Lestadiolaispuhuja kääntynyt katolilaiseksi

kaikkea-näkee

12

460

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234567---

Olit missä kirkossa tahansa niin usko totuuteen. Nykyäänhän on paljon julistajia, jotka julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Näin he johdattavat sankoin joukoin suuria ja pieniä täysin harhaan.
      Kymmenenkäskyn laki on ikuinen ja muuttamaton. Joka ei pidä Hänen käskyjänsä, ei ole Hänen omansa.
      Kymmenenkäskyn laki on kasvattaja Kristukseen.

• harmillista

Päivittymisissä on viiveitä, ainakin eilen eri palstoilla.

• Ärränpää

Täällä on ollut puhetta kääntymisestä vapausta suunnista, mutta katolilaisiksi tullaan myös lestadiolaisten parista.

• katolinen_rouva

”Kaiken aikaa koin, että katolisuus on jollain tavalla kauniimpi, rikkaampi ja jännittävämpi versio kristinuskosta kuin omani. Olennainen kysymys oli kuitenkin se, onko katolisuus myös totta?”

Tuon kirjoittanut tuli ihan oikein siihen johtopäätökseen, että oli. Aloituksen linkistä voi lukea hänen älykkään päätelmänsä.

• Liitynkatoliseenkirkkoon

Itse olen kokenut sen niin että uteliaisuuden myötä olen tutkinut ja kysellyt ja huomannut: katolinen usko on paljon enemmän ja syvällisempää mihin suomessa ollaan totuttu. Jos vilpittömästi haluaa ottaa selvää niin totuus selviää. Kunhan malttaa siirtää sivuun protestanttisen MINÄ OLEN OIKEASSA! ajattelun.

• Anonyymi
        Liitynkatoliseenkirkkoon kirjoitti:

Itse olen kokenut sen niin että uteliaisuuden myötä olen tutkinut ja kysellyt ja huomannut: katolinen usko on paljon enemmän ja syvällisempää mihin suomessa ollaan totuttu. Jos vilpittömästi haluaa ottaa selvää niin totuus selviää. Kunhan malttaa siirtää sivuun protestanttisen MINÄ OLEN OIKEASSA! ajattelun.

Hyvä Hyvä

• laudamusjubilate

Jee, tuon jälkeen katolilaisia on jo yli 0,28 % Suomen väestöstä.

Kun 0,30 % menee rikki, julistamme Suomen katoliseksi tasavallaksi!

Liber inciderint ex vis, ne vis malorum voluptatum!

• katolistaviisautta

Kasvu on kovaa. Vielä meitä on vähän, mutta kaksinkertaistamme lukumäärämme noin viiden vuoden väliajoin.

• Kuinkaon

Kun ei vaan pedot vaihtaisi kirkkokunta.

• KatolinenTulevaisuus

Katolinen kirkko ei ole jokin ”kirkkokunta”, vaan yksi ja ainut Kristuksen kirkko.

• Anonyymi

Katolinen kirkko on se alkuperäinen kirkko

• Anonyymi

Kirkko on yksi, pyhä, katolinen ja apostolinen. Ainoa kasvava kirkkokunta Suomessa. Lestadiolaiset ovat tervetulleita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1067
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      22
      1050
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      605
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      61
      596
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe