte tietää, että jossakin niistä kaupungeista, jotka Herra, teidän Jumalanne, antaa teidän asuttaviksenne, 14 on kelvottomia miehiä, jotka ovat viekoitelleet kaupunkinsa asukkaat palvelemaan muita, teille vieraita jumalia, 15 tutkikaa asiaa ja selvittäkää se tarkoin. Jos käy ilmi, että sellainen iljettävä teko todella on tapahtunut, 16 teidän on miekalla surmattava sen kaupungin asukkaat. Julistakaa kaupunki Herralle kuuluvaksi uhriksi, hävittäkää se ja surmatkaa sekä asukkaat että heidän karjansa. 17 Kaikki sieltä saatu saalis on koottava keskelle toria. Sitten koko kaupunki samoin kuin kaikki saalis on poltettava kokonaisuhrina Herralle, teidän Jumalallenne. Sellainen kaupunki pysyköön ikuisesti rauniokasana; sitä ei saa enää koskaan rakentaa uudestaan.

        13 Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Kukas tässä jättää jumalan käskyjä noudattamatta?

        13 "Jos saatte tietää, että jossakin niistä kaupungeista, jotka Herra, teidän Jumalanne, antaa teidän asuttaviksenne, 14 on kelvottomia miehiä, jotka ovat viekoitelleet kaupunkinsa asukkaat palvelemaan muita, teille vieraita jumalia, 15 tutkikaa asiaa ja selvittäkää se tarkoin. Jos käy ilmi, että sellainen iljettävä teko todella on tapahtunut, 16 teidän on miekalla surmattava sen kaupungin asukkaat. Julistakaa kaupunki Herralle kuuluvaksi uhriksi, hävittäkää se ja surmatkaa sekä asukkaat että heidän karjansa. 17 Kaikki sieltä saatu saalis on koottava keskelle toria. Sitten koko kaupunki samoin kuin kaikki saalis on poltettava kokonaisuhrina Herralle, teidän Jumalallenne. Sellainen kaupunki pysyköön ikuisesti rauniokasana; sitä ei saa enää koskaan rakentaa uudestaan.

        13 Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.

        Miten maataan miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, kun miehellä ei ole vaginaa?


      • eeeeeexc

        Jyrtsillä on varmaan tietoa miten homma hoidetaan.


    • uskova-unto
    • Jumalanhullu

      # Kristitty ampui kristittyjä

      AtteAteisti

      18.5.2018 18:46
      Kristitty ampui useita kanssakristittyjään Texasissa. Linkki tuonnempana. #

      - kyllä huomaan sen taas, että arvoisa nikki AtteAteisti ei ymmärrä koko kristitty -sanan merkitystä, sen vuoksi aloituskin on täyttä pötyä.

      • tottahöliset

        Oikeita kristittyjä on vain alle 10000. Maailman pienin vähemmistö.


      • käymäjalka

        Kaikki kristityt ovat oikeita kristittyjä. Varsinainen ongelma on siinä, että kaikki muut kristityt ovat heidän mielestään vääriä kristittyjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe