etsin mieshierojaa miehelle pks alueelta
mies etsii mieshierojaa
8
400
Vastaukset
- tantratyyliin
Jos haluat
- Anonyymi
Vieläkö teet tantratyyliin hierontaa?
- Anonyymi
Kiinnostaa myös minua...Miten löytäisin yhteystiedot?
- kiinnostunut
ok. anna sw postiosoite
Terve!
Teen hierontaa Kannelmäen lähellä. Olen koulutettu/laillistettu ja työt tehdään tosissaan, mutta ei liian vakavissaan. Aikaa löytyy sovittaessa myös päivisin. Minut tavoitat : [email protected] tai txt 0466165557.- silmäpariselkä
Jaalassa on mies henkilö joka vaanii naisia ja naista hän aivan edesvastuuntoinen ja käyttyminen epänormaalia : uhkailee , solvaa , pelottelee ja antaa omia hullun kiilto silmissä omia neuvoja ja on otattanut ihmisestä selvää ja seuraa . Sinusta on valokuva ja tuntomerkit kun tulet vastaan yhdeksän millinen voi laueta . Sitten minulla mustavyö pari iskuu kolahtaa . Että älä liiku JAALASSA ENÄÄ .
- pottukukko
Minä ottaisin myös mielelläni hierontaa joltain komistukselta ; )
- Anonyymi
täällä mieshieroja pks, anna osoite mihin voin tulla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi853913Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693707Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582074
- 511756
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051153- 601099