Kohta tämä kikka pitänee ottaa käyttöön suomessakin.
Vaan mitäpä sanoo Aavikon.Öyhö tällaisesta kulttuurista.
Sanoo vain: Hys Hys ei tällaista tapahdu ruotsissa eikä missään muuallakaan
Ruotsalaista kulttuuria
12
264
Vastaukset
- Ruotsalaista.kulttuuria
Siis tässä linkki tuohon juttuun.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201805222200959587_ul.shtml - antimatu1
Ensin huudetaan mónikulttuurin perään ja sitten ruvetaan kieltämään muita kulttuureja noudattamasta tapojaan. Suomessa päättäjät ja feministitkin hiljaa hyväksyvät muslimikulttuurin erityispiirteineen eivätkä siten halua puuttua muslimiperheiden sisäisiin käytäntöihin.
Ei se ole tarpeeksi isänmaallista, mokoma maanpetturi.
- mitä.ihmettä
Tuoko oli asiallinen kommentti? Haloo.
mitä.ihmettä kirjoitti:
Tuoko oli asiallinen kommentti? Haloo.
Juttu on siinä ettei auo turhaa päätänsä. Sinäkin varmaan pystyisit siihen jos joskus kokeilisit.
- mitä.ihmettä
Mitä oikein alat minulle päätäsi aukomaan? Jotain syytä vai? Jos et osaa olla siististi, älä kirjoita ollenkaan.
mitä.ihmettä kirjoitti:
Mitä oikein alat minulle päätäsi aukomaan? Jotain syytä vai? Jos et osaa olla siististi, älä kirjoita ollenkaan.
En minä auokkaan. Älä ole noin negatiivinen koko ajan.
- VeiVei
Ruotsissa on monenlaista kulttuurista opastusta.
https://pt-media.org/2018/05/22/jan-sjunnesson-kuulusteleluihin-kiihottamisesta-kansanryhmaa-vastaan-satiirista/
Ruotsissa on meneillään hyvin mielenkiintoinen kiihotustapaus. Kirjailija Jan Sjunnesson kutsuttiin poliisikuulusteluun törkeästä kiihotuksesta kansanryhmää vastaan hänen julkaistessaan satiiria Facebookissa.- EiköTotta
Siitä puutui kirja jossa Maryam lähtee ”lomalle” Afrikkaan.
- Nyt.On.Jo.Myöhäistä
Kyllä ovat Ruotsalaiset suvakit todella tyhmiä. Ensin haalitaan näitä kulttuurin rikastuttajia pilvin pimein maahan ja heti kohta aletaan paikkailemaan itse aiheutettuja virheitä tällaisilla älyttömillä lusikkajutuilla yms.
Tulee vaan auttamattomasti mieleen hölmöläisten tarinat kun yrittivät tuoda säkillä valoa pimeään taloon : )))- Huolestuttava.Kehitys
Tähän ollaan menossa suomessakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 581535
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671514Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1631346Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661217Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041151Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2711115- 601015
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä591008KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin87946Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57930