Sain keploteltua itseni eläkkeelle 43-vuotiaana

Vapaa48

Olen nyt ollut 4 vuotta eläkkeellä ja kyllä on mahtavaa. Rahat riittävät hyvin ja olo on vapaata. Voi niitä raukkoja, jotka joutuvat puurtamaan vanhana, hyi olkoon!

31

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama homma... mutta 10v nuorempana!
      "hullu" saa olla muttei tyhmä... :)

    • lopetin.työn

      Minulle tuli perintö 39 vuotiaana. Jätin työt saman päivänä. Konttorin kusinen pöytä ja tietokone ja työt jäi levälleen.. Hahhaha. Pomolle sanoin että se on moro nyt.

      • Korkman

        Minäpä sain miljoonaperinnön 18-vuotiaana. Jätin välittömästi yo-kirjoitukset väliin. Kerroin perinnöstäni samalla rehtorille ja tarjosin viinaryyppyä! Vanhan kurpan naama venähti pahasti.
        Onnistuneet sijoitukseni ovat moninkertaistaneet omaisuuteni. Tärkeintä on valita osaavat työntekijät (lakimies ja omaisuudenhoitaja). Itse ei tarvitse kuin laukata hyvissä huorissa ja pitää hauskaa.

        Skål!


      • oikein
        Korkman kirjoitti:

        Minäpä sain miljoonaperinnön 18-vuotiaana. Jätin välittömästi yo-kirjoitukset väliin. Kerroin perinnöstäni samalla rehtorille ja tarjosin viinaryyppyä! Vanhan kurpan naama venähti pahasti.
        Onnistuneet sijoitukseni ovat moninkertaistaneet omaisuuteni. Tärkeintä on valita osaavat työntekijät (lakimies ja omaisuudenhoitaja). Itse ei tarvitse kuin laukata hyvissä huorissa ja pitää hauskaa.

        Skål!

        Hyvin toimittu.


      • DonaldPutin
        Korkman kirjoitti:

        Minäpä sain miljoonaperinnön 18-vuotiaana. Jätin välittömästi yo-kirjoitukset väliin. Kerroin perinnöstäni samalla rehtorille ja tarjosin viinaryyppyä! Vanhan kurpan naama venähti pahasti.
        Onnistuneet sijoitukseni ovat moninkertaistaneet omaisuuteni. Tärkeintä on valita osaavat työntekijät (lakimies ja omaisuudenhoitaja). Itse ei tarvitse kuin laukata hyvissä huorissa ja pitää hauskaa.

        Skål!

        Päättäväistä toimintaa alusta lähtien.


      • vasemmalta
        Korkman kirjoitti:

        Minäpä sain miljoonaperinnön 18-vuotiaana. Jätin välittömästi yo-kirjoitukset väliin. Kerroin perinnöstäni samalla rehtorille ja tarjosin viinaryyppyä! Vanhan kurpan naama venähti pahasti.
        Onnistuneet sijoitukseni ovat moninkertaistaneet omaisuuteni. Tärkeintä on valita osaavat työntekijät (lakimies ja omaisuudenhoitaja). Itse ei tarvitse kuin laukata hyvissä huorissa ja pitää hauskaa.

        Skål!

        Voi sinua onnen poikaa, oon kateellinen sulle.


    • huonoa.seuraa

      Tetrapleegikko suullaan kirjoittelee. Voi se elämä silti olla parempaa kuin Suomen työväestöllä nykyään.
      Mutta odotahan jos demarit pääsevät valtaan. Silloin kelpaat vähintään bussinkuljettajaksi. Riittää että sinulla on ajokortti. Ja jos et suostu niin....

    • Konkurssikonkelo

      Täälähan on muitakin onnekkaita, mummoni neuvoi jo 25v sitten että ei se pelaa joka pelkää ja minähän pelasin, 18 vuotta jo etelän merenranta huvilalla eikä työ päivää tule enään koskaan😎 Eikä sinne suvakkilaan muutenkaan halua palata, PS. Äänestäkää SDP: tä niin saatte lisää väriä ja sambaa !

      • erittäin.hyvä

        Erittäin asiallista toimintaa.


    • Käsittäny_väärin

      Et ole eläkkeellä. Olet työtön. Mutta sehän on melkein sama asia.

    • Hevosmies.Leif

      Mie oon olt eläkeläine 16 v. alakain. Hyväst männööp ostellessa.

    • meikäläinentässävaan

      Mä voitin lotossa 10 miljoonaa pari vuotta sitten.
      Tasaisesti nakuttaa omaisuudenhoitoyhtiö kautta 300-400.000euroa pääomatuloja vuodessa
      ja käyttötilin saldo jotain 400k euroa nytkin.
      Chillaan täällä, tai mökillä Saimaan rannalla tai Fugessa Espanja kämpillä

    • elämän_hyvä_olo

      Onnittelut aloittajalle, tuohon pitäisi kaikkien pyrkiä. Itsellä vielä 10 vuotta eläkkeeseen. Olen kuitenkin saanut kerättyä eläkekertymää jo 2600 euroa, joten voisin kyllä alkaa lopetella hommia.

    • VaimonKanssaKasvimaalla

      Tasan viisikymppisenä pääsin eläkkeelle 1.5- 2006. Jonkunlainen työmiehen voitto Vappuna? Puhuin psykiatri tädit pyörryksiin vaivoistani ja kirjoitti timmille vakuutusyhtiön eläkelääkärille, sellaiset paperit, että hulluhan, sitä pitää tuon olla ja täysin työkyvytön?Sir sir on hyvä lääke!

    • kivoja.valeita

      Kävelin kerran rahattomana tiellä ja löysin ojasta muovikassin jossa satamiljonaa euroa. Mukavasti on mennyt siitä asti.

    • 268261

      Miksi ihmeessä vasta 43-vuotiaana? Hulppean eläkkeen saa jo 5 työvuoden perusteella.

      Yliopiston jälkeen kannattaa painaa hulluna töitä muutama vuosi, niin saa paljon rahaa ja on helpompaa myös näytellä loppuunpalanutta. Aluksi voi joutua pariksi vuodeksi kuntoutustuelle, mutta jo 35-vuotiaana fiksu elää makeasti ja osakesäästää yli 3000 euron eläkkeen turvin. Päälle tietysti perinnöt ja muut herkut, jotka eivät syö eläkettä.

      • kiuyty

        30 tehnyt töitä ja eläketurvakeskuksesta tulee väliaika tietoja, että jos teet töitä 65 vuotiaaksi asti niin tuleva eläke on tämän päivän tietojen mukaan 850 €/kk


      • 268261
        kiuyty kirjoitti:

        30 tehnyt töitä ja eläketurvakeskuksesta tulee väliaika tietoja, että jos teet töitä 65 vuotiaaksi asti niin tuleva eläke on tämän päivän tietojen mukaan 850 €/kk

        Suomessa pitää osata käyttää hyväksi järjestelmää. Et kai luule tämän olevan jokin vapaa maa, jossa eletään ansaitulla omaisuudella?


    • Vapaa48

      No kun työ oli niin helppoa ja palkkakin n. 9 tonnia kuussa, niin hieman tuli lepsuiltua. Onneksi kyrpiinnyin työssä joutinoloon ja hain eläkkeen pois kuleksimasta.

      • 268261

        Miksi ihmeessä olit palkkarenkinä!? Yrittäjänä olisit saanut paljon enemmän rahaa ja voinut määrittää eläketulosi vielä monta kertaa suuremmiksi kuin sen kuukausittaisen 20 tonnia tms...


    • nautin_härskisti

      Köyhiin oloihin syntyneet joutuu käymään töissä. Minä en.

      • t7g6w7w

        On se ihanaa, kun voi nostaa työttömyyskorvauksia, vaikka lahjoina ja perintöinä on jo saanut vaikka miljoonan! Eläköön hyvinvointivaltio!


    • ÖööööTuota

      Yli viiskymppisillä oo enään mitään työllistymis mahdollisuuksia työ rintamilla. Voi neuvoa muuta kuin keplotelkaa itsenne eläkkeelle. Mutta takaan, että sekin ja sen onnistuminen kuin yleensääkkin kaikki tässä yhteiskunnannassa tulee olemaan yrittäjälleen vatun vaikeaa.

      • mkdnubfgd

        Jos muut eivät anna sinulle jotakin, voit ottaa sen ihan itse. Maassa on elinkeinonvapaus.


    • TulleeToimeenSatasella

      Joidenkin on pakko yrittää niin perkuleesti kun niillä on niin suuret rahalliset unelmat, että vähintää kymppitonni pitää tienata päivässä.

      • KukaMitenkinRikas

        Ja onko se elämä yhtään pidempi kellään kuin 9euron lisä leppäkertun selkäkuvioista maalaaman tienaavan työttömän elo oikeastaan?


      • 04898637

        Jos ei itselleen mitään saakaan, niin maksaa siinä ainakin verot ainakin monen työttömän elättämiseen riittävät verot. Kaikki eivät välttämättä elä vain itseään varten.


      • PerässäTulette

        Jaa ketäs varten tässä sitten koko elämänsä ajan on tullut elettyä? kun ikääkin alkaa olla jo yli sitä ja tätä ja huvittaa koko mennyt elämä.


      • OikeeElämänTehtävä
        PerässäTulette kirjoitti:

        Jaa ketäs varten tässä sitten koko elämänsä ajan on tullut elettyä? kun ikääkin alkaa olla jo yli sitä ja tätä ja huvittaa koko mennyt elämä.

        Miten olis se Sussu Koski?


      • keputuskoskankikoslospal
        04898637 kirjoitti:

        Jos ei itselleen mitään saakaan, niin maksaa siinä ainakin verot ainakin monen työttömän elättämiseen riittävät verot. Kaikki eivät välttämättä elä vain itseään varten.

        Aivan ja työttöminen lisäksi pitää elättää yrittäjät 4 miljardia yritystukea markkinataloudessa, plus politiikonloiset jotka osaa??? Ja siittä on lähdettävä et tähän on tultu sanoi jo aikoinaan eräs keputollo..


      • 04898637
        keputuskoskankikoslospal kirjoitti:

        Aivan ja työttöminen lisäksi pitää elättää yrittäjät 4 miljardia yritystukea markkinataloudessa, plus politiikonloiset jotka osaa??? Ja siittä on lähdettävä et tähän on tultu sanoi jo aikoinaan eräs keputollo..

        On se hirveää, jos yritykset maksavat 40 miljardia euroa veroja saadakseen yhden miljardin tukiaisia. Mutta olisi kyllä edistystä, jos työttömät ryhtyisivät edes sellaisiksi kansalaisiksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1772
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      808
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      68
      757
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      443
    Aihe