N-kurkiainen löysi iiskooppetista kultakinkkusarjasta pari slaissia (-30%). Epäonnistumisten sarjoista n-kurkiainen koki pahan naanin. Sillä se ei yrtitykseltään, eikä elinkaareltaan ollut enää syötävien kirjoissa. Lähes kolmen euron tappio ravintoasioissa on merkittävä. Myöskään maitoa ei muistin mukaan enää ole. Meetrvurstia sen sijaan on. Se oli halpasarjasta ja sitä oli paljon.
Lähimmät tavoitteet kohdistuvat luonnollisesti maitoon. Maidoista n-kurkiainen onnistui löytämään vanhan ajan iiskallaren luomu punaisen maidon innehöllerinä ja freshinä. Se oli jees. Samaa napakkuutta ja suutuntumaa jäi kaipaamaan. Jano ja nälkä lähtivät samalla.
Matkat elintarvikkeiden maailmaan voivat jatkua, jos voi elää. Pullot pitää viedä kauppaan. Vaikka se onkin vaikeaa. Kaikenkaikkiaan elämä voi hymyillä hyvin lyhyissä jaksoissa.
N-kurkiaisen viikonlopun tipsiosastoon kuuluu nakit jostain napsahtavasta ja napakasta sarjasta, sekä puolimakeat chilikastikkeet (ei ketsuppi). Kraanavettä voi laittaa isompaan astiaan ja pakastimeen, jotta sen voi saada jäätävän kylmäksi. Vaikka vesi ei ihan vastaakkaan maitoa, niin sitäkin voi maustaa mm. lemonilla tai appelsiinin kuoriraasteella, jotka parantavat veden suutuntumaa ja napakkuutta.
Paha naan.
0
149
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221754Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔46666Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587