Otetaan kisa kuka laukaisee parhaat mällit ruutuun.
Tässä oma osallistumiseni: https://codepen.io/minkkilaukku/full/ELqYOZ/
Spacebarista ampuu, niistä ympyröistä voi siirrellä niitä objekteja, se toinen on pyyhkäri, jolla voi pyyhkiä partikkeleita pois (jos valitsette alhaalta keepPreviousShots, niin ruutuun voi äkkiä tulla liikaa sitä limaa), rullasta voi valittua juttua joko pyörittää (tykki) tai kasvattaa (pyyhkäri). Ja siinä alla voi tehdä säätöjä, joten noitakin säätelemällä voisi jo saada parempaa limaa tehtyä, jos ette omaa kilpailuun osallistumistanne muuten rakenna; siitä voi printata ne parametrit talteen.
PS. en tiiä miten paljon nuo "Particle separ r", "Particle separ coeff", "Particle close r" ja "Particle close coeff" vaikuttavat. Yritin niiden avulla tehdä partikkeleista (joihin tuo minun limani siis pohjautuu) mömmömäisempää, mutta ei se oikein onnistunu. Oisko jolla kulla parempaa ideaa?
Kuinka tehdä limaa... Ohjelmällisesti
4
128
Vastaukset
- parametrimuutos
Jos jotain parametria muuttaa niin tykki lakkaa toimimasta. Käytön mainoksenestoa. Johtuuko siitä?
Canvas menettää fokuksen, kun sen ulkopuolella klikkaa. Se pitää klikata takas sinne. Uskoisin et johtuu siitä. Ei tuolla pitäs mitään mainoksia olla, jos ei Code Pen pistä omiaan, eikä ainakaan toimimattomuus mainosten blokkauduvuudesta johtua.
Mä oisin lisänny jokaiseen säätimeen oninputille canvas.focus();, mutta sillo näkymä hypähtää canvakseen eikä niitä alempia pysty säätelemään. Ois pitäny laittaa nuo säätimet canvaksen päälle jonkun näköseen laatikkoon.
minkkilaukku kirjoitti:
Mä oisin lisänny jokaiseen säätimeen oninputille canvas.focus();, mutta sillo näkymä hypähtää canvakseen eikä niitä alempia pysty säätelemään. Ois pitäny laittaa nuo säätimet canvaksen päälle jonkun näköseen laatikkoon.
Tietysti sen windowin scrollin vois tallentaa, focusoida ja sit asettaa scrollin takas entiselleen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2674809Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813257- 392857
- 472533
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941378PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 70997
- 102956