Olen yrittänyt saada selvää noista uusista katsastusajoista, tosin huonolla menestyksellä. Miten on esimerkiksi 2012 rekisteröidyllä autolla, katsastettu viimeksi 8/17, milloin on seuraava katsastus ja sitä seuraava.
Uudet katsastusajat
sekamelskaa
5
181
Vastaukset
- jepap
Seuraava katsastus normaalisti sen mukaan mitä papereissa lukee. Mene aikaisintaan kuukautta ennen katsastusajan päättymistä tänä vuonna (2018). Siitä seuraava katsastus on sitten 2020.
- dfgdg
Mulla on kärryssä ajoaikaa 16.7 asti jolloin viimeistään on käytettävä leimalla. Jos käytän nyt ja tulee hylky niin onko ajoaikaa nyt kuukausi vai tuonne 16.7 asti ?
Ainakin ennen se olisi ollut tuonne 16.7 asti...- jepap
Kuukausi on jälkitarkastusaika, ajoaikaa kaksi kuukautta saat jos et myöhässä käy.
- Vetomestari
Kärryjen(?) katsastusajat päättyvät aina vuoden lopussa.
- dfgdg
kärry..no auto perkele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882