Tätä tapahtuu Suomessakin jatkuvasti. Samanlaista näytelmää pyöritetään Turussa ns. Ilpoisten piirissä kerran viikossa Turun Martinkirkossa kirkkoherran ja piispojen luvalla.
https://areena.yle.fi/1-4323528#autoplay=true
Huijaamista Jeesuksen nimessä Turussa
42
518
Vastaukset
Suurin huijjaaja on ev. Lut. Kirkko, joka huijjaa ja samalla rahastaa siitä verojen muodossa.
Rahoitus yksityisten hihhuleiden maksettavaksi!- vastuuttomuutta
Kirkko yrittää olla kaikille mieliksi. Se antaa tilojaan myös näille "karismaattisille" huijareille.
- HMM___
Nämä Jeesuksen nimessä toimivat ovat pahimmanlaatuisia huijareita. Heidän toimintansa ei poikkea Allahu akbar -huutelijoista mitenkään.
- solvaajalle
HMM___ kirjoitti:
Nämä Jeesuksen nimessä toimivat ovat pahimmanlaatuisia huijareita. Heidän toimintansa ei poikkea Allahu akbar -huutelijoista mitenkään.
Onko Ilpoisten piiri tehnyt puukkoiskun Turussa?
solvaajalle kirjoitti:
Onko Ilpoisten piiri tehnyt puukkoiskun Turussa?
Olikohan nyt sanomasi järkevästi muotoiltu?
epikuros kirjoitti:
Olikohan nyt sanomasi järkevästi muotoiltu?
Kyllä oli, kun lukee mitä HMM__ korjoitti.
- näinpiispatotesi
HMM___ kirjoitti:
"Heidän toimintansa ei poikkea Allahu akbar -huutelijoista mitenkään."
Arkkipiispa Mäkinen ainakin totesi, että tämä Turun puukottaja on yksi heistä.
- solvaajalle
Sadat ihmiset todistavat parantumisistaan myös Ilpoisten pirin tilaisuuksissa.
Jos sinä et sitä usko se ei oikeuta sinua solvaamaan ketään huijariksi.- tois.pualt.jokke
Yksikään sairas ei ole oikeasti parantunut Ilpoisten piirissä eikä muissakaan hihhulikokouksissa, mutta sairaammaksi ovat kyllä tulleet. Ilpoisten piirissä on pyritty parantamaan myös kehitysvammaisia kirkon pappien kertomusten mukaan. Itse tiedän ja tunnen tapauksen mm. kokouksen jälkeisestä itsemurhasta. Itse nämä jeesustelijat eivät ota mitään vastuuta huijaamisestaan. Rahat heille kyllä kelpaavat. Aivan tuomittavaa toimintaa tuollainen. Kannattaa katsoa avauksen linkki.
Miksi parantumiseen tarvittaisiin jokin piiri tai välittäjä? Jos Jumala on jonkun parantaakseen, luulisi sen tapahtuvan sairaan oman rukouksen takia tai ehkä jopa ilman mitään anomista.
Lienee niin, että paremminkin piiri ja parantaja tarvitsevat parannettavia...- HÖH_
tois.pualt.jokke kirjoitti:
Yksikään sairas ei ole oikeasti parantunut Ilpoisten piirissä eikä muissakaan hihhulikokouksissa, mutta sairaammaksi ovat kyllä tulleet. Ilpoisten piirissä on pyritty parantamaan myös kehitysvammaisia kirkon pappien kertomusten mukaan. Itse tiedän ja tunnen tapauksen mm. kokouksen jälkeisestä itsemurhasta. Itse nämä jeesustelijat eivät ota mitään vastuuta huijaamisestaan. Rahat heille kyllä kelpaavat. Aivan tuomittavaa toimintaa tuollainen. Kannattaa katsoa avauksen linkki.
Miksi kirkkoherra Tuomo Norvasuo ei lopeta kyseistä showta vaikka tietää siitä?
- iloinen.antaja
jjeeves kirjoitti:
Miksi parantumiseen tarvittaisiin jokin piiri tai välittäjä? Jos Jumala on jonkun parantaakseen, luulisi sen tapahtuvan sairaan oman rukouksen takia tai ehkä jopa ilman mitään anomista.
Lienee niin, että paremminkin piiri ja parantaja tarvitsevat parannettavia...Kirkon eteisessä on kori johon saa panna "aivan vapaaehtoisen" uhrilahjan koska Jumala tarvitsee rahaa tähän parantamistoimintaan. Jos et parane, se johtuu mitä ilmeisimmin siitä että olet kitupiikki ja pidät rahat itselläsi.
Kyllä on parantunut. Mene ihmeessä itse toteamaan jos et usko 😉
- Keharista.älyköksi
Kasetillakin on totistusihme kehitysvammaisen paranemisesta normaaliälyiseksi, jopa huippuälykkääksi. Olen kuullut ominkorvin tämän totistusihmekasetin. Totistus tuli tosin jostain syystä pikkuoravan äänellä. Kasetti kiertänee vissiinniinkaet ympäri Suomen Siionia vieläkin...?
- tämä.on.totta
usko.vainen kirjoitti:
Kyllä on parantunut. Mene ihmeessä itse toteamaan jos et usko 😉
Sairaudesta parantumisen voi vain lääkäri todeta. Mitään ihmeparantumisia ei ole tarkoillakaan tutkimuksilla todettu tapahtuneen.
tämä.on.totta kirjoitti:
Sairaudesta parantumisen voi vain lääkäri todeta. Mitään ihmeparantumisia ei ole tarkoillakaan tutkimuksilla todettu tapahtuneen.
Kyllä jokainen voi ihan itsekin todeta, että ei ole enää sairas. Ei siihen lääkäriä aina tarvita.
Niin selvä on sairauden ja terveyden ero,Se on nähty että olet esittänyt parantuneesi äärimmäisestä tyhmyydestäsi. Se on eri asia ottaako sitä ketään tosissaan..
Keep up the good work!!! 🤣😂🤣😂😁MrMorden_ kirjoitti:
Se on nähty että olet esittänyt parantuneesi äärimmäisestä tyhmyydestäsi. Se on eri asia ottaako sitä ketään tosissaan..
Keep up the good work!!! 🤣😂🤣😂😁Mitä sinä siinä riehut :O?
- tuomassss
Uskon, kun näen
usko.vainen kirjoitti:
Mene toki sitten Martin kirkkoon. Et kai osota, että he tulevat teille :O?
Kyllähän se on varmaa että CP-vammainenkin parantuu!
sage8 kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt, että kaikki paranevat. Jeesuskaan ei parantanut kaikkia.
- JumalanSanaa
usko.vainen kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt, että kaikki paranevat. Jeesuskaan ei parantanut kaikkia.
Matt. 13:58
Ja heidän epäuskonsa tähden hän ei tehnyt siellä monta voimallista tekoa. - sage8.ei.kirj
usko.vainen kirjoitti:
Ei yksikään CP-vammainen ole parantunut eikä parene näiden käsissä.
sage8.ei.kirj kirjoitti:
Ei yksikään CP-vammainen ole parantunut eikä parene näiden käsissä.
Mistä sinä sen tiedät?
sage8 kirjoitti:
Jos Jumala näkee hyväksi hänet parantaa niin sitten parantuu.
- akkojen.juttuja
usko.vainen kirjoitti:
Ei yhtäkään parantumista ole hihhulikokouksissa todettu tapahtuneen. Jutut ovat juttuja joita vain puhutaan lämpimikseen.
akkojen.juttuja kirjoitti:
Ei yhtäkään parantumista ole hihhulikokouksissa todettu tapahtuneen. Jutut ovat juttuja joita vain puhutaan lämpimikseen.
Oletko käynyt tutkimassa😳❓
- todellisuutta
usko.vainen kirjoitti:
Jos Jumala näkee hyväksi hänet parantaa niin sitten parantuu.
Jumala ei ole siis nähnyt hyväksi parantaa ketään näissä jeesuksen nimessä -kokouksissa.
todellisuutta kirjoitti:
Jumala ei ole siis nähnyt hyväksi parantaa ketään näissä jeesuksen nimessä -kokouksissa.
Toki on nähnyt hyväksi parantaa satoja.
- Jobinpostia
Luuk.6:19 "koska hänestä lähti voima, joka paransi kaikki." Matt.13:58
- Kirjakääröt
Saarn.3:3 Biblia (1776) Aika tappaa, ja aika parantaa; aika kukistaa, ja aika rakentaa.
- Voihanvitalis
2Moos.4:11 Ja Herra sanoi hänelle: Kuka on antanut ihmiselle suun, tahi kuka tekee mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Eikö minä, Herra?
- järkyttävää
Nämä Jeesuksen nimessä parantajat ovat sydämetöntä porukkaa. Psykopaatithan eivät tunne kärsimyksiä mitä he näille sairaille aiheuttavat.
- HMM___
usko.vainen kirjoitti:
Kenen nimissä parantamisen sinä sitten hyväksyt😳❓
Kun sairastut, etkö mene lääkäriin?
- ei.pelättävää
usko.vainen kirjoitti:
Joskus menen joskus en mene.
Miksi pelkäät psykiatria?
ei.pelättävää kirjoitti:
Miksi pelkäät psykiatria?
En minä pelkää ketään. Miksi sinä pelkään psykiatria?
- taikuuden_houkutus
Turun Martinkirkko houkuttelee väkeä kirkkoon ihmeparantumisilla ja Turun Mikaelinkirkko vapaakirkollisuudella. Fundamentalismiako ihmiset tarvitsevatkin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?143789Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283103Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2802935Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71971- 2391661
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61450- 751291
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2031255Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41081Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi331073