etsin mieshierojaa miehelle pks alueelta
mies etsii mieshierojaa
8
315
Vastaukset
- tantratyyliin
Jos haluat
- Anonyymi
Vieläkö teet tantratyyliin hierontaa?
- Anonyymi
Kiinnostaa myös minua...Miten löytäisin yhteystiedot?
- kiinnostunut
ok. anna sw postiosoite
Terve!
Teen hierontaa Kannelmäen lähellä. Olen koulutettu/laillistettu ja työt tehdään tosissaan, mutta ei liian vakavissaan. Aikaa löytyy sovittaessa myös päivisin. Minut tavoitat : [email protected] tai txt 0466165557.- silmäpariselkä
Jaalassa on mies henkilö joka vaanii naisia ja naista hän aivan edesvastuuntoinen ja käyttyminen epänormaalia : uhkailee , solvaa , pelottelee ja antaa omia hullun kiilto silmissä omia neuvoja ja on otattanut ihmisestä selvää ja seuraa . Sinusta on valokuva ja tuntomerkit kun tulet vastaan yhdeksän millinen voi laueta . Sitten minulla mustavyö pari iskuu kolahtaa . Että älä liiku JAALASSA ENÄÄ .
- pottukukko
Minä ottaisin myös mielelläni hierontaa joltain komistukselta ; )
- Anonyymi
täällä mieshieroja pks, anna osoite mihin voin tulla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672