Mistä helpoiten juoksukaljat?

ihra-vallu

Krapula alkaa painaa, rahaa ei ole. Pitäisi saada helpot juoksukaljat. Helpot siksi, että olen aika lihava ja en parin kontin kanssa kykene valtavaan nopeuteen.

Vinkkejä ja vihjeitä kaivataan!

19

5386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sopiiko

      Ostan kymmenen kaljaa ja juokset niitten kanssa määrätyn matkan niin sitten saat juoda ne ja sama juttu uudestaan Kaljan tarjooja määrää matkan minkä juokset, sopiiko juoksukalja tarjous?

    • Panssarintorjuja

      Minä pärjäsin hyvin telamiinojen kanssa juosten, 10 kg/kpl ja 2 kpl kummassakin kädessä. Kaljalaatikoiden kanssa en ole juoksennellut.

    • Kokeillaankoerää

      En ala tappajaksi. Kaljat mukaan vain niin eivät räjähdä ja vastaavat todellisuutta paremmin, oikeata painoa ja kokoa. Meinaisitko telamiinat vielä juoda? Matkasi tulee olemaan jonkinlainen kuitenkin että juomista tarvitaan. Alkoholi menee niistä muuhun kuin känniin.

    • karkkarin-sonni

      Karkkarin kaupoista tietenkin. Ei tarvi edes juosta. Kontti molempiin käsiin ja kävelee vain ulos. Ketään ei kiinnosta. Tuotteita voi alkaa nauttia heti kaupan pihassa.

    • Enlähdemukaan

      Ei se ole juoksukaljaa kun ei juosta tarvitse. Paskanpuhuja varas olet.

      • ihra-vallu

        Karkkarista kävelykaljat? Sopii ylipainoisellekkin kun ei tavitse juosta! Täytyy kokeilla tänään!


    • Anonyymi

      Helpoimmat juoksukaljat saat valitsemalla pienen kaupan jossa ei ole miesmyyjää koska he yleensä tulevat perään.

      • Anonyymi

        Pari viikkoa sitten Karhulan Lidlistä sai helpot juoksu kaljat joku. Lihava naisvartija juoksi varkaan kantapäillä melkein, mutta vartija joutui nostelemaan housuja kesken ajojahdin 😂. Karkuunhan se pääsi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari viikkoa sitten Karhulan Lidlistä sai helpot juoksu kaljat joku. Lihava naisvartija juoksi varkaan kantapäillä melkein, mutta vartija joutui nostelemaan housuja kesken ajojahdin 😂. Karkuunhan se pääsi..

        🤣🤣


    • Anonyymi

      Hieno harrastus!

    • Anonyymi

      R kiskoilta saa helpot juoksukaljat, tosin ei kontteja ole, mut jos tyytyy 8 päkkeihin niin todella toimiva ratkaisu!

    • Anonyymi

      Mene alasti R kioskiin niin myyjä ei kehtaa kytätä sua ja voit hakea uudestaan ja uudestaan kaljaa. Kokemusta on

      • Anonyymi

        Olen niin komea ja lihaksikas, että kassatytöt oikeen kyttää minua.


    • Anonyymi

      Varkaus on sellaista.

      • Anonyymi

        Mutta Purrakin varastaa!


    • Anonyymi

      Minä jos näen näitä juoksukaljan hakijoita, lahjoitan vähintään mustan silmän ja jäätte ilman kaljojanne. Tämä on lupaus, vituttaa myymälävarkaat tämmöstä kunnollista ihmistä.

    • Anonyymi

      Kotkolta hajosi tojota.

    • Anonyymi

      Laita rahtihame päälle, missä on lokerot niille kaljoille. Ne vaan häviää sinne ja sitten osta kassalta yksi muovikassi.

    • Anonyymi

      aidshomo

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe