Joo oli otin tossa perjantaina a-pvp iv.nä ilmeisesti liikaa.. tuli tosi huono olo huimausta, kovaa, paniikkia sekavuutta ja vapinaa yms lisäksi silmäni punoitti ja tunsin paineen tunnetta päässä.. se mikä minua huolettaa on että jossain kohtaa päälaella tuntuu 2 kovaa rusahdusta/napsahdusta.. luulin saaneeni aivoverenvuodon mutta mitään pää särkyä yms. ei ollut ja olen vielä tässä 2pv päästä hengissä.. kysymykseni onkin että onko jollain mulla tullut pv:stä tai mahdollisesti jostain muusta huumeesta samanlaisia repeämisen tunteita/napsahduksia päähän eli voiko olla ettäne oli vain jonkinlaisia voimakkaasta sekavuudesta/paniikista johtuvia harha aistimuksia tai mahdollisesti kouristuksia päässä? Psyykkeeni ei ole kovin hyvässä kunnossa muutenkaa
Alfa pvp yliannostus.. kysymys
6
8342
Vastaukset
- Narkki
Kiitos jo vastauksista.. olisi tosi kiva kuulla jos jollain ollu saman tyyppisiä kokemuksia..
- järkikäteen
Sehän on tosi vaarallista huumetta. Tai onko nyt missään huumeessa jotain, mikä ei ole vaarallista? Ennenaikainen hautakyltti odottaa!
- Anonyymi
Ootko viel hengis ?
- Anonyymi
Hengis viel?
- Anonyymi
Alfa pvp:kaa pitää vaan osaa psyykata ite kuntoo ite en tykkää iv vaan höyrytellä mut oli pakko iv ku ei piippuu nii sydän tykkää hakkaa ja tärinä pääl mut koitan olla välittämättä turhaa vaan psyykkaa vaan et kaikki ok
- Anonyymi
Psyykkeesi ei ole hyvä ja otit peukkua?? Itsellä psyyke ok mutta silti vältän sitä moskaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20411853- 298208
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586266Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1725184- 514938
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474492Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164408- 1183890
- 813383
- 511897