Oletko pukeutunut asuihin ja haluaisit toisen tyttöilijän kanssa leikkiä?
Oletko kiimassa nyt
28
608
Vastaukset
Se olis ihanaa
- Nylonmen
Tänään myös asuissa, kiimasta-autoilua ;)
- Nylonmen
Olis mukava sovittaa sun asuja hotellihuoneessa ;)
- Nylonmen
m40cdlover kirjoitti:
Missäpäin ajelet yleensä?
Työmatkoilla Tampere - Kouvola välillä mukava tyttöillä ;)
Olen pukeutunut, tehnyt orgasmiin päättyneen hamekävelyn aamuvarhain ja nyt taas hameen etumus kohoilee. Kivaa olisi yhdessä toisen kanssa, ulkona tai sisällä.
Se olis kyllä ihanaa. Pitkään haaveena päästä touhuumaan toisen tyttöilijän kanssa. Ongelma yleensä aika ja paikka koska olen ukm.
- Nylonmen
m40cdlover kirjoitti:
Se olis kyllä ihanaa. Pitkään haaveena päästä touhuumaan toisen tyttöilijän kanssa. Ongelma yleensä aika ja paikka koska olen ukm.
Mukavasti kuumottaa etumuksessa ;)
- Nylonmen
m40cdlover kirjoitti:
Missä päin sä ajelet?
- Nylonmen
Tänään uudet asut päällä, vapaa päivä ja kiimanesteet nailoneissa;) nyt mukava tyttöillä terassilla!
- Tykkäänkovasti2
Olis kyllä mukava nähdä sut asuissa
- Nylonmen
Olis myös sut mukava nähdä asuissa, kuis nyt? Mitä sulla päällä?
- Tykkäänkovasti2
Nyt löytyy sukat stringit ja posliini kulli ei meinaa pysyä pöksyissä
- Nylonmen
Mä ajoin kans keskiviikkona kalun paljaaksi ;) näyttää nailoneissa ihanan seksikkäältä!
- Tykkäänkovasti2
Niin näyttää
Täytyy kohta ottaa tappia esille - Nylonmen
Missä päin meinaat ratsastaa tapilla? Haluaisitko ratsastaa mun kaluni päällä?
- Tykkäänkovasti2
Tässä tampereen lähistöllä
Kyllähän siinäkin vois ratsastaa
Missäspäin oot ? - Nylonmen
Ollaan siis aika lähellä! Olis mukava saada sut sisään ;)
- Tykkäänkovasti2
Löytyykö sähköpostia?
- Tykkäänkovasti2
Olisko kullikin samaa kokoo?
Kyllä tohon istuis
Milläs suhun yhteyden saa ? - Nylonmen
Tykkäänkovasti2 kirjoitti:
Olisko kullikin samaa kokoo?
Kyllä tohon istuis
Milläs suhun yhteyden saa ?On vähän kookkampi ;) Olis mukava antaa sun imeä myös kaluani.
- Tykkäänkovasti2
Imisin kyllä
Mulla on suurinpiirtein samaa kokoo ;) - Nylonmen
Imisin kyllä
Mulla on suurinpiirtein samaa kokoo ;)Sullakin on suuhun ja peppuun sopiva;) Mulla on tosi kiimanesteinen nyt sukkahousuissa, kiiltelee kivasti mustissa nyloneissa! Meinaako sulla kostua!
- Tykkäänkovasti2
On kosteena jo
Kohta ei pysty enään pidättään - Nylonmen
On kosteena jo
Kohta ei pysty enään pidättäänMukavaa, anna lentää spermat nailoneille jos on jalassa;)
- Tykkäänkovasti2
Juu sukille tuli ! Kunnon lasti !
Tänään menetti neitsyytensä alennuksesta hankittu taftijuhla-asu. Mahtavaa kahinaa.
- Tuhmailija
Siniset stringit ja mustat verkkostay-upit jalassa. Yhdelle ihailijalle lupasin vilauttaa JLo-tyyppistä lihasbootya camissa. Jännittää...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108