Mielenkiintoinen tilitys, lukekaa!
https://hulluinhuonelainen.wordpress.com/2018/05/19/nakemiin/
Lestadiolaispuhuja kääntynyt katolilaiseksi
12
360
Vastaukset
- 1234567---
Olit missä kirkossa tahansa niin usko totuuteen. Nykyäänhän on paljon julistajia, jotka julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Näin he johdattavat sankoin joukoin suuria ja pieniä täysin harhaan.
Kymmenenkäskyn laki on ikuinen ja muuttamaton. Joka ei pidä Hänen käskyjänsä, ei ole Hänen omansa.
Kymmenenkäskyn laki on kasvattaja Kristukseen. - harmillista
Päivittymisissä on viiveitä, ainakin eilen eri palstoilla.
- Ärränpää
Täällä on ollut puhetta kääntymisestä vapausta suunnista, mutta katolilaisiksi tullaan myös lestadiolaisten parista.
- katolinen_rouva
”Kaiken aikaa koin, että katolisuus on jollain tavalla kauniimpi, rikkaampi ja jännittävämpi versio kristinuskosta kuin omani. Olennainen kysymys oli kuitenkin se, onko katolisuus myös totta?”
Tuon kirjoittanut tuli ihan oikein siihen johtopäätökseen, että oli. Aloituksen linkistä voi lukea hänen älykkään päätelmänsä.- Liitynkatoliseenkirkkoon
Itse olen kokenut sen niin että uteliaisuuden myötä olen tutkinut ja kysellyt ja huomannut: katolinen usko on paljon enemmän ja syvällisempää mihin suomessa ollaan totuttu. Jos vilpittömästi haluaa ottaa selvää niin totuus selviää. Kunhan malttaa siirtää sivuun protestanttisen MINÄ OLEN OIKEASSA! ajattelun.
- Anonyymi
Liitynkatoliseenkirkkoon kirjoitti:
Itse olen kokenut sen niin että uteliaisuuden myötä olen tutkinut ja kysellyt ja huomannut: katolinen usko on paljon enemmän ja syvällisempää mihin suomessa ollaan totuttu. Jos vilpittömästi haluaa ottaa selvää niin totuus selviää. Kunhan malttaa siirtää sivuun protestanttisen MINÄ OLEN OIKEASSA! ajattelun.
Hyvä Hyvä
- laudamusjubilate
Jee, tuon jälkeen katolilaisia on jo yli 0,28 % Suomen väestöstä.
Kun 0,30 % menee rikki, julistamme Suomen katoliseksi tasavallaksi!
Liber inciderint ex vis, ne vis malorum voluptatum!- katolistaviisautta
Kasvu on kovaa. Vielä meitä on vähän, mutta kaksinkertaistamme lukumäärämme noin viiden vuoden väliajoin.
- Kuinkaon
Kun ei vaan pedot vaihtaisi kirkkokunta.
- KatolinenTulevaisuus
Katolinen kirkko ei ole jokin ”kirkkokunta”, vaan yksi ja ainut Kristuksen kirkko.
- Anonyymi
Katolinen kirkko on se alkuperäinen kirkko
- Anonyymi
Kirkko on yksi, pyhä, katolinen ja apostolinen. Ainoa kasvava kirkkokunta Suomessa. Lestadiolaiset ovat tervetulleita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204