Lestadiolaispuhuja kääntynyt katolilaiseksi

kaikkea-näkee

12

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234567---

      Olit missä kirkossa tahansa niin usko totuuteen. Nykyäänhän on paljon julistajia, jotka julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Näin he johdattavat sankoin joukoin suuria ja pieniä täysin harhaan.
      Kymmenenkäskyn laki on ikuinen ja muuttamaton. Joka ei pidä Hänen käskyjänsä, ei ole Hänen omansa.
      Kymmenenkäskyn laki on kasvattaja Kristukseen.

    • harmillista

      Päivittymisissä on viiveitä, ainakin eilen eri palstoilla.

    • Ärränpää

      Täällä on ollut puhetta kääntymisestä vapausta suunnista, mutta katolilaisiksi tullaan myös lestadiolaisten parista.

    • katolinen_rouva

      ”Kaiken aikaa koin, että katolisuus on jollain tavalla kauniimpi, rikkaampi ja jännittävämpi versio kristinuskosta kuin omani. Olennainen kysymys oli kuitenkin se, onko katolisuus myös totta?”

      Tuon kirjoittanut tuli ihan oikein siihen johtopäätökseen, että oli. Aloituksen linkistä voi lukea hänen älykkään päätelmänsä.

      • Liitynkatoliseenkirkkoon

        Itse olen kokenut sen niin että uteliaisuuden myötä olen tutkinut ja kysellyt ja huomannut: katolinen usko on paljon enemmän ja syvällisempää mihin suomessa ollaan totuttu. Jos vilpittömästi haluaa ottaa selvää niin totuus selviää. Kunhan malttaa siirtää sivuun protestanttisen MINÄ OLEN OIKEASSA! ajattelun.


      • Anonyymi
        Liitynkatoliseenkirkkoon kirjoitti:

        Itse olen kokenut sen niin että uteliaisuuden myötä olen tutkinut ja kysellyt ja huomannut: katolinen usko on paljon enemmän ja syvällisempää mihin suomessa ollaan totuttu. Jos vilpittömästi haluaa ottaa selvää niin totuus selviää. Kunhan malttaa siirtää sivuun protestanttisen MINÄ OLEN OIKEASSA! ajattelun.

        Hyvä Hyvä


    • laudamusjubilate

      Jee, tuon jälkeen katolilaisia on jo yli 0,28 % Suomen väestöstä.

      Kun 0,30 % menee rikki, julistamme Suomen katoliseksi tasavallaksi!

      Liber inciderint ex vis, ne vis malorum voluptatum!

      • katolistaviisautta

        Kasvu on kovaa. Vielä meitä on vähän, mutta kaksinkertaistamme lukumäärämme noin viiden vuoden väliajoin.


    • Kuinkaon

      Kun ei vaan pedot vaihtaisi kirkkokunta.

      • KatolinenTulevaisuus

        Katolinen kirkko ei ole jokin ”kirkkokunta”, vaan yksi ja ainut Kristuksen kirkko.


    • Anonyymi

      Katolinen kirkko on se alkuperäinen kirkko

    • Anonyymi

      Kirkko on yksi, pyhä, katolinen ja apostolinen. Ainoa kasvava kirkkokunta Suomessa. Lestadiolaiset ovat tervetulleita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe