Kohta tämä kikka pitänee ottaa käyttöön suomessakin.
Vaan mitäpä sanoo Aavikon.Öyhö tällaisesta kulttuurista.
Sanoo vain: Hys Hys ei tällaista tapahdu ruotsissa eikä missään muuallakaan
Ruotsalaista kulttuuria
12
257
Vastaukset
- Ruotsalaista.kulttuuria
Siis tässä linkki tuohon juttuun.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201805222200959587_ul.shtml - antimatu1
Ensin huudetaan mónikulttuurin perään ja sitten ruvetaan kieltämään muita kulttuureja noudattamasta tapojaan. Suomessa päättäjät ja feministitkin hiljaa hyväksyvät muslimikulttuurin erityispiirteineen eivätkä siten halua puuttua muslimiperheiden sisäisiin käytäntöihin.
Ei se ole tarpeeksi isänmaallista, mokoma maanpetturi.
- mitä.ihmettä
Tuoko oli asiallinen kommentti? Haloo.
mitä.ihmettä kirjoitti:
Tuoko oli asiallinen kommentti? Haloo.
Juttu on siinä ettei auo turhaa päätänsä. Sinäkin varmaan pystyisit siihen jos joskus kokeilisit.
- mitä.ihmettä
Mitä oikein alat minulle päätäsi aukomaan? Jotain syytä vai? Jos et osaa olla siististi, älä kirjoita ollenkaan.
mitä.ihmettä kirjoitti:
Mitä oikein alat minulle päätäsi aukomaan? Jotain syytä vai? Jos et osaa olla siististi, älä kirjoita ollenkaan.
En minä auokkaan. Älä ole noin negatiivinen koko ajan.
- VeiVei
Ruotsissa on monenlaista kulttuurista opastusta.
https://pt-media.org/2018/05/22/jan-sjunnesson-kuulusteleluihin-kiihottamisesta-kansanryhmaa-vastaan-satiirista/
Ruotsissa on meneillään hyvin mielenkiintoinen kiihotustapaus. Kirjailija Jan Sjunnesson kutsuttiin poliisikuulusteluun törkeästä kiihotuksesta kansanryhmää vastaan hänen julkaistessaan satiiria Facebookissa.- EiköTotta
Siitä puutui kirja jossa Maryam lähtee ”lomalle” Afrikkaan.
- Nyt.On.Jo.Myöhäistä
Kyllä ovat Ruotsalaiset suvakit todella tyhmiä. Ensin haalitaan näitä kulttuurin rikastuttajia pilvin pimein maahan ja heti kohta aletaan paikkailemaan itse aiheutettuja virheitä tällaisilla älyttömillä lusikkajutuilla yms.
Tulee vaan auttamattomasti mieleen hölmöläisten tarinat kun yrittivät tuoda säkillä valoa pimeään taloon : )))- Huolestuttava.Kehitys
Tähän ollaan menossa suomessakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663205
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261698Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157