Swinger tapahtuma suunnitteilla Kaatialaan

nyt.on.kivaa.tiedossa

Vihdoinkin on tapahtumassa jotain mahtavaa täällä maallakin. Porukkaa on kuulemma tulossa niin etelästä kuin pohjoisesta sekä idästä ja lännestä. Tiedä vaikka se pitkä pandataksikin roudais sinne porukkaa sieltä isolta kaupalta.

28

2342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin_tulen

      Todella hyvän paikan ovat valinneet, löytyy mersäautotietä ja pusikkoa. Louhoksella voi käydä huljuttelemassa session jälkeen paikat puhtaaksi.

    • MrBigDick

      Nyt voi sitten sanoa, että Kuortaneellakin järjestetään kunnon kuhinat!

    • Helbus

      Toivottavasti kelit ovat silloin kohdillaan.

    • OtetaanHatsit

      Kokoonnutaan alkajaisiksi kuhapirtillä.

    • Hege67

      Kuhapirtistä sais hyvän senssipaikan. Vähä vaan naputtelis lautaa ja listaa paikalleeen.

    • luonto_kutsuu

      Kyllä tällaiselle metingille on tilausta ja paikkana Kaatiala on siihen ihanteellinen. Sieltä löytyy pientä metsäpolkua ja vaikka mitä, itse taidan mennä sinne ylös josta on myös hyvät näköalat.

    • FinSwing

      Sen verran väliaikatietoa että tapahtuma on tarkoitus järjestää,(tai itse asiassa kyseessähän ei ole varsinaisesti mikään tapahtuma vaan samanhenkisten ihmisten kokoontuminen) heinäkuun 14-15 välisenä yönä. Porukkaa tulee sinne varmaankin pitkin päivää ja asiat etenevät sitten omaa tahtia. Kaikki swinger henkiset ovat tervetulleita ja muistakaa sitten jättää ne estot sinne kotiin. : )

    • Heikkoo

      Ottakaa kuvia pareista ja autoista

      • Vahvaa

        Miksi niitä pitäisi kuvata?


    • Kiimanensonni

      Siellähän Kuortaneen horot jakaa persettään ihan ympäri vuoden eli ei tässä mitään uutta ole. Naapurikunnista saakka on nähty uroiden panevan kuortanelaista varattua lihaa. Mulla on alueella pari riistakameraa ja hyvää todistusaineistoa löytyy.

      • skoude

      • Outo.harrastus

        Hyi vittu mikä pervo. 😂 Sitte äitin vintillä kattelet niitä kuvia ja tumputat? Hyi saatana sairastahan se on.


    • Syväkurkut

      Mulla on arkistoissa muutama automerkki ja nainen puuhissaan. Saan kuvata riistaeläimiä omalla maallani ja jos auto pitää ajaa puuhia varten kameran alle niin enhän minä mahda mitään. Kiimakalliot on nimensä mukainen paikka.

      • Viiraako

        Oikeenko jemmaat niitä kuvia? Jotaki lääkkeitä kai tuollaaseenki lekuri määrää varaa rohkeasti aikaa vaan.


    • Pimppakivaa

      Onko syksyllä tapahtumaa

      • nyt.on.kivaa.tiedossa

        Syksyllä siirrymme sisätiloihin joten joten joku mökkikylä voisi tulla kyseeseen. Olisiko Kalajärvi hyvä paikka? Laittakaa mielipiteitä tai ehdotuksia paikan suhteen.


      • Anonyymi

        Onko järjistetty talvi uintia. Se lisää sitä pakkasen purevutta. Minun olisi vaikea ajatella että ei. Tiedän yhtä ja toista lämpödynamiikasta ja essenttiaalisesta vapinasta. Sen aikaa kun ollaan pihalla


    • Isomoloa

      Nyt on 10 armeijan isoa telttaa pystyssä Jänkkälän nevalla. Kaikki mukaan

      • nyt.on.kivaa.tiedossa

        Ei saa tulla toisten apajille! : )


    • Vaihtoooon

      Onko jouluna kokoontumisia, kun ihmisiä tulee joululomille.

    • Anonyymi

      Mikä se semmoinen on?

      • Anonyymi

        Kaatialassa on nähty monta pettävää morsianta.


    • Anonyymi

      Sut ja sun mielikuvituksesi on nähty.

    • Anonyymi

      On tulossa tapahtuma! Tule sinäkin, vaimosi on jo siellä!!

      • Anonyymi

        Hei, koska tämä tapahtuma on tulossa.Sopiiko meidän ryhmä mukaan?
        Olemme kiinnostuneita !

        T&T


    • Anonyymi

      Ekkähän ny oo unta nähnyt?????

      • Anonyymi

        Ymmärrän, että sinäkin unelmoit tästä tapahtumasta. Tule toki mukaan, vaimosikin tulee!


    • Anonyymi

      Ihanaa!💖

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe