Mies on pettänyt ja käynyt pikapanolla. Pitkä suhde on nyt katkolla. Nyt haluan tietää kiinnostaako nuoria miehiä 47-vuotias yhden miehen nainen. Siis olen aikalailla kokematon, jos miesten lukumäärää ajatellaan. En koe itseäni rumaksi, mutta en järjettömän kauniiksikaan. Rinnat ok, koska en ole imettänyt lapsia ja pientä kurvikasta pyöreyttä. Pituus 164 ja paino 78. Vai onko sillä niin väliä, värkki taitaa olla se tärkein.
Hrkitsen kostoseksiä nuoremman miehen kanssa
11
427
Vastaukset
Lähetäppä meiliä[email protected]
Moi lähetäppä s posti [email protected] olen 30 v mies
Mistähän päin mahdat olla? Täällä olis yksi kiinnosutnut ainakin ;)
- Tavisvaan
Ooh, ihanaa jo tämä huomio. Iältään 30-vuotiaat kiinnostaa. Voi olla, että otan myöhemmin yhteyttä. Jos vielä jatkan mieheni kanssa, niin haittaako, jos laitetaan mies katselemaan touhujamme sivusta. Olen tarkka tartunnoista, suuseksi ilman suojaa ja muutoinkin on no no ja peppupanot myös. Peruspano käy hyvin, ole sillä tavalla vähän tylsä, tunnustan.
- Tavisvaan
Oral_m kirjoitti:
Mulla ikää 35 ja Satakunnassa majailen
Mittoja? Suhdestatus? En halua rikkoa muiden liittoja ...
Tavisvaan kirjoitti:
172 pyöreähkö vartalo j ihan normaalin kokoinen varustus :D. Sinkku olen
- Kuhailmoittelin
Tavisvaan kirjoitti:
Moi täällä ois kanssa tämmöne 35v suhteessa oleva mies mutta lupa käydä muuallakin kunhan ei oo jokapäiväistä.. ja mikkelistä päin olen..
- Tavisvaan
Oral_m kirjoitti:
172 pyöreähkö vartalo j ihan normaalin kokoinen varustus :D. Sinkku olen
Laita spostisi tänne niin katsellaan josko viestittelisin sulle. En lupaa vielä mitään, mutta voisin sulatella asiaa. Tämä voi olla prosessi, joka vie vähän aikaa, joten mieti oletko valmis siihen. Tarvitsen tutustumista ensin. Onnistuuko?
- Tavisvaan
Kuhailmoittelin kirjoitti:
Moi täällä ois kanssa tämmöne 35v suhteessa oleva mies mutta lupa käydä muuallakin kunhan ei oo jokapäiväistä.. ja mikkelistä päin olen..
Kiitos vaan, mutta sinkut vaan huolin. ;)
Olin kerran kuskina kostoseksi tapauksessa. Nainen panetti miehillä itseään kunnes sai kostettua. Laski että mies oli pettänyt vuoden ajan kerran viikossa. Kun sai 52 täyteen niin sanoi että seuraavat kerrat menee kiitoksen piikkiin...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097