Ulkoilutin koiraani itä-helsingissä sunnuntaina iltapäivällä ja vastaani käveli kaksi tummaihoista teinipoikaa jotka puhuivat kovaan ääneen omaa kieltään. Kun ohituksesta oli kulunut noin 20 metriä, lensi koiraani päin pieni kivi, joka kimposi vielä metallitolppaa päin. Käännyin katsomaan ja näin kuinka pojat nauroivat ja juoksivat minua kohti. Lähdin juoksemaan pakoon ja pojat luovuttivat nopeasti, halusivat kai pelotella. Koska olen nainen niin koin tämän todella vastenmielisenä!
Miksi nämä pojat, arviolta 14-16 vuotaita, käyttäytyivät näin? Toinen heistä oli pitkä ja hoikka, mustaan kollariin ja verkkareihin pukeutunut ja toinen lyhyempi, pukeutunut punaiseen huppariin ja mustiin verkkareihin.
Tällainen eläinrääkkäys ja uhkailu on suomalaisessa yhteiskunnassa laitonta ja rikollista. Seuraavalla kerralla tulee pippurisumuttimesta ja kutsun poliisit paikalle korjaamaan häiriköt talteen. Vankilakierre on taattu.
Musliminuoret heittelevät koiria kivillä Suomessa!
6
196
Vastaukset
- Muhametit.pumpum
Ota mutka mukaan ja lähetä nokikeppiäpärät allahinsa huomaan...
- gtrew
Tuossa linkissä on valmista tietoa
keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset/islam - NauruLoppuu
Itse olisin "vahingossa" päästänyt koirani vapaaksi heidän kimppuunsa ja tullut itse perässä.
- Mitäs-tästä-sanotte
Vervies Belgia.
Musliminuoret kulkevat pääkatua.
Kiroavat kristittyjä
ja juutalaisia.
Toistaen tätä arabian kielistä laulua:
”Oi allah,
tue islamia
ja muslimeita.
Oi allah,
nöyryytä
ja tuhoa monijumaliset (kristityt).
Oi allah tapa ne kaikki.
Älä jätä ainoatakaan eloon.
Oi allah,
tee heidän aseensa
ja ammuksensa saalis veljillemme.
Oi allah siunaa marttyyrisi kaikkialla
ja anna heille monta tapettavaa.
Oi lähetä myrskysi
ja tuhoa heidät kaikkinensa.”- mielen-rauhaa-kaikille
Mitäpä tuohon sanoisi. Mielenkiintoinen tulevaisuus euroopassa,
- tupuliini10
muslimit/islamistit vihaa naisia ja koiria. et sinä suomessa saa poliiseja turvaksesi. suomen valtio paapoo islamisteja. orpo suorastaan rakastaa tuomiojan erkin kanssa kaikkea laitonta toimintaa, jota islamistit harrastaa uskontonsa nojalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752