Vapauspuolue ja perunkirjoitus

ikipietulainen

Aikoinaan turkulainen porukka kaappasi toimivan ja varoissa olleen Vapauspuolueen ja ajoi sen muutamassa viikossa konkurssiin.
Löytyikö kaappaajan kuolinpesästä Vapauspuolueen saatavia ?

14

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruhtinaaaaas

      Ei kuulemma ollut muuta omaisuutta kuin vanhat jatsarit ja hatunreuhka.

      • Thgyubjhh

        Oli myös Che Guevara paita ja Petteri Orpo kampanjatakki.


    • kylmämies

      Tyhjä oli pesä, ei pystytty kuolinilmoitustakaan Turun Sanomiin laittamaan

      Eikä ollut todellisia ystäviä, jotka olisivat kustantaneet ilmoituksen tai laatineet muistokirjoituksen.

      • 66667777

        Älähän nyt aloittaja puhu paskaa. tämä vapauspuolueen alas ajo alkoi tämän pietun paita kaupoista. olavi oli se joka yritti pelastaa tämän puolueen. Sivonen rupesi toimimaan ja säveltää näitä erottamisia josta koitui lopullinen niitti tähän vp:hen. tuli pietulle ja arjalle siitä iso lasku. Laittomista erottamisista. Ei pidä levittää mitään paskaa jos ei tietoa asiasta, minulta löytyy ihan mustaa valkoisella olevaa materiaalia totuudesta.


    • Koirakaruselli

      En tiedä liittyykö asiaan, mutta läski puoluesihteeri näyttää ajavan uudella Skoda Oktavialla, joka on kaiken lisäksi omissa nimissä. Mistähän rahat peräisin?

      • LumikonLeevi

        Muuttanut Viroon viime kuun lopussa tää punkero.


      • Taabernaakkelilta

        Waltsuhan asui päosin virossa jo Olvin eläessä


      • hannikaiselta

        Tarkkana täytyy toimia, Kela ei taida maksaa toimeentulo tukea ulkomaille


      • veteraanipainija
        Taabernaakkelilta kirjoitti:

        Waltsuhan asui päosin virossa jo Olvin eläessä

        Viro on kuitenkin paljon homokielteisempi kuin Suomi.


    • terosu

      Elämä hymyilee Waltsulle ja Paavolle katsotaan tuolinpaikka eduskuntatalossa.

    • 1111122222

      Vapauspuolue oli jo veloissa, ennen tätä koko tapahtumaa, oli jo konkurssi tilassa. Itse olen nähnyt kaikki paperit ym. Siitä kiittäminen sinua pietu ja naiset, oli hyvä puolueen alku mutta tämä kaikki ala-mäki alkoi näistä paita kaupoista jptka pietu teki puolueen nimissä. Olen itse jopa hoidellut näitä asioita joten parempi vain pietu että pysyt siellä mökissäsi siellä liperissä. Sinun touhujesi takia kusi monta hommaa jo ennen olavia.

    • puoluesihteeri

      Viime kesänä näin Parikkalassa, kun kuskina olin, yhdella maajussilla, joka oli pellolla paskaa levittämässä, t-paidan , jossa selässä luki Vapauspuolue,
      Kannattaisi pestä ja lähettää Turkuun, laitetaan vitriinin jatsarien kanssa tulevaan museoon

      • 66667777

        Oot varmaa nähnyt sivonen unta, koska itse en ole nähnyt kellään täällä sitä paitaa, yksi oli mutta sekin palautettu sinne minne jätit paidat maksamatta. Oletkos pietu koskaan ajatellut tuota vihreää tahi vasemmisto liittoa?? koska tuo sinun ajatus maailman on kuin anarkistilla, aikaan saannoksesi on täyttä paskaa ja sehän on muitten vika, käyppähän livin tahi toukon juttusilla niin varmaan aukiaa ura "politiikkona". Tulee enempi kuin yksi ääni, sitten vielä mainostat kuinka kaikki ovat natseja, niin tuleepi varmaan se 3 ääntä.


    • Lyyti_Kurppa

      Voihan kiesus, taitaa jäädä tältä puolueelta Suomen ja maailman ongelmien ratkaisut, sanoisinko ettähieman heppoisiksi. Mutta eihän koheltamasta mikään laki estä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe