Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuljussa nainen kiertelee taas!

Kuljuska

Häirikkö josta on kirjoitettu täällä aiemminkin on taas alkanut kiertää Kuljun alueen pihoissa. Pitäkää paikat lukossa.

16

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän.pelottaa

      Liikkuu aika röyhkeästi jopa päivällä ja kurkistelee postilaaatikoihinkin ja tulee sisälle jos ovi on auki.

    • Munamies

      Onko minkä ikäinen ja kokoinen.

      • vähän.pelottaa

        Yi 50 v ja keskikokoinen, ehkä vähän isompi ja hiukan kumara. Värikkäitä vaatteita.


    • Ihmehiippari

      Pyäräyttää muutaman kerran ja heittää nokkospuskaan niin eiköhän ala pysyä ainakin siitä pihasta pois.

    • Sunonmun

      Onko avohoitopotilas? Se pitäs noutaa pois kuleksimasta. Tehän voitte yhteisvoimin toteuttaa ns. "KuljunOdinin" - kuka millonkin käytettävissä niin päivystämään kylille.

      • lukutupa

        Se on avohoitopotilas ja kun sitä käskee pois niin alkaa rähjätä joskus lähtee ihan käskemällä.


    • tuli.meille

      Ei ole lopettanut kiertelee ja tulee rohkeasti pihoihin.

    • täysin_hullu

      Tämä nainen on inbesilli ja päästänsä vialla

    • kaikenlaista_sitä_on

      Ennen tollanen olisi saatu äkkiä pois kaduilta kuljeksimasta. Nykyään ei voida hoitoon laittaa, ennen kuin sairas itse haluaa hoitoon päästä, tai sitten kun on ensin tehnyt jonkun kunnon rikoksen.

    • Suomessapaskahallitus

      Säästösyistä mielenterveyspotilaat kuleksii vapaana.Pakolaisiin kyllä rahat riittää ja niiden hyvinvointiin.

    • rauta.repo

      Pistin ketunraudat pihaan jos vaikka polkisi niihin niin eiköhän opi.

    • Oletkokyrvänsyylä

      Jos on avohoidokki,niin on väärin alkaa sitä teloon millään ansoilla.Soitto viranomaisille pitäisi riittää niin vievät sen hoitoon.

      • KutsukaaMcCall

        No soittakaa sitten niille viranomaisille, niin pääsette ko. tapauksesta. Pölhöä antaa tollasen pyöriä riesoinaan.
        Kerätkää nimiä listaan, jolla vaaditte, että sitten kun tapaus päästetään takaisin vapauteen, niin se sijoitettaisi jonnekin muualle asumaan, ettei tule taas sinne Kuljuun pyärimään. Pitkäniemeenhän se kuskattaisiin, joten hoidosta päästyään sijoitettaisi Nokialle asumaan. Siellä se ei erottuisi joukosta.


    • kuljuska

      Rakkinsa kanssa tuli meidän pihaan.

    • kuljulainen

      Minä olen varannut kiviä jos tulee niin kivet lentää. Pari kertaa< on kävellyt ohi ja pysähtynyt portin kohdalle muuta kun olen ollut ulkonna ja nähn minu nii on jatkanu matkaa.

    • Kivittäkäävaanjuuhullut

      Eikös hoitoonohjaus olisi paikallaan,vai tahdotteko että jos te itse järkytte mieleltänne teitä vain katseltaisi kuin jotain kummajaista ja jätettäisi heitteille kuin hylkiöt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe