VAL irtisanoi johtajansa

TiedonLevitys

6

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hda

      Kristittyjen järjestöjä voit mainostaa muilla palstoilla. Ei jatkoon.

      • Luk.komm

        Avaus taitaa olla vinoilua tällä foorumille riehuvalle antivaparille, joka kaivaa kaivamalla kaikenlaista vaparivastaiseksi.


      • Lukuje.huom
        Luk.komm kirjoitti:

        Avaus taitaa olla vinoilua tällä foorumille riehuvalle antivaparille, joka kaivaa kaivamalla kaikenlaista vaparivastaiseksi.

        Antivaparin vaparivastainen kampanjointi ja erokirkosta.fi -sivuston palvelujen esilletuonti ovat eri planeetalta, sillä kirkon jäsenistä valtaosa on lapsena pakkoliitettyjä, mutta vapaa-ajattelijoihin kaikki ovat liittyneet vapaaehtoisesti itse. Eettinen pohja on eri.

        Vastaavaa Eroa jostain järjestöstä -kampanjaa ei ole havaittavissa muihin kansalaisjärjestöihin päin? Yhtenä selityksenä on, että vaparivastainen kampanjointi on uskonnollisperäisesti kiihkoilevaa. Toisaalta taustalla on suuret taloudelliset, intressit, koska vapaa-ajattelijat nostaa vakavalla tavalla esiin kirkon etuoikeuksien purkamisvaatimuksen. Vapaa-ajattelijoita pidetään vaikuttavana voimana, jota pitää yrittää haitata.


    • Aloituksessa on ihan ideansa, ja se osuu yhtä lailla kaikkiin. (Vaikka esitystapa onkin vähän kökkö.) Kun toisen katsomuksen, puolueen jne. piirissä tapahtuu jotain, on hyvä ajatella "entä jos meillä", ja kritisoida vasta sitten.

      SLEY:n sisällä riidellään. Ei se todista, että jumalia ei ole, tai että SLEY:n tulkinnan mukainen protestanttinen kristinusko on väärässä. Se todistaa, että ihmisiä ovat uskovatkin.

      • gdfotgh

        Ja sen, ettei usko ole tainut heitä kovin paljon jalostaa.

        Tai, hetkinen: ehkä ovatkin jalostuneet paljonkin;-)


      • gdfotgh kirjoitti:

        Ja sen, ettei usko ole tainut heitä kovin paljon jalostaa.

        Tai, hetkinen: ehkä ovatkin jalostuneet paljonkin;-)

        Niin, voihan olla että olisi riidelty vielä enemmän jos eivät olisi uskossa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe