Tiedotus evästeistä

ok.käytätte.evästeitä

Moi! Mahtavaa, että tiedotatte evästeistä. Vähempikin kyllä riittäisi. Ei sitä tiedotetta tarvitse tunkea joka helvetin sivulle. Voisi riittää, jos se aukeaisi kerran, ja kun käyttäjä on klikannut ok, niin sitä ei enää tulisi.

Niin kaikki muut tekevät. Teidän valintanne on laittaa ilmoitus joka helvetin sivulle. Se jaksoi naurattaa noin kymmenen kertaa, mutta nyt ei enää. Onko siellä ketään, joka osaisi korjata tuonkin mokan?

48

1326

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiolluvaivaa

      Ei minulla tullut kuin kerran se esiin. Klikkasin pois, niin eipä enää näkynyt.

      • ok.käytätte.evästeitä

        Minulla tulee joka helvetin sivulla. Ihan sama, miten klikkaa pois, seuraavalla sivulla se on taas.

        Ettekö te helvetin tunarit s24:ssa osaa testata näitä systeemejänne?


      • ok.käytätte.evästeitä
        ok.käytätte.evästeitä kirjoitti:

        Minulla tulee joka helvetin sivulla. Ihan sama, miten klikkaa pois, seuraavalla sivulla se on taas.

        Ettekö te helvetin tunarit s24:ssa osaa testata näitä systeemejänne?

        Niin ja tuo loppukaneetti ei ollut sinulle nimimerkki eiolluvaivaa


      • Eiolluvaivaa
        ok.käytätte.evästeitä kirjoitti:

        Niin ja tuo loppukaneetti ei ollut sinulle nimimerkki eiolluvaivaa

        Käytän Bravea. Siinä ei tule tuo eväste kuin kerran. Testasin toisella, niin tosiaankin se tulee koko ajan!

        Laiton tuon Braven, ku sai mainokset pois.


      • ok.käytätte.evästeitä
        Eiolluvaivaa kirjoitti:

        Käytän Bravea. Siinä ei tule tuo eväste kuin kerran. Testasin toisella, niin tosiaankin se tulee koko ajan!

        Laiton tuon Braven, ku sai mainokset pois.

        Minulla Android-puhelin ja selaimena Chrome. Eivät siis ole viitsineet testata toimivuutta edes sillä kaikkein yleisimmällä laite-selain-yhdistelmällä. Aivan käsittämättömän surkeasti hoidettu! Voi olla, että muutamakin mainostaja on melko kiinnostunut siitä, että miksi heille on myyty mainoksia käyttökelvottomalle sivustolle.


      • Eiolluvaivaa
        ok.käytätte.evästeitä kirjoitti:

        Minulla Android-puhelin ja selaimena Chrome. Eivät siis ole viitsineet testata toimivuutta edes sillä kaikkein yleisimmällä laite-selain-yhdistelmällä. Aivan käsittämättömän surkeasti hoidettu! Voi olla, että muutamakin mainostaja on melko kiinnostunut siitä, että miksi heille on myyty mainoksia käyttökelvottomalle sivustolle.

        Mikset vaida tuohon Braveen. Pääset mainoksista samalla eroon. Oli järkkyä se sivun pomppiminen, kun mainokset latautuivat.


      • Ärsyttää
        Eiolluvaivaa kirjoitti:

        Mikset vaida tuohon Braveen. Pääset mainoksista samalla eroon. Oli järkkyä se sivun pomppiminen, kun mainokset latautuivat.

        Minulle evästeet pomppaavat joka kerta Bravesta huolimatta, minkä ihme tempun teit että pääsit tuosta kiusasta?


      • eiolluvaivaa
        Ärsyttää kirjoitti:

        Minulle evästeet pomppaavat joka kerta Bravesta huolimatta, minkä ihme tempun teit että pääsit tuosta kiusasta?

        No en mä tehnyt muuta ku laitoin tuon Braven. Ehkä mä olen asetuksista laittanu sit jotain, mikä estää tuon. Vilkaiseppa sinäkin asetuksista jos löytyyy joku juttu sieltä. .

        Tietokoneella kun olen, niin tuo evästejuttu ei tuu kuin sen yhden kerran. Käytän tietsikassa Firefoxia.


      • ok.käytätte.evästeitä
        Eiolluvaivaa kirjoitti:

        Mikset vaida tuohon Braveen. Pääset mainoksista samalla eroon. Oli järkkyä se sivun pomppiminen, kun mainokset latautuivat.

        Koska vika ei ole selaimessa, vaan osaamattomasti tehdyssä sivustossa. Millään muulla sivustolla ei ole mokattu yhtä pahasti.

        On siellä nyt jotain muutakin torveilua menossa, kun joistain alueista on kaikki keskustelut hävinneet. Ei hitto mitä tunarointia taas.


      • Eikukaankorjaa
        ok.käytätte.evästeitä kirjoitti:

        Koska vika ei ole selaimessa, vaan osaamattomasti tehdyssä sivustossa. Millään muulla sivustolla ei ole mokattu yhtä pahasti.

        On siellä nyt jotain muutakin torveilua menossa, kun joistain alueista on kaikki keskustelut hävinneet. Ei hitto mitä tunarointia taas.

        Joo, keskustelut häipyy välillä ja kellonajat ei pysy viestien perässä.
        Viestit saa näkymään kun klikkaa jotain aloitusta tuosta luetuimmat-laatikosta.


      • Lyckatill

        Ei näköjään kukaan hoida sivuston toimintaa viikonloppuisin. Onnea mainostajat!


      • ok.käytätte.evästeitä
        Lyckatill kirjoitti:

        Ei näköjään kukaan hoida sivuston toimintaa viikonloppuisin. Onnea mainostajat!

        Minkäänlaista vikapäivystystä ei näytä olevan. Lisäksi jokin päivitys on päätetty viedä testaamatta tuotantoon juuri ennen viikonloppua. Jos tekijäporukassa olisi edes yksi asiansa osaava henkilö, niin tekisivät asiat toisin.


      • Kukaosaakorjata

        Ei vieläkään päivity viestit. Eilen kirjoitetut ei näy viestien määrässä, eikä siten aikakaan.


    • EväinäPipareita

      Trivago mainoksia on enemmän kuin pipareita.

      • HyväBusiness

        Trivagon mainoskampanja on maksanut miljardeja vuosien saatosaa, eikä loppua näy.


    • ok.käytätte.evästeitä

      Jotain on tehty!

      Välillä se helvetin teksti jää näkyviin, vaikka klikkaa ok. Välillä kun klikkaa ok niin silmien eteen aukeaa Alma Median haistakäyttäjäpska-teksti. Ja välillä se vedkäteen-teksti pomppaa ruudulle kunnon viiveellä, kuten nyt tätä tekstiä kirjoittaessa, jolloin se peittää ruudusta sen osan jossa kirjoitettava teksti on.

      Ei jumalauta. Ne onnistui tekemään surkeasta umpipaskan. Rautaisia ammattilaisia!

    • Tympii

      Äp:tä käyttäessä peittää liki puolet ruudusta. Eikö olisi riittänyt pelkkä 'käytämme evästeitä' -toteamus pitkän moikkelis-litanian sijasta?

    • ok.käytätte.evästeitä

      Ilmeisesti siellä ylläpidossa ei ole kukaan vielä edes tajunnut sitä, että palstan softa on paskana? Ja että jotain muutakin on todennäköisesti pielessä kuin joka helvetin väliin tunkeva evästeilmoitus? Kukaan ei ole tietoinen siitä, että vastuun pakoilemisella on myös seurauksia?

    • Moi! Sinun kannattaa ottaa asiassa yhteyttä käyttäjätukeemme, jotta saamme asiasta tapauskohtaista lisätietoa. Lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja kerro, millä laitteella ja selaimella käytät palvelua. Kerrothan myös, jos käytät salattua selausta.

      Terveisin,
      Emma
      Suomi24-tiimi

      • ok.käytätte.evästeitä

        Moi! Vika ei ole käyttäjä- tai laitekohtainen, koska en ole ainoa, jolla se on näkyvissä. Laitteeni on Nokia 6, kaikki päivitykset tehty, ja selaimen olen kertonut jo. Millään muulla sivustolla vikaa ei ole, eli te olette ainoat, jotka eivät ole osanneet hoitaa asiaa kunnolla.

        Ilmeisesti te nyt vihdoin ja viimein ymmärrätte, että asialle kannattaa tehdä muutakin kuin toivoa, että se vaan yhtäkkiä itsestään korjaantuu?


      • Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Hienoa, että asiaa viedään eteenpäin. Loma-aikanne on kyllä harvinaisen pitkä, jos se on alkanut jo toukokuussa. Se, että ongelmistanne - muistakin kuin teknisistä - kertovia viestejä poistetaan on kannaltanne hyvin noloa. Se ei kerro mitään hyvää osaamisestanne. Ongelmat ei poistu sillä, että ne piilotetaan ja sitten uskotellaan, ettei niitä ole.


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Tulin sivustolle Lenovo Tab3 7 Essential -tabletilla. Se tympeä evästeviesti pomppasi esiin, mutta poistui kun klikkasin ok ja sen jälkeen sitä ei ole näkynyt. Ylläpitoa saattaa auttaa tämä tieto, jos siellä joku jossain välissä viitsii asiaa selvittää. Tai sitten voitte vaan poistaa tämänkin viestin ja jatkaa käsien pitämistä taskussa.


      • mokamokamoka
        ok.käytätte.evästeitä kirjoitti:

        Moi! Tulin sivustolle Lenovo Tab3 7 Essential -tabletilla. Se tympeä evästeviesti pomppasi esiin, mutta poistui kun klikkasin ok ja sen jälkeen sitä ei ole näkynyt. Ylläpitoa saattaa auttaa tämä tieto, jos siellä joku jossain välissä viitsii asiaa selvittää. Tai sitten voitte vaan poistaa tämänkin viestin ja jatkaa käsien pitämistä taskussa.

        Mä sain äsken tabletilla jonkin virheilmoituksen, että joku komentosarja lakkasi toimimasta ja sitten selain kysy, että lopetetaanko toimimattoman komentosarjan ajaminen, ja vastasin ok, sen jälkeen sivua ei pystynytkään enää selaamaan, sammutin koko selaimen ja vaihdoin tietokoneeseen vain ilmoittaakseni asian.

        Tabletilla tai kännyllä näiden sivujen selaamoinen on muutenkin aivan onnetonta, sivut kun pomppii pitkän aika avautumisestaan eri mainosten ja muiden häiriötekijöiden tullessa eri aikoihin sivulle, Ei meinaa osua ollenkaan oikenaa kirjoitukseen tuon pomppimisen takia ja nettiyhteys kuitenkin on just niin nopea kuin se yleensä voi olla..


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Jokohan alkavalla viikolla joku ehtii korjata ongelman? Olisi mielenkiintoista tietää, mitkä asiat menevät priorisoinnissa tämän, koko palstan käyttökelvottomaksi tekevän, ongelman korjaamisen edelle...


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Tällä viikolla ei ihan ehditty tekemään asialle yhtään mitään, mutta ehkä ensi viikolla?

        PS. Vaikuttaa siltä, että viesti ei tule näkyviin, vaikka sen lähettää. Tai sitten tulee, ilmeisesti ihan tuurista kiinni. Ei sillekään ongelmalle kannata tehdä ainakaan kolmeen kuukauteen mitään.


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Onko jo tiedossa, missä kuussa joku viitsii tehdä asialle jotain?


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Kolme kuukautta mennyt, ja mitään ei ole tehty. Asteikolla 1-10, miten ammattimaiseksi arvioitte oman toimint... siis toimimattomuutenne tässä asiassa?


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Tehtyjen korjausten lukumäärä on edelleen täysi nolla. Ei olisi mitään muuta valhetta tarjota kuin se, että kaikki on lomalla?

        Eihän teitä paskan vertaa kiinnosta, mutta kerron silti, että välillä ei tapahdu mitään, kun painaa Kommentoi-painiketta (ts. tekstiä) vastatakseen johonkin kirjoitukseen.


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Ehtiikö joku tehdä syyskuussa asialle mitään? (ei varmasti....)


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Tiedän, että teitä kiinnostaa havaitut ongelmat vähemmän kuin kilo paskaa, mutta kerron silti:

        - joihinkin viesteihin ei voi vastata puhelimella ollenkaan, koska Kommentoi-painike ei reagoi
        - joissain tapauksissa aihealueiden alasvetovalikko ei toimi, eli siis ei reagoi kosketukseen
        - tuo täysin älyvapaa evästeteksti ilmestyy edelleen, korostaen lafkanne täydellistä avuttomuutta ja kyvyttömyyttä puuttua edes pieniin ja simppeleihin ongelmiin, kertoen karua kieltään koko henkilöstönne osaamisen ja viitsimisen tasosta


      • 2kiloaPaskaa
        ok.käytätte.evästeitä kirjoitti:

        Moi! Tiedän, että teitä kiinnostaa havaitut ongelmat vähemmän kuin kilo paskaa, mutta kerron silti:

        - joihinkin viesteihin ei voi vastata puhelimella ollenkaan, koska Kommentoi-painike ei reagoi
        - joissain tapauksissa aihealueiden alasvetovalikko ei toimi, eli siis ei reagoi kosketukseen
        - tuo täysin älyvapaa evästeteksti ilmestyy edelleen, korostaen lafkanne täydellistä avuttomuutta ja kyvyttömyyttä puuttua edes pieniin ja simppeleihin ongelmiin, kertoen karua kieltään koko henkilöstönne osaamisen ja viitsimisen tasosta

        Reagoi pelkästään incognito-sivun kautta enää. Muutoin ei kommentointi onnistu mitenkään.


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Antakaas kun arvaan: teillä ei ole ollut mitään aikomusta tehdä asialle mitään. Sitten, kun tulee rekisteröintipakko, niin tämäkin palstan paskana olemisesta muistuttaminen loppuu. Se, että tekniseen tukeen olisi ilmoitettu, on valhe. Te ette ole tehneet kohta neljään kuukauteen muuta kuin valehdelleet.

        Aller aloitti äskettäin yt-neuvottelut. Mahdollisen tulevan työnantajan on helppo tehdä hakijan kohdalla päätös, jos CV:ssa lukee S24 asiakastuki...


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Neljä kuukautta mennyt, ja muuta ei ole tehty kuin valehdeltu, että ongelma on viety jonnekin ratkaistavaksi. Ei helvetti kun te olette turhia ihan joka suhteessa ihan jokainen.


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Emman kunniaksi on todettava, että hän ei ole ainoa, joka asiassa valehtelee. Se on ihan virallinen S24:n linja, että tästä asiasta valehdellaan ja vikaa ei korjata. Emma siis vain noudattaa määrättyä protokollaa.


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Nyt jännittää, että ehdittekö korjata vian ennen kuin puoli vuotta tulee täyteen.

        Äh, mitä minä höpisen. Ei jännitä yhtään, koska se on täysin selvää, että te ette te mitään muuta kuin valehtelette, että se olisi jo korjattu.


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Onneksi olkoon! Puoli vuotta mennyt, ettekä ole osanneet tehdä muuta kuin valehdella. Häikäisevä suoritus!


      • ok.käytätte.evästeitä

        Moi! Olin ihan varma, että vika korjataan uuden vuoden kunniaksi. Aikaakin on ollut paljon kesälomien jälkeen.

        No ei ole korjattu. Viitsittekö vastata, että viitsittekö korjata?


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Kahdeksan kuukautta mennyt, ja vielä ette ole ehtineet tehdä yhtikäs mitään. Joko lomakausi on hiljalleen ohi, ja joku siellä ehtii tehdä jossain välissä vähän töitäkin?


      • Nysvääjiä-ovat
        ok.käytätte.evästeitä kirjoitti:

        Moi! Kahdeksan kuukautta mennyt, ja vielä ette ole ehtineet tehdä yhtikäs mitään. Joko lomakausi on hiljalleen ohi, ja joku siellä ehtii tehdä jossain välissä vähän töitäkin?

        Useampi vuosi mennyt eikä reCAPTCHAakaan ole saatu kuntoon Poststa nyt puhumattakaan.


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Jotain on tehty! Ei, vikaa evästeiden ilmoituksessa ei ole osattu korjata, mutta nyt nimimerkkiboksin alle on ilmestynyt valintaruutu ja sen viereen teksti "Käytä anonyymi_ggW"

        Viittaa siihen, että rekisteröitymispakko toteutetaan juuri niin päin helvettiä kuin ounastelin. Nyt on korkea aika poistaa kaikki omat henkilötiedot tilien tiedoista, sillä ne ovat kohta käytännössä julkisia. Elleivät sitten ole jo...


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Nyt se anonyymi-valinta on poistettu. Anteeksi, mutta ette te kai sentään testaa eri toiminteita tuotantoympäristössä? Tajuatteko, miten loputtoman typerää se on?
        (ette tajua)


      • ok.käytätte.evästeitä
        suomi24 kirjoitti:

        Moi!

        Olen välittänyt ongelmasi eteenpäin, mutta näin loma-aikana asioiden selvittely kestää hiukan kauemmin. Voit yrittää käyttää sivustoa jonkin toisen selaimen kanssa, kunnes asia saadaan korjattua.

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi

        Moi! Mahtavaa! Olette korjanneet vian! Vika, jonka syyn selvittäminen ja korjausohjeen löytäminen vei minulta puoli tuntia, on nyt toimestanne korjattu. Eikä aikaa mennyt edes kymmentä kuukautta! Todistitte, että vaikka osaamista ei olisi ja paljoa ei viitsitä, niin asioita voi kuitenkin saada tapahtumaan, jos oikein yrittää. Mahtavaa!


    • NMX

      Internet Explorerilla ei muuten pysty mitenkään kuittaamaan tuota evästetiedotetta pois sivun alareunasta häiritsemästä. IE on kuitenkin vielä ihan yleisesti käytössä eli olisikohan asiallista fiksata tuo bugi?

    • mieli.pide

      Evästeet/keksit/piparit, ne pitäsi lailla kieltää ihmisiä vakoilemasta.

    • anonyymi_Aun

      Kuinkahan paljon noita mahtaa koneella olla? Vievätkö paljonkin tilaa? Missä sijaitsevat ja miten niitä voisi poistaa? Esimerkiksi suomi24:n evästeet?

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      98
      1906
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      238
      1552
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1030
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      925
    5. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      83
      857
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      815
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      755
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      741
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      714
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      709
    Aihe