Kun kerran pääministeri on mielenvikainen

Äänestin.turhaan

Kuka hänet saa erottaa? Kansa,? Eduskunta? Presidentti?

14

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KörttilestanPaluu

      Keskusta oon aina ollut vähän jälkeenjääneiden, körttiläisten(=lestojen) puolue, sellaisten, joiden järki juoksee pahasti taaksepäin...

      Aivan kuten Sipilästäkin ovat voinneet kaikki hyvin nyt tämän pääministerikautensa aikana nähdä.

      Ajatelkaas Sipilän emakkokin on lähdössä mukaan politiikkaan, Herra meitä varjele.

      • Olet kylllä ihan samaa tasoa täällä räksyttävän Punavihreän Opposition kanssa.


      • 1231d3123d123d

        Minä olen korttiläisjuurinen, mutta kajaanista. En koe että olisin Sipilän kanssa sukua. Mutta on totta että ihmiset usein turhaan levittää vihaa lestaadiolaisia kohtaan. Vaikka heillä on oma lusikkansa sopassa.


    • tupeksiivain

      Se on niin typerä,ettei älyä erota!

    • kassankautta

      Sipiläntollo ei hallitse tehtäviään!

    • petettyeläkeläinen

      Kyllä eduskunta on samoja pellejä ei ole tullut yhttään jätkevää lakia moneen vuoteen aina otettu köyhtyviltä noraalili knsalaisilta. Koko ajan toitotetaan hyvinvointi valatiosta tuskin sitä tasa-arvonpäivää tuleesuomeen

    • Suomea.tuhoamassa

      Tuo huoli pitää kyllä paikkaansa, vaikka muutama hölmö Lestadiolainen häntä kovin spämmeillä palstalla pönkkää.

    • Valta.kansalle

      Kun ei tollisko itse tilaansa ymmärrä on kansan annettava kengänkuva hra. Pälvikaljun takalistoon pikimmiten.

    • takertuvaltaan

      Spilä vain pelkkä tunari!

    • Näin.On

      Se on lähtö lestalla nyt todella lähellä.

    • KauKes--

      Kysyn ylläpidolta, miksi ei tällaisia pelkkiä ihmisen HERJAUS aloituksia je viestiketjuja poisteta??
      Koko ketjussa ei yhtään järjellistä viestiä, onko sama sairas sossu-komukka kirjoittanut kaikki järjettömät viestit.

      • no_voi_perkele

        Mitäs sinä teet? Herjaat muita haukkumalla sossu-komukoiksi. Luuletko, että tuollaisella uskottavuus valitella paranee? Menepäs hetkeksi sinne pankolle miettimään, missä meni vituiks.


    • Merkit.oli.jo.ilmassa

      Onko pääministeristä tehty diagnoosi mielenvikaisuudesta?

    • 123d123d1231d23

      Elkää suuttuko kun teitä kuritetaan. Herran tuomi alkoi ensin herran huoneesta, sitten pyhistä, sitten maanpäällisistä uskovista, sitten maallikoista, ja lopulta syntisitä. Ottakaan herran kuritus vastaan siten että herra välittää ja nöyrtykää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7954
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4656
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3331
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2186
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1576
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe