Otetaan kisa kuka laukaisee parhaat mällit ruutuun.
Tässä oma osallistumiseni: https://codepen.io/minkkilaukku/full/ELqYOZ/
Spacebarista ampuu, niistä ympyröistä voi siirrellä niitä objekteja, se toinen on pyyhkäri, jolla voi pyyhkiä partikkeleita pois (jos valitsette alhaalta keepPreviousShots, niin ruutuun voi äkkiä tulla liikaa sitä limaa), rullasta voi valittua juttua joko pyörittää (tykki) tai kasvattaa (pyyhkäri). Ja siinä alla voi tehdä säätöjä, joten noitakin säätelemällä voisi jo saada parempaa limaa tehtyä, jos ette omaa kilpailuun osallistumistanne muuten rakenna; siitä voi printata ne parametrit talteen.
PS. en tiiä miten paljon nuo "Particle separ r", "Particle separ coeff", "Particle close r" ja "Particle close coeff" vaikuttavat. Yritin niiden avulla tehdä partikkeleista (joihin tuo minun limani siis pohjautuu) mömmömäisempää, mutta ei se oikein onnistunu. Oisko jolla kulla parempaa ideaa?
Kuinka tehdä limaa... Ohjelmällisesti
4
143
Vastaukset
- parametrimuutos
Jos jotain parametria muuttaa niin tykki lakkaa toimimasta. Käytön mainoksenestoa. Johtuuko siitä?
Canvas menettää fokuksen, kun sen ulkopuolella klikkaa. Se pitää klikata takas sinne. Uskoisin et johtuu siitä. Ei tuolla pitäs mitään mainoksia olla, jos ei Code Pen pistä omiaan, eikä ainakaan toimimattomuus mainosten blokkauduvuudesta johtua.
Mä oisin lisänny jokaiseen säätimeen oninputille canvas.focus();, mutta sillo näkymä hypähtää canvakseen eikä niitä alempia pysty säätelemään. Ois pitäny laittaa nuo säätimet canvaksen päälle jonkun näköseen laatikkoon.
minkkilaukku kirjoitti:
Mä oisin lisänny jokaiseen säätimeen oninputille canvas.focus();, mutta sillo näkymä hypähtää canvakseen eikä niitä alempia pysty säätelemään. Ois pitäny laittaa nuo säätimet canvaksen päälle jonkun näköseen laatikkoon.
Tietysti sen windowin scrollin vois tallentaa, focusoida ja sit asettaa scrollin takas entiselleen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237