Tidelehdet saivat kilpailijan

OhoHehe

Evolutionistivoimin tehty Tieteen uskomus.kuvalehti sai arvoisensa kilpailijan.

Seiskan toimitus näet on puoli vuotta seurannut tarkoin Tiekun kirjoittelua ja ian selvää tahallistaa humbuugin kiroitttelua ja niinpä se ajatteli että kyllä se voi aivan hyvin alkaa kilpailemaan sen kanssa myös tiedrintamalla. Ja näin se sitten alkoi:

https://www.seiska.fi/Oho/Tiedemiehet-loysivat-uuden-planeetan-voi-olla-elamalle-otollinen/1125955?_ga=2.203355604.451049206.1525955043-1955182947.1500003683

11

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NytSeOnTodistettu.Amen

      Väkevästi todistettu veli. Seiska lehden käyttäminen tiedeartikkelin viitteenä tulee nostamaan modernin tieteellisen kreationismin arvostuksen aivan uusiin taivaallisiin sfääreihin.

      • freedsdf

        Aivan niin, evotiedejulkaisut ovat samaa tasoa Seiskan kanssa, heheh, ihan yhtä paljon "voi olla, mahdollisesti, ehkä jne". elämää, no tuohon luulemis-arvailuun pystyy Seiskakin, hehehe!


    • Edes Seiskan lukijat eivät enää usko kreationismiin.

      • tiedätkö.totuuden

        Niinhän sinä uskot.


    • Hauska parodiapläjäys

    • hehhhee

      Artikkelikin on tieteellisyydessään taattua seiskatasoa:
      "Tutkijat ovat löytäneet planeetan, joka on lähin tunnettu paikka mahdolliselle elämälle."
      "Ross 128b on Punainen kääpiö, joka liikkuu kohti Maapalloa."
      "Ross 128b:n isäntätähti sen sijaan on rauhallisempi."
      "Sen massan perusteella tutkijat arvioivat, että kyseessä on kiviplaneetta."
      Niin kumpi se Ross 128b nyt seiskan toimittelijan mielestä on, Punainen kääpiö, vai sitä kiertävä planeetta?:D

      • elämänkoulun.peruskurssi

        "Niin kumpi se Ross 128b nyt seiskan toimittelijan mielestä on, Punainen kääpiö, vai sitä kiertävä planeetta?"

        Uskotko seiskan toimittelijan, lukijoista puhumattakaan, ymmärtävän edes kysymystä?

        Seiskan Deep Sky Map:lla Ross 128b lienee pappa-Peron ja Johanna Tukiaisen välissä mahaansa raapimalla sädehtivä paparazzien kiikaroinnin kohde.


      • Taikauskonnoton

        Sitäpaitai lähin tunnettu paikka mahdolliselle elämälle sijaitsee kyllä ihan aurinkokunnassamme.


    • JyriseväAivopieru

      Ei Tieteen Kuvalehti mikään tiedelehti ole hömelö hyvä. Se on varhaisnuorisolle suunnattu populaari julkaisu, jossa ei ikinä ole julkaistu ainuttakaan tiedeartikkelia. Tiedettä popularisoivat lehdet eivät ole tiedelehtiä ja popularisoivista lehdistäkin TK on sieltä keveimmästä päästä.

    • Oikealähde

      Vartiotorni on varmasti toinen mahtava tiedonlähde kreationisteille. Mikään muu julkaisu ei voisi olla yhtä tarkasti kuvannut kreationistin näkemystä raamatun mukaan.
      Vähän heikompia julkaisuja voisi tulla... ei varmaan mistään muusta lähteestä. Edes seiska ei alennu siihen.

      • Älkäämme unohtako iltapäivälehtiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1834
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      1544
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      109
      1311
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1125
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      67
      1094
    6. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    7. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      63
      923
    8. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      903
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      861
    10. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      173
      845
    Aihe