tälläinen kysely on sitten tehty http://olenkorasisti.fi/
Voit vastata myös tässäkin/sekä että.
1. En ole rasisti koska:
Olen hyväosainen, asun varakkaiden asuinalueella.
Perheeni/lapseni ei edes joudu koskaan kohtaamaan pakolaisia, eivät joudu koskaan
edes olemaan paikoissa joissa heitä on. Saatat olla jopa mukana toiminnassa jossa maahanmuuttajista, pakolaisista tulee sinulle tuloja. Olen mukana poliitikassa jossa tuen maahanmuuttoa, pakolaisten sopeuttamista yhteiskuntaamme koska tällä petaan myös itselleni parempaa poliittista asemaa tulevaisuudessa. Elämäni on siis muutenkin hyvin mallillaan, ei ole pikkurahan puutetta mikä vaikuttaa mielialaankin että ei ole huolta arjen sujumisesta taloudellisesti. Saamme elää suomalaista normaalia elämää, ei meillä ole maahanmuuttajia naapurustossa ainuttakaan, ei edes lähipiirissäkään, joka koulu ja päiväkodotkin on täysin vapaat monikulttuurisuudesta, mukaviahan ne maahanmuuttajat siis on ja ihmettelen niitä ennakkoluuloja mitä ihmisillä on niin paljon. Edes työpaikallani ei ole maahanmuuttotaustaisia. Kokemukseni on erittäin hyviä suomalaisesta yhteiskunnasta, rauhaisa asuinalue meren tuntumassa idyllisessä saaristo alueella.
2. Olen rasisti koska:
Joudun asumaan köyhien asuinalueelle, naapuristossa on paljon kaikenlaisia ulkomaalaisia joista moni ei oikein osaa edes elää yhteiskunnassa. Talon säännöt, suomalaiset tavat elää ei ole heille kaikille itsestään selviä asioita. Media on tehokkaasti antanut kuvan minulle ulkomaalaisista, tiedän jota kuinkin miltä terroristit näyttää, samannäköisiä asuu täälläkin. En ole hyvin koulutettu, minun työpaikkojani on matan koulutustason työpaikat ja työpaikat joissa ei koulutusta edes tarvita, mitä enemmän maahamme tulee ulkomaalaisia niin minun kuin vastaavien suomalaisten työtilanne heikkenee. En voi vaikuttaa asioihin, mikään puolue ei aja asiaani, en saa olla sitä meiltä että haluaisin pitää suomen sellaisia kuin suomi on ollut. Tämä ei ole minun valintani, siis en voi olla muuta kuin rasisti? En minä hyödy mitenkään ulkomaalaisista vaan päinvastoin, pelkään jopa ulkomaalaisia koska ei minulla ole minkäänlaista kontaktia heihin, osa on oikeastikin vähän pelottavan näköisiä.
Oletko rasisti kysely
7
116
Vastaukset
- hybridisivu
Tuo sivu, olenkorasisti.fi, on venäjätrollien informaatiovaikuttamista.
- Aah-kjäh-kjäääh
MV palasi 🦇
- oikeinhanse
Kyllä. Nyt venäjän trollietsijät itkevät ja haukkovat henkeään. Hemmetin siistiä kun kun ovat aina niin olevinaan ja sitten saavat taas jälleen kerran niellä pettymyksensä. Eivät varmana pysy pöksyissänsä kun niin vituttaa...
- mutunvisut
"Ennakkoluulot ohjaavat toimintaasi" Siis mitä vittua? Kyllä ihan minun henkilökohtaiset kokemukset sekä muslimeiden ylimielisyys Suomen kansalaisia kohtaan ohjailevat toimintaani PISTE
"OLET ESIMERKILLISEN ENNAKKOLUULOTON."
No niin katsokaapa nyt neidit. Ihan esimerkillinen. Ja vielä isolla. Huh huh- Ja.noin
Olen.
- johntravoltanserkku
Perhana! Minulle tuli vastaus :Olet Rassisti kahdella ässällä"
No niinpäs olenkin,,eli oikein meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763422
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302051Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681929Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian181491- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261338Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671257Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035